Masennus - Terveys ja hyvä olo

k87

mulla ois ens keskiviikkona eka psykologikäynti. se on mies se psykologi. en oikeen tiedä miten onnistuu miehelle avautuminen. koko ajan oon kuvitellu ja toivonu että se psykologi ois nainen. ei oo mulle "luonnollista" hajota miehen eessä. (oma mies on eri asia)

kuitenkin käy vielä silleen että kyseinen herra näyttää mun isältä niin sit siitä ei ainakaan tuu mitään. ei uskalla sanoa yhtään mitään.

muoks. jänskättää

Sivut

Kommentit (179)

-Caroline-

Olen opiskelija ja asun avokin kanssa. En luota ammattikouluni terveydenhoitajaan, koska sillä on huono asenne minuun kohtaan. Kerran pyysin sitä soittamaan lääkärille (eri syystä), mutta käski minun soittavan itse eikä suostu auttamaan. Hän oli todella kylmä. En tiennyt mihin numeroon piti soittaa. Onneks joku toinen osasi auttaa.

Pelkään, ettei kukaan ota vakavasti enkä saisi apua. Aiemmin yritin puhua pahasta olostani äidilleni, mutta hän ei näyttänyt ymmärtävän ja käski minun ottavan niskastani kiinni. :roll: Avokkini on ainoa henkilö, joka oikeasti kuuntelee ja ymmärtää minua. Haluan toipua masennuksestani, mut en vaan tiedä mistä hakea apua... Avokkini ei osaa auttaa enempää.

tiikeli

Mun netti oli kiinni muutaman päivän kun unohdin maksaa laskun... :roll:

Mä oon nyt aloittanut uuden työvoimakoulutuksen ja meinaan valmistua ammattiin ens huhtikuussa. Se on mulle sopivan pituinen projekti toistaiseksi. Mitään pitempää juttua en ala yrittämään vielä, jotenkin pää ei vaan hahmota vielä mitään monen vuoden projekteja niin et niihin jaksais keskittyä... Ja ehtiihän sitä.

Mä oon vaan onnellinen ettei koulun aloittaminen ahdistanut yhtään, ja nää pari päivää on olleet ihan mukavia siellä. Eikä tarvi huolehtia nyt siitä pääseekö kesätöihin, kun toi juttu jatkuu kesälläkin.

Lääkkeet taitaa auttaa. 8)

SunLion