herbalife... - Terveys ja hyvä olo

figaro

Heeeh! Jos onnistuisi niin varmasti saisin paaaaaljon kavereita :D :D

EDIT. Tuli muuten mieleen, että missähän ne hakee näitä koe-/testi-ihmisiä kaikenlaisiin juttuihin :roll: (Muuallakinko kuin lehtien sivuilla..?!)

Kommentit (10)

Gwen

Ehkä voisit samalla kertaa neuvotella alennukset tällaiselle suuremmalle yhteisölle :wink: Tai jos ilmoittaisit meitsit vaikka koekäyttäjiksi tjtn :D

figaro

Herbalifen tuotteissa tosin on vastaavia jauhomömmöjä kuin esim. voimaharjoittelijat käyttävät saliharjoittelun ohessa (proteiinijauheet ym.) eli en menisi ehkä kuitenkaan humpuukiksi sanomaan. Toisaalta.. Olen hieman jäävi sanomaan, kun en ole henkilökohtaisesti "sortunut" moiseen :D

EDIT. Nutriletteja en enää osta koskaan ;) Tosin niitä käytetäänkin ihan itsekseen. Herbalifen proteiinijauheet mm. sekoitetaan johonkin toiseen ainesosaan (maito, jogurtti tms.).

Lania

Tuun taas kertoon etten jaksa uskoo tollasiin purkkijauhojuttuihin.

Tosin, jos maksaa jostain hämyjutusta 150e, niin varmasti alitajusesti käy tulpasti lenkillä ja syö muutenki vähemmän ja terveellisemmän, joten kai se sillon on sillon tietyllä tavalla sen mömmön ansioo :P

figaro

Tuttavani on tässä bisneksessä mukana ja on saanut muutamia omia tuttujaan mukaan hommaan. Kyllä siellä on mm. paatuneet keski-ikäiset miehetkin parikymmentä kiloa pudottaneet. En tiedä sitten miten vaativaa tuo on ja miten nopeasti tapahtuu tulokset.

Joskus olen itsekin harkinnut. Loppujen lopuksi ei olisi kuin kertasijoitus - silti tuntuu kalliilta (tosin verrattuna johonkin Nutrilettiin tms. - halpa) :roll: Kaapissa olisi proteiinijauheita, jotka sain ilmaiseksi.. En vain uskalla käydä naukkailemaan, koska ei voi tietää mitä tekee mahdollisesti kilpirauhasen osalta tai suolen osalta..

Joko olet testannut? Onko tullut tuloksia?

Gwen

Minullakaan ei henk.koht. kokemuksia löydy, mutta tuttavani tiputti painoaan parissa kuukaudessa selvästi (en tiedä tarkkoja kilomääriä, joten en ala edes arvailemaan).. Olen harkinnut kokeilemista, mutta toistaiseksi jäänyt opiskelijabudjetilla ostamatta. Mutta sen mitä olen Herbalifesta kuullut, niin vain ja ainoastaan positiivisia kokemuksia (paitsi siis tuo hinta..).

figaro

Sama linjaus täällä.. Toisaalta joku 150 euroa on pieni summa, jos miettii, että jotkut Nutrilett-purkit sun muut maksaa n. 25 euroa ja eivät riitä kyllä mihinkään, jos meinaa päivän pöperöt niillä korvata..

Hmm.. Pitäisiköhän kysellä tuttavalta tuttava-alennuksia :D

figaro

Heeh.. :lol: Pitäisiköhän ihan testata ja puhua vasta sitten :D Se voi olla, että vaikka tuttavalla toimisikin, itsellä ne sitten eivät.. :roll:

Lania

Pidän kuitenki vähän eri asiana sitä että todellakin urheileva käyttää esim jotain proteiinijuttuja vahvistaan lihaksia, kun että "tavallinen" ihminen vaan syö jotain jugurttijauhoo ja sillä koittaa laihtua..

Toki voi hyvin olla mahdollista että joku aineenvaihduntaa kiihdyttävä superaine saa painon tippuun, mutta tuskinpa sekään suoraan mistään mahamakkarasta menee.

sopuli

Jos minulla olis tarve pudottaa painoa, niin en todellakaan tekisi sitä tollasilla jauheilla. Ruoka on nannaa ja siitä kuuluu nauttia :) eihän elämästä voi kaikkia iloja viedä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat