Hikoaminen - Terveys ja hyvä olo

NaNaa

Toivon että saan apua täältä!
Olen 13 vuotta ja hikoilen hirveästi! Ei voi käyttää monia hienoja paitoja kun hiki tulee heti läpi vaikka en tee mitään. Kotona en hikoile paljon yhtään mutta koulussa se alkaa! ;( Miten saisis kerrottua äitille tästä, kun se on niin vaikeaa??! Auttakaa, olen epätoivoinen!

Sivut

Kommentit (23)

marimma
olematon
Niin no tuokin ihan totta. Mutta onhan niitä juur sellasiakin dödöjä mitkä pitää kainalot kuivempina.

Missähän ja mihin hintaan. Ois joskus kiva kokeilla.
Varsinkin nyt vielä kun maleksii kotona niin ehtis testata hyvin ja todeta värjääkö ne paidat/päästääkö hien läpi/päästääkö kosteuden läpi :D

marimma
olematon
NaNaa, käytätkö mitään deodoranttia?

Mut hiki voi tarkottaa myös sitä pelkkää nestettä mikä ei haise.
Itteä ainakin suututtaa ihan hirveesti kun kaikki paitojen kainalot on aina ihan läpimärkiä vaikka hiki ei haisekkaan, mutta se ulkonäöllisesti on vaan jotenkin ällöttävää

Kukkis

Kärsin paljon, kun hikoilen aivan hirveästi. Vaikka illalla käyn suihkussa, niin aamulla taas jo sellainen olo, että toivottavasti se kulta ei nyt ala mun kainaloita nuuskimaan.. :D Mikä tähän avuksi? Todella kiusallista ja häiritsevää, kun mikään deodorantti ei tunnu auttavan.. :(

marimma

Niin ja väitetään että antiperspirantti versiot noista dödöistä vähentää hikoilua :)

Eipä tarvii minun juuri mitään tehdä, niin kainalot on jo ihan märät :evil: Joten pitäis sitä tännekin suuntaan joku kiva keino löytää, muukin kuin järjetön painon pudotus.

miu

mulla tepsi vasta apteekista saatava absolut torr -merkkinen deodorantti. erittäin ytyä tavaraa, jopa kirvelee kun sitä laittaa, kun on niin vahvaa. mutta silti tykkään, koska se on ainoa apu ollut hikoiluun omalla kohdalla. tuota ei myöskään tarvitse käyttää kuin esim. kerran viikossa aluksi ja vähitellen aina vaan harvemmin. 8)

tiikeli
marimma
Eipä tarvii minun juuri mitään tehdä, niin kainalot on jo ihan märät :evil: Joten pitäis sitä tännekin suuntaan joku kiva keino löytää, muukin kuin järjetön painon pudotus.

Ei siihen välttämättä auta painon pudotus, olin nimittäin tikkulaiha aiemmin, ja silti paita oli aina kainaloista hikilänteillä. :?

marimma
tiikeli
Ei siihen välttämättä auta painon pudotus, olin nimittäin tikkulaiha aiemmin, ja silti paita oli aina kainaloista hikilänteillä. :?

niin no mutta sehän on vaan hyvää aineenvaihduntaa. Mutta kyllä se ylipaino ainakin lisää sitä hikoilua :roll:

Miffy

Mä pelkään, että jos käyttäisin jotain tosi ytyä kamaa vaikka kainaloihin, niin sitten sekin hiki tunkisi ulos naamasta ja muualta, mikä nyt tulee kainaloista... Ja toisekseen, mulla ärtyy iho jo joistain Rexonistakin, en varmaan uskaltais kokeilla esim. tota Absolut torria, vai pitäsköhän...

sira

Triple Dry on kans ytyä kamaa, auttaa mulla paremmin kuin tuo Absolut Tor mutta ei riko kainaloita niin kuin tuo Absoluutti tekee. :?
Näissä on se huono puoli, että niiden vaikutus kestää vaan muutaman viikon/kuukauden ja sitten on jo pakko vaihtaa tuotetta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat