Naisten salsa ym. latinolaisvaikutteiset tanssit - Terveys ja hyvä olo

Jeii

Keskustelua kyseisistä tansseista. Kesällä muutto Tampereelle edessä ja haluaisin hiiiiiiiirvittävän kovasti aloittaa jonkin tanssin.

Asiahan on niin, että tämä tyttö tanssii vain viinan voimalla ja silloinkin todella surkeasti.

Kommentit (15)

Zuzannah

aion tällä viikolla mennä ensimmäistä kertaa bailatino-tunnille. onko kellään kokemusta millasta se on? pääseekö siihen hyvin mukaan vaikka ei ole käynyt aikaisemmin?

Ritu

Mä oon käyny bailatinossa. Todella mukavaa hommaa! Ja hyvin pärjää vaikkei aiemmin olis tanssinutkaan. Kunhan ei millekään jatkokurssille ekana eksy.

Susette

Olin kerran bailatino-tunnilla. Tanssiminen ei kovin vaikeaa ollut, perusaskeleet olivat suhteellisen yksinkertaisia, ja niitä sitten yhdisteltiin toisiinsa. Rytmitaju on hyvä juttu, et pysyy musiikin rytmissä. Ainakin tuolla tunnilla liikkeet tapahtuivat pääasiassa jaloilla, ei siis kovin suuria liikeratoja (kuten vaikkapa jazztanssissa tms.)

Shandy

Salsa on aivan hirmu kiva tanssi! :D Tuolta harrastusten tanssiaiheesta voi lukea mun hehkutusta lattareista muutenkin. ;)

Tuo tanssikoulu Salsa pasion kuulostaa tosi hyvältä. 8)

Oih voih, pitäis itsekin jaksaa taas lähteä tanssitunneille. Jos löytäisi täältäpäin sopivaa.. Ja tanssiminen on aivan loistavaa liikuntaa, hauskaa ja monipuolista. ;)

Lizzie

Kun asuin Treella, kävin puolen vuoden ajan joka viikko bailatinossa, ja se oli kivaa! Ei kovin hikiliikuntaa, jos aerobicciin vertaa. Latinobicissakin olen käynyt, ja se oli myös tosi kivaa, mutta täällä oli yliopistoliikunnan kurssilla kyllä sellainen vetäjä joka ei siihen latinopuoleen kyllä keskittynyt yhtään.

Mutta kivoja ovat molemmat, kuntoilumielessä se latinobic tietty parempi kuin bailatino.

ziik

itse harrastan baila salsaa, ja se on ihan kivaa.tosin tunneilla käymme myöskin muita tanssilajeja läpi, kuten nyt kokeilemme chaivia/chevia (miten kirjoitetaankaan) kuitenkin sitä mitä tanssii tähtien kanssa - ohjelmassa tanssittiin parisen viikkoa sitten :D ja btw käyn oulussa citydancessa.(tuomariston merja, marko joka on elstelän parina ja pudonneen suvi miinalan pari juha ovat meidän koululta :wink: ) huomenna jälleen tunnille !

Jeii

Mä haluisin kokeilla jotain eksoottisempaa paritanssiakin. Poikaystävä sanoi suostuvansa, jos katson kaikki James Bond elokuvat hänen kanssaan. (Yhtäkään en ole nähnyt, enkä aio)
Sama tilanne kaverillani: poikaystävä suostuu, jos kaveri opettelee pelaamaan warcraftia :roll:

Shandy

[quote author="Jeii"]Mä haluisin kokeilla jotain eksoottisempaa paritanssiakin. Poikaystävä sanoi suostuvansa, jos katson kaikki James Bond elokuvat hänen kanssaan. (Yhtäkään en ole nähnyt, enkä aio) [quote]

Mä kyllä suostuisin tohon diiliin. :lol: mun mies ei lähde sitten millään tanssikurssille, yhyy. :( Johki valssi/humppa-juttuun vois olla suostuteltavissa mut mä haluisin salsaa tai muita lattareita lähteä opettelemaan paritanssinakin.

Shandy
Jeii
Mä en vaan kehtais murtua, kun noista Bondeista on keskusteltu jo niin kauan :oops:

No hei, kyl mä ne bondit katsoisin. :lol: Ne on sitäpaitsi ihan hyviäkin! ;) Mihinhän mun pitäis suostua, että saisin oman mieheni lähtemään tanssikurssille... hmm.. En uskalla edes ajatella tätä tarkemmin. :shock: :lol:

Maruchka
Shandy
Jeii
Mä en vaan kehtais murtua, kun noista Bondeista on keskusteltu jo niin kauan :oops:

No hei, kyl mä ne bondit katsoisin. :lol: Ne on sitäpaitsi ihan hyviäkin! ;) Mihinhän mun pitäis suostua, että saisin oman mieheni lähtemään tanssikurssille... hmm.. En uskalla edes ajatella tätä tarkemmin. :shock: :lol:

Mites te tytöt noin heikkoja olette suhteissanne, kun tänäänki yks kaveripoika suri, kun miehet tekevät mitä tahansa naisten eteen :lol: :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat