treenaminen+tanssi - Terveys ja hyvä olo

mimmah

mua kiinnostais ihan hirveästi mennä sellaiseks taustatanssijaks mut pitäis saada kroppaa treenattua,mistä inspis?????olen paril klubil käyny ja tullu kauhee halu päästä tanssii aina..auttakaa please

Kommentit (5)

Helpe

hianoohianoo (: no inspis tulee ehottomasti hyvästä musasta ;) kannattaa käydä kaikissa aerobik jutuissa. niitten jäkeen on tosi hyvä fiilis. sit uiminen on yks :) ja salila kandee käydä. Tsemppiä<3

Shandy
mimmah
mua kiinnostais ihan hirveästi mennä sellaiseks taustatanssijaks mut pitäis saada kroppaa treenattua,mistä inspis?????olen paril klubil käyny ja tullu kauhee halu päästä tanssii aina..auttakaa please

Hmm, jos on kova halu niin luulisi sitä inspiraatiotakin jostain kaivavan..? :roll: Eikun reenaamaan vaan! :)

emma

Hienoa että tanssi on onnistunut saamaan sinut innostumaan. Suosittelen ottamaan selvää oman paikkakunnan/kaupungin tanssikoulujen tarjonnasta. Voit myös reippaasti kävellä jonkun tunnin päätteeksi opettajan puheille ja kertoa millaisesta tanssista olet kiinnostunut. Ihan alottelijana kun monesti on valinnan vaikeus edessä!

Esitanssihommat baareissa/klubeilla/discossa on sitten asia erikseen. Vaaditaan vahva tanssitaito, ilmiömäinen lavasäteily ja aikalailla ehdottomasti hyvä kroppa. Voin itse tätä hommaa aikani tehneenä kertoa, että vaikka se sivusta voikin näyttää hauskanpidolta, on kyse silti työstä. Baarissa tanssiminen on huonon ilman takia rankkaa, luvassa on halveksuvia katseita naisilta ja irstailua miehiltä. Myös silloin, kun itsellä on huono päivä ja maailma masentaa, on pystyttävä "vetämään hyvä show" ja kaikki energia on haettava itsestään.

Tässäpä mun kommentteja asiaan!

"dance - when there's nothing left for me to do
but dance - all these bad times i'm going thru
just dance - got canned heat in my heals tonight babe" :D

marru

Taikun discoriental buumi valtaa suomen maata!
http://www.geocities.com/tanssitalojuulia/Etusivu.html

Kysy paikalliselta itämaiselta vatsatanssiyhdistykseltä onko heillä discoeriental kursseja.
www.vatsatanssi.fi
heillä voi olla myös erilaisia nuorille suunnattuja ryhmiä.
Kannattaa kysellä myös muilta tanssiyhdistyksiltä kursseja.

Voit myös katsoa kesän festareiden ohjelma tarjontaa
Tampereella 10-13.8.2006
http://www.mihrimah.fi/festarit/aikataulu.htm
Siellä näytti olevan ainakin taikun pitämiä kursseja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat