Valkovuodosta! - Terveys ja hyvä olo

Lips_

Tietääkö kukkaan, onko runsaaseen valkovuotoon MITÄÄN "hoitokeinoa"?? Olen todella kiitollinen vastauksista!!

Kommentit (10)

Miffy

Juu, tulehdus tai jokin muu epästabiili tila emättimessä saattaa aiheuttaa runsaan valkovuodon. Toisaalta, tässäkin asiassa ihmiset eroavat ja joillain valkovuottoa vaan tulee enemmän kuin toisilla. Tietääkseni siihen ei ole mitään "hoitokeinoa", jollei siis sitten ole esim. jostakin tulheduksesta kyse.

Miffy

Voisin kuvitella että ihan hyvin pärjäis ja olis mukavan puhdas olo, jos käyttää pikkuhousunsuojaa. Itekin käytän vaikkei mitenkään kovin runsasta vuotoa olekaan. On vaan sitten mukavampi olo itsellä :)

Miffy

Ai...? Mulla ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia. Ja musta on kivampaa että valkovuodot valuu suojaan, jonka voin vaihtaa sillointällöin päivän mittaan kuin pikkuhousuihin, jotka en vaihda kesken päivää...

Lips_

Siis itellä on ollu koko iän runsasta.. Eli mikään tulehdus ei ole kyseessä. Ja tosta pikkuhousun suojasta, että yhtä "epävarma" ja inhottava olo on vaikka käyttäisinkin. Kokeiltu on.. Ja siis eihän se muuten mitään haittaisikaan tuo koko vuoto, mutta ku on pimppa koko ajan niin perkuleen märkä.. :lol: Koko ajan vaan miettii että millon se tulee jo housujenkin läpi! :shock:

sopuli
Dubyamoa
Ja käsittääkseni ei ole ihan suositeltavaa käyttää pikkuhousunsuojaa kokoajan.

Mun tietääkseni VOI saada esim hiivan helpommin, jos käyttää pikkuhousun suojaa kokoajan... Vaik tietty jos ongelmia ei tule, niin mikäs siinä :)

PinkPanther
sopuli

Mun tietääkseni VOI saada esim hiivan helpommin, jos käyttää pikkuhousun suojaa kokoajan... Vaik tietty jos ongelmia ei tule, niin mikäs siinä :)

Joo, tuo on ihan totta, tai no ainakin voi tulehtua limakalvot, kun pikkuhousunsuoja estää sitä ilman kiertoa siellä. Senpä takia pikkuhousunsuojat kannattaa säästää esim sellaisiin tilanteisiin, että on jossain kauoungilla, koulussa, töissä, bileissä, eikä pääse alkkareita vaihtamaan, mutta ihan kotioloissa ja yöllä voi olla ilman. Näin neuvoi minulle kouluterkkari 8)

Miffy

Noh, mulla ei ole koskaan ollut mitään probleemeja, ei hiivaa eikä muutakaan.... Mutta en mä herranjestas öisin tai kotona käytä, mä liikuksin usein kotona ilman housuja ja öisin aina.

marru

Moikka!

Maitohappobakteereja on saatavan myös emätinkapseleina.
ilman reseptiä, kysy apteekista

Kokeilisin ehkä niitä, niistä ei ainakaan ole mitään haittaa.
Ne vain tasapainottavat limakalvojen toimintaa.

Limakalvojen kuivuuteen niistä olen kuullut saatavan ainakin apua.
Tai muihin oireisiin esim. antibioottikuurin jälkeen.
Niitä suositellaan käytettäväksi antibioottikuurin aikana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat