Karvojenpoisto-kysymyksiä - Terveys ja hyvä olo

olematon

1. Miltä alueilta poistat karvoja?
Kainalot, sääret,alapää..kulmat nypin.
2. Millä tavalla poistat karvoja(höyläys/epilaattori/vahaus..)? Kuinka usein?
No kulmat nypin, muuten höylällä.
3. Minkä merkkisiä tuotteita käytät(olivat ne sitten vahaliuskoja tai mitä hyvänsä)?
Venus höylä, gilleten jotain shaving geeliä, sit on sitä natusanin shower&shavea.
4. Onko karvattomuus mielestäsi naisellista, tai onko epänaisellinen jos ei poista kaikkialta(paitsi päästä )?
No oishan se aika äijää olla ja rehottaa.
5. Jos sinulla on/on ollut seksikumppaneita, ovat he vaatineet sinua ajelemaan karvojasi? Miten olet reagoinut?
No alapäätä oon siistiny jo muutenkin, mutta posliinia oon kokeillu ja tykkään :D
6. Ja päinvastoin kuin 5.:ssa eli vaaditko itse kumppaniasi ajelemaan karvojaan? Reaktiot?
En oo vaatinut, mutta oon saanu kyllä luvan ajella itse ne jos tahon :D
7. Onko karvaisuus mielestäsi miehekkään miehen merkki?
No ei välttämättä... vaikka kattoisin kyl vähän killiin jos joku sääriään ajelis (siis mies)

*mulla ei sääristä ainakaan iho ärry sen enempiä vaikka melkein jokapäivä höylään, ku laitan aina hyvää rasvaa sen jälkeen... bikinialue sen sijaan ei aina oikein tykkää. Samoin kainloihin tulee välillä rasittavia näppyjä.

Sivut

Kommentit (48)

Maaria

Kainalot, bikinirajat, sääret, käsivarret
Kainalot, sääret, käsivarret höylällä, bikiniraja pinseteillä. Joka toinen päivä tulee jotain höyläiltyä, sänki on inhottava.
3. Minkä merkkisiä tuotteita käytät(olivat ne sitten vahaliuskoja tai mitä hyvänsä)?
Höylä on Gillette Venus Vibrance.
4. Onko karvattomuus mielestäsi naisellista, tai onko epänaisellinen jos ei poista kaikkialta(paitsi päästä :D )?
No karvattomuus ei ole naisellista, sillä onhan hiukset ja kulmakarvatkin karvoja. Mutta kyllä jos esim hametta pitää, niin säärikarvat pitäis ajaa. Ja jos näkyy kainalot, niin karvat ajettuna pitäis olla. Kyllä se jotenkin häiritsee naisella, jos on kauheesti sääri- tai kainalokarvoja näkyvillä.
5. Jos sinulla on/on ollut seksikumppaneita, ovat he vaatineet sinua ajelemaan karvojasi? Miten olet reagoinut?
Ei ole tullut vaatimuksia.
6. Ja päinvastoin kuin 5.:ssa eli vaaditko itse kumppaniasi ajelemaan karvojaan? Reaktiot?
En ole esittänyt mitään vaatimuksia.
Ei ole.

Toivottavasti jaksatte vastata :)
:roll:[/quote]

Meemii

Kainalot, sääret, reidet, bikiniraja sekä silloin tällöin myös käsivarret

Yleensä höyläys. Epilaattoria käytän n. kerran kuussa ainoastaan sääriin, koska muut paikat tekee liian kipiää :D

Jotain halpis höyliä, ja epilaattori on Braunin Silk Epil.

4. Onko karvattomuus mielestäsi naisellista, tai onko epänaisellinen jos ei poista kaikkialta(paitsi päästä Very Happy )?
Karvattomuus on naisellista, mutta myönnän olevani joskus erittäinkin laiska karvojen ajeluun. (tosin silloin kuljen sellaisissa vaatteissa ettei kukaan ulkopuolinen joudu asiasta kärsimään :D)

Ei ole.

En vaadi, karvaiset miehet roks ;)

Vaikka karvaisista pidänkin, se ei liity mielestäni millään lailla miehekkyyteen.

Rasberry

Alapää, kainalot ja jalat.

Kiireessä höylään, välillä käytän vaahtoja/liuskoja. Jokaisessa suihkussa vähennän ihokarvojani jollain menetelmällä.

Venus Vibrance on höylänä, välillä käytän myös Veetin vaahtoja.

4. Onko karvattomuus mielestäsi naisellista, tai onko epänaisellinen jos ei poista kaikkialta(paitsi päästä Very Happy )?
Kyllä silkin sileät sääret saavat ainakin mulle aikaan naisellisen olon.:)

Ei ole ollut.

En ole koskaan vaatinut, enkä tule koskaan vaatimaankaan.
Ei. Henk.koht. en pidä karvaisista miehistä.

neitokainen85

Tämä aihe tuntuu puhuttavan cosmolaisia, kun siitä on niin monta topicia aloitettu :) Kokonaiskuvan saamiseksi ajattelin koota kaikki(itseäni kiinnostavat)kysymykset tähän. Aiheesta on monella eri palstalla, mutta terveyteen tämä ehkä eniten kuuluu.

Eli:

4. Onko karvattomuus mielestäsi naisellista, tai onko epänaisellinen jos ei poista kaikkialta(paitsi päästä :D )?

Toivottavasti jaksatte vastata :)
:roll:

Jzzu

- Ainakin kainaloista ja sääristä (+kulmien nyppiminen), fiiliksen ja vuodenajan mukaan myös alapäästä.

- Epiloimalla tai höylällä, aika vaihtelevalla välillä.

- Epilaattori on Philips Satin ice, höyliksi välttää kertakäyttöisetkin mutta pää-asiassa tulee käytettyä Gilleten vaihtoteräisiä naisten höyliä.

- Ei karvat/karvattomuus minusta vaikuta naisellisuuteen, miulla on ihan naisellinen olo vaikka alapäässä olis pehko ja pää olis kalju.

- Ehdotettu on mutta vaadittu ei, toki kuuntelen toisen ehdotukset mutta päätöksen teen itse: sheivaan jos itsestäni siltä tuntuu.

- En, ei ole minun asiani puuttua toisen karvoituksiin, ihan kun ei ole toisen asia puuttua minun. Hassutellessa olen saattanut ehdottaa mutta en oikeasti edes haluaisi toisen edes koittavan.

- Kyllä mie vähän tykkäilen niin, karvattomuuden liitän ainakin aika usein työttöihin ja poikiin en miehiin ja naisiin.
Ainoat karvat joita en kerrassaan siedä ovat karvat takapuolessa ja niitäkään ei ole tarvinnut kuin yhdellä exällä sietää.

Sarah

1. Sääret(+kesäisin reidet), kainalot, bikinialue (ja kulmat nypin)
2. Sääret höylään korkeintaan joka toinen pv, voi olla pidempikin väli joskus. Kainalot + bikinialueen nypin pinseteillä/vahaan kuumavahalla aina tarvittaessa - kesällä varsinkin pidän ahkerasti kunnossa :)
3. Gillette Venus ja Veet kuumavaha. Kokeiltu myös Veet Rasera - hyvä oli, mutta kallista kun vertaa miten nopeasti kuluu, eikä sovi herkkäihoiselle.
4. En pidä varsinkaan kainalokarvoja kovinkaan naisellisesti viehättävinä :D Säärikarvat harvoin on niin runsaat, että niitä kaukaa edes huomaisi (itselläni ainakaan). Jokaisen oma asia miten tykkää intiimialueet pitää, omasta mielestäni siistiminen paras ratkaisu.
5. Ei ole vaadittu, tosin ei siihen ole paljon aihetta ollut.
6. No en vaadi, mutta joku karvainen rinta, selkä tms. ei kovin sytytä. Ei vaatimuksia intiimialueen karvoituksen suhteen :wink: :lol:
7. Lue edellinen. Tykkään siistitystä :D

Miffy

* Kainalot, sääret, siistin häpykarvoituksen reunoja, joskus ajelen sen kokonaan pois joo ja kulmia nypin. Ja leikkaan etutukkaa :D

* Höyläilen Gilleten Venus-höylällä. Kainalot parin-kolemn pvän välein, samoin sääret kesäaikaan.

* No Gilletteä aika paljon...

* Ei liity toisiinsa ruummiin karvat ja naisellisuus. Jonkun mielikuvissa tosin voi liittyäkin.

* Eka poikaystävä ehdotti et ajelisin karvat pois alapäästä, olin heti messissä. En kyllä vasten omaa tahtoani ajelis ikuna.

* En vaadi. Mulla kyllä siinä mielessä onnellinen tilanne, että poikaystävällä on just oikeenlaiset karvat oikeissa paikoissa :D

* Hih, ei :D Mitä tarkoittaa miehekäs?

neitokainen85

Nuo naisellisuus-ja miehekkyys-kysymykset tulivat ihan siitä, kun täällä jollakin toisella palstalla keskusteltiin siitä. Ja kyllähän se tuntuu olevan aika yleistä, että naisilla ei esimerkiksi kainalokarvoja suvaita, tai sitä pidetään epänaisellisena. Itse olen sitä mieltä, että naisellisuus ja miehekkyys ei riipu karvojen määrästä :D Ja jos riippuu, niin kyseessä ei ole kovinkaan naisellinen/miehekäs henkilö.

Miten ne sitten määritellään? Pitäisi melkein laittaa oma ketju siihen aiheeseen ;)

Jimmy KImmel

Munakarvat ajelen sekä tietenkin pärstän haivenet.

Höylällä ajan. Munakarvat noin kerran kuukaudessa ja parran kerrasta kahteen viikossa, tarpeen vaatiessa useamminkin.

Gillette. On mielestäni ylivoimaisesti paras merkki. Mach 3 taitaa höyläni olla.

Eipä karvat naisella hyvältä näytä... Eli kyllä karvattomuus on ainakin naisellisempaa kuin karvaisuus.

Eipä oo kukaan koskaan vaatinut, siis silloin kun vielä munakarvoja käytin. Jos joku olisi vaatinut, niin olisin todennäköisesti ollut valmis kokeilemaan karvattomuutta.

En vaadi, mutta toivon sitä (puhun intiimialueen karvoituksesta). Suikkaria on pirusti enemmän tarjolla, jos neito pitää karvat poissa. :wink:

Kyllä miehellä karvoja kuuluu olla. Mutta rajansa kaikella.

Abigail

[color=red]Kainalot, jalat, bikinialue ja siistin kulmakarvat[/color]

[color=red]Useimmiten epiloin sääret ja kainalot, joskus höylään. Bikinialueen karvat siistin aina höylällä. Epiloinnin teen kerran viikossa, höylääminen pitää tehdä joka päivä.[/color]

[color=red]Epilaattorini on Philips Satinelle ja höylät Gillette Venus.[/color]

4. Onko karvattomuus mielestäsi naisellista, tai onko epänaisellinen jos ei poista kaikkialta (paitsi päästä :D)?
[color=red]Tunnen ainakin itseni naisellisemmaksi, kun ihoni on karvaton, mutta ei se ketään tee epänaiselliseksi, vaikka ei kaikkia karvoja ajelisikaan.[/color]

[color=red]Minua ei ole vaadittu ajelemaan karvoja.[/color]

[color=red]En ole joutunut koskaan huomauttamaan asiasta kenellekään. Jos miehellä kasvaisi selkäkarvoja tai perskarvoja, niin luultavasti ehdottaisin niiden ajelemista. Myös häpykarvoja voisi lyhentää, jos ne kovin pitkiksi olisi kasvaneet.[/color]

[color=red]Sopiva karvaisuus on minusta miehekästä. Jos mies esim. ajelisi säärikarvojaan, niin se ei minusta olisi kovinkaan miehekästä.[/color]

Amalia

- Kulmat on pakko siistiä melkis päivittäin ettei näyttäis ihan Bresneviltä (paitsi ettei sitä kai kirjoteta noin...), samoin sääret, kainalot ja bikiniraja on kivammat (melkein) kaljuina.

- Kulmat hoituu pinseteillä, ja sääret ja osa bikinirajasta epilaattorilla suunnilleen kerran viikossa. Kainalot on pakko höylätä ku ei viitti jyrätä epilaattorilla myös luomia. Bikinirajan vaikeimmin tavoittavat alueet mä höylään myös, koska tuntuu vähän riskipeliltä ryhtyä sohimaan epilaattorilla sieltä, minne ei näe :roll:

- Epilaattori on nolottavan pieni ja pinkki, merkki taitaa olla Philipsin Satinelle.

4. Onko karvattomuus mielestäsi naisellista, tai onko epänaisellinen jos ei poista kaikkialta(paitsi päästä )?
- Pakko myöntää, että ei rehottavat sääret ja kainalot ainakaan lisää naisellisuutta mun silmissä... Ja bikinirajan siistimisessä on mun mielestä kyse myös hygieniasta.

- Ei ole ollu. Tosin yks exä yritti kerran ilahduttaa mua sheivaamalla itselleen jotku ylikessun tai vastaavan natsat :lol:

- Mitäpä se mulle kuuluu, paljonko miehellä on karvoja. Tietty joku überkarvanen selkä vois olla hiukan turn-off.

- Riippuu täysin miehestä.

Henni-

- Kainalot, bikinialue, kulmat ja sääret

- Sääri-, kainalo- ja bikinialuekarvat poistan höylällä aina suihkun yhteydessä. Kulmat nypin pinseteillä n. 2 krt kuussa.

- Höylän vain omistan, Gilleten Venus. Käytän myös Avonin karvankasvua hidastavaa voidetta sääriin :D

4. Onko karvattomuus mielestäsi naisellista, tai onko epänaisellinen jos ei poista kaikkialta(paitsi päästä)?
- No eihän rehottavat kainalot kovin naiselliselta näytä.. Itse tykkään karvattomuudesta :D Tosin annan joskus bikinialueen karvojen kasvaa takaisin vaihtelun vuoksi.

- Ex-poikaystävä ehdotti bikinialueen karvojen kokonaan poistamista, olin itsekkin miettinyt samaa, joten ei haitannut ehdotus.

- En ole vaatinut. Ei varmaan olisi suostunut :D

- Ei. Tykkään sopivan karvaisista miehistä :D

Lips_

Kainalot, sääret, pinppa

Höylällä, melkeinpä joka toinen päivä.

Giletten höyliä, sekä ajelugeeliä.

4. Onko karvattomuus mielestäsi naisellista, tai onko epänaisellinen jos ei poista kaikkialta(paitsi päästä)?
Mielestäni naisten kuuluu pitää edes sen verran huolta itsestään, että ajelee ne karvat! Jokaisen oma valinta on tietysti, että poistaako ne myös pimpasta, mutta muuten kaikki ehdottomasti pois.

Kerkesin aloittamaan ajelun ennenkuin aloitin seksin harrastamisen.

Musta on kiva, jos vähän siistii niitä alapään karvoja, eli jos ova kovin pitkiä, niin lyhyemmäksi. Eikä sekään mikään pakko juttu ole, jos kumppani ei itse halua, niin eihän siinä mitään :) Oma poikkis itse kysyi, että tykkäänkö jos hän vähän siistii niitä :D

Karvaiset miehet ovat mun mielestäni lähinnä pervon oloisia :o Eli ei musta ainakaa...

greencorbie

1. Hiuksia leikkaan, kulmia nypin. Säärikarvat, kainalot, alapää, vähä navan kohalta. Kaikki kaulasta alaspäin poispoispois.

2. Saksilla, pinseteillä. Isommat alueet vedän Veetin ihokarvanpoistovoiteella ja viimeistelen höylällä.

3. Höylä joku pirkan halpa, kertakäyttöterillä. Ihan toimiva. Voide Veetin.

4. Pakko sanoa, että oma kauneudentajuni ei hyväksy ihokarvoja, paitsi ripsiä, kulmia ja hiuksia. Alapää siistittynä mieluummin kuin posliinina.

5. Ei ole.

6. Lupasimme toisillemme ajaa kesäksi posliiniksi ja hän toteutti sen ihan mielellään. Siistii muutenkin ja ajaa myös kainalokarvat.

7. No ei. Mikä on miehekäs mies? stereotyyppi ;P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat