Kokemuksia jumppien vetämisestä? - Terveys ja hyvä olo

Kurkkupastilli

Onko kellään kokemuksia jumppatuntien ohjaamisesta?

Minkälainen oli ohjaajakoulutus, miten sujuivat ensimmäiset tunnit ja näin edespäin?

Itse olen jo muutaman vuoden päässäni ohjaajaksi alkamista pyöritellyt ja nyt minulle tarjottiin paikkaa BodyJam-ohjaajana. Tarjous on kyllä todella houkutteleva, mutta hieman arveluttaa miten loppupeleissä sujuu esiintyminen kymmenien ihmisten edessä. Meneekö siinä jalat ihan solmuun vai oppiiko olemaan rennosti :D BodyJam kun ei myöskään koreografialtakaan ole helpoimmasta päästä, joten voi olla turhan hankala kokemattomalle ohjaajalle.

Kommentit (4)

marru

Ilman muuta suosittelen ottamaan paikan vastaan. Kukaan ei ole seppø syntyessøøn.

Olet vain oma itsesi ja avoin. Turha esittøø mitøøn tiukka pipoa.
Hyvin se menee.

Mikø parasta saat kuntoilla ilmaiseksi, tai siitø vielø maksetaankin.

Tørkeintø on vain ettø valmistaudut tunteihin huolella.
Ettet porukan edessø ihmettele ettø mitøhøn tønøøn tehtøisiin.

Ei tyøpaikkoja tarjota nykyisin huonoille hakijoille, vain parhaat saavat tøitø.

Mitø tahansa teetkin tee se niin hyvin kuin mahdollista.

Sorry nøø øøøøøø.
Kirjoittelen tanskalaiselta koneelta.

figaro
satuuh
Osaiskos joku kertoo missä voi kouluttautuu spinning ohjaajaksi?

Oletko kysynyt ISLO:lta tai sitten suoraan vaikkapa Fitness&Aerobic Clubilta?

Maria_

Moikka! Mä oon vetäny jumppia, venytelyitä ja tanssitunteja jop aika pitkään, eli ekat jumppikset oli ku olin n.15. Äiti on ohjannu paljon jumppaa ja tanssia, ni siinä sitte peesissä menny ihan äidin sijaisuuksilla aloitellen. En oo saanu mitää koulutusta ees, mut töitä on riittäny isommissaki mestoissa :) nytki jouduin karistaa itteni maailman ihanimmasta työstä, ku muutin, mut on kylä mahtavaa :)
Ite lähinä oon tanssimaikkana ollu, mut joskus kans noita jumppa ja venyttely-sijaisuuksia.:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat