Apua, tatuointi "oireilee"! - Terveys ja hyvä olo

figaro
Fansku
En tiedä kuuluuko viestini enää tänne kategoriaan, mutta millaisia "ongelmia" teillä on ylipäänsä ollut tatuointien kanssa?

Itselläni käsivarren kuva vaatii korjausta. Otin kuvan toukokuussa -05. Kuva lähti tulehtumaan ja tämän myötä siis vei osan väreistä mennessään. Tämän myötä on sitten venynyt värien uudelleen otto.. Tarkoitus viimeistään maaliskuussa. Pakko oikeastaan ennen kesää ja toisaalta senkin vuoksi, että kuva vaatii kasvonpiirteiden korjaamista.

Muiden kuvien kanssa ei ole ollut mitään. Lienee ollut vain väärä aika tämän käden osalta :roll: Vuosi 2005 yleensäkin kaikenlaisten tulehdusten vuosi.. Ja eipähän onnannut huulikorunkaan kanssa, joten laitan siis yleisen pöpön piikkiin :)

Sivut

Kommentit (23)

Venice Queen
Fansku
En tiedä kuuluuko viestini enää tänne kategoriaan, mutta millaisia "ongelmia" teillä on ylipäänsä ollut tatuointien kanssa? (En MISTÄÄN löytänyt sitä jotain pitkää tatuointi-ketjua, että olis voinu vilasta jos joku on mahdollisesti jo kertonut) Olen alkanut himoitsemaan tatuointia; avomies on taiteellisesti tosi lahjakas vaikkei mitään taiteeseen liittyvää työtä teekkään, mutta haluaisin ottaa jonkun hänen suunnittelemansa kuvan tatuoinniksi. Mutta en halua tatuointia jos siitä on kovasti "harmia". Mihinkään vatsaan en siis ole ottamassa mikä mahdollisen lapsen saannin takia venyy tms.

Ei oo kyllä mitään oikeeta harmia ollu... Silloin vaan tosiaan yhden päivän ajan (kun tämän ketjun aloitin) sitä vähän kutitti ja se nousi koholle, ja on siitä asti ollut koholla. Alussa vaan pitää muistaa rasvata sitä, ei kai siinä mitään ihmeellistä ollu... Mulla on se siis tuolla olkapäässä selän puolella, mikä on mielestäni ihan hyvä paikka; sen saa piiloon helposti, mutta esim jossakin biletystopissa se kyllä sitten näkyy ja saakin näkyä. Eikä ole kooltaankaan mikään järjettömän suuri. Mutta varoituksen sanana se, että niihin tulee sitten himo, pakko saada lisää... Minäkin saatan joku päivä, kunhan keksin kuvan ja paikan, hankkia uuden.

Jzzu
Miffy
Millasia sulla Jzzu olikaan ja missä? Mä haluaisin kanssa, en vaan ole ehtiny suunnitella kuvaa :) Enkä oikeen uskallakaan :oops:

Tribaali ylhäällä selässä joka näyttää levitetyiltä siiviltä ja oikeessa käsivarressa (melkeen olassa) kiinalainen merkki "ainutlaatuinen". :D
Suunnitteilla on vaikka mitä muutakin, mieli tekis: onneks raha ja kulta rajoittaa. :lol:

blaah:)

Mulla ei ole ikinä kanssa oireillut millään tavoin, mtta mun mielestä jollain vain tatuoinnit jäävät koholle.. Minäkin olisin silloin 13 vuotiaana toivonut, että tämä olisi kohonnut, mutta ei sitä kyllä tunne mitenkään kokeilemalla.

Nyt tekis mieli kauheesti uutta tatskaa, mutta en vaan osaa oikein päättää mihin sen sitten ottaisin.

Venice Queen

Elikkäs mulla on ollu tatuointi jo reilut kolme vuotta... Se oli jo tasoittunut ihoon niin, ettei sitä tuntenut kun siitä kohdasta vaikkapa silitti. Mutta äsken huomasin, että tatuointi on tullut kokonaan "pintaan", niin että se tuntuu ihan kokonaisuudessaan! Hetki aiemmin sitä kohtaa hieman sattui ja kutitti (en kylläkään raapinut sitä, eli ei voi johtua siitä). Pelottaa nyt, että mistähän tämä johtuu?!! Enää ei satu eikä kutita, mutta ahdistaa että mitä on tapahtumassa? Joku allerginen reaktio? Osaisiko joku sanoa? Ei ole ennen tapahtunut, tuntuu siltä kuin tatuointi olisi aivan tuore, sen verran on alue "turvonnut"... :shock:

TinkerBell

Olis varmaan ihan hyvä näyttää sitä terkkarille, kuulostaa nimittäin aika ikävältä. Missä se sun tatuointi on? Onko kauan kestäny toi juttu?
Itelläni on ollu kaks vuotta tatuointi, mutta ei mitään tollasta oo kyllä ollu..
Voiskohan sitten mahdollisesti olla allergiaa?? Suosittelisin kyllä näyttämään sitä oikeesti jollekkin, joka asiasta tietää..

Venice Queen

Joo, kuva siis on kohollaan. Tatuointi sijaitsee tuossa lapaluun kohdalla, ihan tänään, joku tunti sitten, huomasin tuon kun sitä alkoi kutittaa&vähän sattua... Pitää vaikka huomenna käydä näyttämässä siellä tatuointiliikkeessä jos ei ole siihen mennessä tasoittunut, jos vaikka siellä osaisivat jotakin kertoa... Kun ei tuohon oo mikään oikein voinut hangatakaan. Ihmettelen vaan ettei aiemmin oo tapahtunu, vasta nyt kolmen vuoden jälkeen...

SooZ

no mulla on selässä tatuointi ja se on aina ollut vähän koholla. itse kuulin tämmöistä että jos tatuoinnin tekee liian syvälle niin se jää hiukan koholle. ja mulle tuon teki semmoinen henkilö joka ei kovin monta tatuointi ollut tainnut ennen tehdäkään. muut tatuoinnit on aina olleet ihan "normaaleja" paitsi tuo selkä :)

Venice Queen

No joo, menihän tuo pahin jo yön aikana ohi... Tosin tunnen vieläkin tatuoinnin ihollani, mutta ehkä se tuosta. Pitää kyllä käydä joku päivä kysäisemässä että onko tuo ihan tavallista ja mistä voi johtua. Ellei joku teistä kerkee ensin kyselemään? Kaverilla on myös ollu kuva koko ajan koholla (silläkin on ollu yli kaks vuotta omansa), kai se aika paljon riippuu ihmisestä ja tekijästä (meillä tosin oli sama).

TinkerBell

En oo ite ikinä kuullu, että kenelläkään tutulla ois tollasta ollu eikä tosiaan omakaan tatuointi oo oireillu mitenkään, niin kuulosti tuo Venice Queenin selostus niin huolestuttavalta. Mutta ihan hyvä tietää, että jos itelle tulee samanlaisia oireita, niin ei saa ihan heti paniikkikohtausta..

Shandril

Juu, siis Jzzun kanssa ihan samoilla linjoilla ettei siitä tosiaan kannata huolestua.. Mullakin keskellä selkää oleva kuva on alusta asti ollut koholla, kun taas mahassa olevaa ei oo koskaan tuntenukaan. Yksilöllistä tosiaan ja olen myös kuullut että vaikuttaa se, miten syvälle se on tehty. Venice Queen, ei siis syytä huoleen :wink:

Fansku

En tiedä kuuluuko viestini enää tänne kategoriaan, mutta millaisia "ongelmia" teillä on ylipäänsä ollut tatuointien kanssa? (En MISTÄÄN löytänyt sitä jotain pitkää tatuointi-ketjua, että olis voinu vilasta jos joku on mahdollisesti jo kertonut) Olen alkanut himoitsemaan tatuointia; avomies on taiteellisesti tosi lahjakas vaikkei mitään taiteeseen liittyvää työtä teekkään, mutta haluaisin ottaa jonkun hänen suunnittelemansa kuvan tatuoinniksi. Mutta en halua tatuointia jos siitä on kovasti "harmia". Mihinkään vatsaan en siis ole ottamassa mikä mahdollisen lapsen saannin takia venyy tms.

E

Minulla on ollut tatuointi 5 vuotta, ja se on jossain vaiheessa noussut täysin koholle ihon pintaan. Se siis tuntuu ihan selvästi, kun kokeilee. Ollut jo useamman vuoden koholla, eiköhän tuo liene ihan normaalia.

Slimgirl

Mulla on ollu tatuoinnit siitä asti koholla kun oon ne hankkinu. Seläs on ollut kolme vuotta ja kädessä kaksi vuotta, ja ne on koko ajan ollu koholla n. pari milliä, joskus jopa vielä reippaammin. Kaikille sitä ei tule, esim. veljeni tatskaa ei tunne tippaakaan, omani tuntuu selvästi. :) Eli ihan normaalia se on, älä noin pienistä panikoi. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat