Peppu muokkaus - Terveys ja hyvä olo

tigerr

Alota perus lenkkeilyllä. Ei tarvitse juosta, voi vaan kävellä. Peppuun kannattaa tehä ihan tavallisia pakaralihas liikkeitä... Hyvä idea on tehdä niitä sarjoissa esim. 7*30 (15 liikettä/jalka) Tärkeetä on kiinnittää huomio siihen, että tekee liikkeet oikein. Ajoita sun liikuta eri päiville. Esim.
Ma kevyt kävelylenkki n. 1h
Ti kuntopiiri, tee eri lihasryhmiä (kädet, vatsat, selät ja tietenkin pakarat)
Ke lepo
To kevyt juoksu/kävely, aika riippuu kumman teet
Pe uintia n. 1h
La lepo
Su lepo

Ja muista venytellä, se on kaikista tärkeintä. :) toivottavasti näsitä oli jotain apua :)

Sivut

Kommentit (31)

Will P

Eihän iso perä ole naisella pahasta. Sen vaan pitää olla ryhdikäs. Parhaiten perseen saa pystymmäksi salilla, missä kasvaa ihan raaka lihasmassa. Tekee kyykkyä leveellä ja jalkaprässiä.
Meikäläisen perä on reenattu pyöräilyllä. Pakko pyöräillä, kun en ikinä ole bussiin kerennyt. :lol:

daniella

Eli onkos teillä jotain hyviä treenaus vinkkejä millä saisi tän varsinkin joulun jälkeen suurentuneen takaliston takaisin vanhoihin uomiinsa :oops: ? rupeaa jo näyttämään punaista valoa.. :D

sopuli

Rasva ei pala, kun aerobisella liikunnalla eli lenkkeiemällä, pyöräilemällä, aerobicissä, uimalla jne, eikä rasvaa voi polttaa vaan yhdestä kohdasta. Etenkin pyöräily ja spinning kehittävät myös pepun lihaksia, mikä muokkaa peppua kiinteämmäks, sama juttu esim salilla käymisen kanssa.

Itsellä kertyy helposti vatsaan rasvaa, pitäs ottaa itseään niskasta kiinni :oops:

Monkku

pitkä kestoista ja kevyttä liikuntaa.Peppu on mullaki aika hankala paikka..sieltä ku toi rasva ei lähekkään ihan helposti.Ite olen huomannu että juoksu toimii parhaiten.En suosittele tosin jos on ylipainoa sillon voi tulla aika ikäviä venymisjälkiä peppuun ja reisiin..Sitten on tosin pyöräily.Tehoaa parhaiten rasvan palamiseen jos polkee kauan melko kevyellä vastuksella.Parhain tulos ku tekee kaikkea monipuolisesti.Onnea :)

Jeii

Tosi inhottavaa kun sitä rasvaa ei voi täsmäpolttaa, tai mikä parasta: SIIRTÄÄ! Sitä kerääntyy juuri vääriin paikkoihin; mun kylkipatit alias jenkkakahvat on niin niin seksikkäät 8)

Aerobista liikuntaa ja siinä sivussa lihaskunnon kohotustakin, sillä lihasmassan lisääntyminen nopeuttaa aineenvaihduntaa (öö?) eli levossa palaa enemmän kaloreita kuin rasvapitoisemmalla ihmisiellä (fiksuja sanavalintoja tänään). Korjatkaa jos olen väärässä!

Tiger

tietääkö joku jotain hyvää liikettä alavatsan poistoon :D jotain ihan tappoa (: teen tavallisia rutistuksia yms, mutta ne ottaa enemmänkin ylävatsalihaksiin..

Rahel

Mä haluaisin isomman takapuolen! Tai noh, ainakin pyöreämmän. Nykyinen on hiukan liian lituskainen mun makuun. Toi pyöräily ei vaan kyllä innosta pätkän vertaa. Mut jos siellä kuntosalilla kokeilis noita kyykky- ja jalkaprässihommia, joita Will P suositteli. Jonkin verran oon jo tehnytkin, tuloksia ei vaan näy :x . Ja voihan sitä pyöräillä kuntosalillakin, niin ei tarvii kärsiä tuulesta ja mäistä.

Jimmy KImmel
Rahel
Mä haluaisin isomman takapuolen! Tai noh, ainakin pyöreämmän. Nykyinen on hiukan liian lituskainen mun makuun.

Pistät ruokavalion kuntoon eli lisäät aivan tolkuttomat määrät sipsejä ja suklaata... Sitten toivot että laardi kasaantuu nimenomaan persauksiin eikä muualle... :lol: :lol: Kiinteydestä ei ole välttämättä tietoakaan, mutta kokoa voi tulla varsin mukavastikkin..

Ei vaan. Kotioloissa on hyvä tehdä yhden jalan kyykkyä. Se on tehokas liike ja ottaa persuksiin ja reisiin.

Rahel

Mä syön jo aivan tolkuttomat määrät suklaata... Valitettavasti se läski ei mene takapuoleen vaan enempi vyötärölle. :x Ei kun pepputreeniä vaan, ei tässä muu auta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat