Hassu kysymys? - Terveys ja hyvä olo

taotao83

Vaihdan kylpypyyhkeen kahden viikon välein, käsi ja naamapyyhkeen viikon välein.
Tyynyliinan viikon välein. Lakanan ja pussilakanan kerran kuussa.

Sivut

Kommentit (19)

Sarah

Minä kyllä vaihdan kylpypyyhkeen joka viikko :shock: ja käytän oikeastaan vain sitä pyyhettä, en erikseen kasvopyyhettä, käsipyyhettä kyllä :lol:
Lakanat vaihdan kahden viikon välein, tyynyliinan viikottain silloin kun muistan :lol:

Sasuska
Daisy
Häh, miks pyyhkeitä pitäis pestä?!? Mehän kuitenkin käytetään niitä aina puhtaina! :D

Ei nyt oteta liian tosissaan, juu, mutta tulipa tässä tänään juuri mieleen tämä kysymys ja keksinpä siihen vastauksen! Mulla ainakin osa pyyhkeistä on jotain sellaista laatua, että ne rupee haisemaan vanhalta tiskirätiltä, tietänette hajun!!!! YÖK. Pohdin sitten, että miksiköhän ne rupeaa haisemaan. No siksi, kun niihin kuivataan niin paljon, ettei ne pääse kuivumaan välillä. Tai jos niitä pitää esim. naulassa eikä vaikka narulla/telineessä kuivamassa kuivaamisen välillä, ne ei välttämättä kuiva kokonaan. Tuli vaan mieleen, että voikohan niissä kasvaa bakteereita??? :?

Maruchka

Vaihdan pyyhkeen noin kolmen-neljän päivän välein, kasvopyyhkeen ehkä noin viikon välein. Petivaatteet taas sitten kahden viikon välein.

tinttatyttö

Heips. Aloin tänään miettiä että kuinkas usein pyyhkeitä pitäisi pestä? Joka käyttökerran jälkeen, vai käyttääkkö sitten monta viikkoa samaa pyyhettä? :shock: ihme kysymys! :D

SunLion

käytän ite aika pitkään samaa kylpypyyhettä (monta viikkoa), koska ohella mulla on kylpytakki...käsipyyhe ja naamapyyhe kannattaa viikottain kyllä vaihtaa...

ja järkeä tietysti käytetään :D että voi mennä pesuun suht nopeestikkin jos vaikuttaa likaselle..

Silky

yep, sama täällä. Noin kahden viikon välein sitä pyykkiä tulee pestyä, siis pyyhkeet sun muut.. Lakanat vaihadan myös aika usein. Ja lakanoiden vaihdon yhteydessä tuuletan ja puistelen petivaatteetkin ja joskus raahaan patjankin ulos... Pakkasella tuuletan niitä koko päivän ulkona :lol: On varmasti puhdasta.

Jeii

Lakanat, ainakin tyynyliina ja kasvopyyhkeet tulis kai vaihtaa aika usein ihon hyvinvoinnin kannalta.

Nää pyyhkeet on mulle, tai no etenkin äidille, ikuinen ongelma. Asun vielä kotona, ja sauna/suihku on talon toisessa päässä - pitkä matka. Tuun suihkusta ja jätän pyyheen oven päälle kuivumaan. Menen uudelleen, otan uuden pyyhkeen kodinhoitohuoneen laatikoista :roll: Parhaimmillaan äiti on löytänyt pyyhkeitä huoneestani 10. Tällä hetkellä ollaan yritetty sopia että samaa pyyhettä 1 viikko tai tulee jotain sanktioo, en tiedä vielä mitä :lol:

SunLion
Silky
yep, sama täällä. Noin kahden viikon välein sitä pyykkiä tulee pestyä, siis pyyhkeet sun muut.. Lakanat vaihadan myös aika usein. Ja lakanoiden vaihdon yhteydessä tuuletan ja puistelen petivaatteetkin ja joskus raahaan patjankin ulos... Pakkasella tuuletan niitä koko päivän ulkona :lol: On varmasti puhdasta.
en osaa pyykinpesusta vielä sanoa kun en sitä hoida (asun kotona)...mutta itsekkin vien petivaatteet parvekkeelle tuulettumaan lakanoiden vaihdon yhteydessä..tulee ihanan raikas tuoksu :x

Shakira

Itse vaihdan lakanat aika usein. Viikon parin välein, koska vieressäni makaa puudeli ja mies. Koiran tassuista kulkeutuu ties mitä sänkyyn, mutta en saa enää hemmoteltua piskiä pois sängystä :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat