Suosittelemisen arvoisia kylpylöitä? - Terveys ja hyvä olo

Jimmy KImmel
Rixuliini
Kaveri oli miehensä kanssa kesällä Ikaaliseten kylpylässä ja sanoi että oli tosi kiva paikka!

Nyt on kokemusta Eedenistä, Tropiclandiasta ja Ikaalisista. Ehdottomasti miellyttävin paikka minun makuuni oli tuo Ikaalinen. Tosin kokemukseni rajoittuvat ainoastaan allasosastoihin, eli en ole majoittunut näissä.

Sivut

Kommentit (44)

Unicorn

Tropiclandiassa on tullu käytyä aika monta kertaa kun se tuossa melko lähellä on. En vaan jotenkin tykkää. Liikaa lapsiperheitä. Ehkä sesonki kauden ulkopuolella voisi olla hyvä paikka. Mutta se hirviö/lohikäärme tjku. vesiliukumäki on p0p :D

*Sandy*

Me ollaan menossa Nokian Edeniin tässä lähiaikoina. Olen kuullut ihan hyvää kyseisestä paikasta, saa sitten nähdä millainen se käytännössä on :)

Jimmy KImmel
Jeii
Jimmy KImmel
Valitsettepa kumman tahansa, niin poreammeessa pulikoidessanne voitte rentoutua ajatellen, että Jimmy on naiskennellut näissä... :lol: Toivottavasti ei mennyt loma pilalle... :lol:

Kiitti :twisted:

Eipä kestä, kiva että olin avuksi... :wink:

Jeii
Jimmy KImmel
Valitsettepa kumman tahansa, niin poreammeessa pulikoidessanne voitte rentoutua ajatellen, että Jimmy on naiskennellut näissä... :lol: Toivottavasti ei mennyt loma pilalle... :lol:

Kiitti :twisted:

Unicorn

Ajateltiin talvilomalla vietää pari hempeää päivää poikaystävän kanssa ja lähteä rentoutumaan kylpylään. Olisiko kellään kokemuksia esim. Ikaalisista, Eedenistä, Caribiasta tai Tampereen kylpylästä? Mitä hyvää/huonoa paikassa oli?

sakura

Itse en ole ollut kuin Edenissä ja sitten Naantalin kylpylässä, en muista sen nimeä. Joka tapauksessa Naantalin kylpylä oli mielestäni aivan ihana, todella siisti ja viihtyisä. Sinne menisin mielelläni uudestaan, ja sitä voin suositella muillekin. Nokian Eden taas oli pettymys. Huone oli sotkuinen (huomasi, että ei oltu imuroitu, lattia täynnä muruja, yök!) ja kylpytakit rikkinäisiä, ja pyytämälläkään ei meinannut saada uutta tilalle. Muutenkin paikka oli mielestäni hieman nuhruinen. Sinne en enää mene.

Unicorn

Eedenistä on tullut aika ristiriitaista kommenttia... Toiset sanoo, että viihtyisä paikka ja palvelu pelaa. Toiset kritisoivat juuri tuota sotkuisuutta. Onneksi olemme menossa lomakauden ulkopuolella, jolloin toivottavasti ehditään panostamaan asiakaspalveluun. Kummatkin ovat nimittäin sitä luokkaa, että jos kaupassa ei tervehditä niin kaupan vaihto :lol:
Mutta samoja puheita on kuulunut muualtakin suunnalta. Naantali kuullostaisi hyvältä. Harmittaa kun meillä on sinne niin pitkä matka. Mutta eipä tuo nyt varmaan ole este... yksityisautoilu kunniaan 8)

Jimmy KImmel

En ole majoittunut enkä ruokaillut kummassakaan, Eden & Ikaalinen, mutta uimassa olen ollut useamman kerran. Mielestäni Ikaalinen on huomattavasti mukavampi allasosastoltaan kuin tuo Eden.

sopuli

Mä tykkäsin kovasti vuokatin kylpylästä, se on musta hieno paikka! Kuusamon tropiikki on tullut kans nähtyä ja ei ollut hääppöinen paikka. Siisti sinällään, mutta kylpylä oli tosi pieni ja aikamoinen pettymys muutenkin.

Teresa_

Mä suosittelisin kans kyllä tota Naantalin kylpylää. Oon käyny siel monta kertaa ja helmikuun alussa ollaan taas menossa :) Todella kauniis ja siisti paikka.

chinchilla
Jimmy KImmel
Onko kellään kokemuksia Tropiclandiasta tai muista Pohjanmaan kylpylöistä?

Minä oon tuolla Tropiclandiassa käyny joskus ihan penskana, ja kyllä se sillon ainakii oli ihan mukava paikka...en sit tiiä että onko kuinka paljo muuttunu ny varmaan reilun kymmenen vuoden aikana (hyvin tod.näk. on :roll:), mutta kyllä penskana tykkäsin...ja itteni tuntien tykkäisin edelleen...on ne vaan noi vesiliukumäet nii-in kivoja! :oops: :lol:

PinkPanther

kellään kokemuksia Imatran kylpylästä? Se kun olisi tässä melkoisen lähellä meitä...ja sinne olisi jossain vaiheessa suunnata minilomalle...

Daisy
Jimmy KImmel
Ehdottomasti miellyttävin paikka minun makuuni oli tuo Ikaalinen.

Tehtiin viime syksynä jätkäkaverin kanssa päiväseltään reissu Ikaalisiin ja voi tuska miten surkea paikka se oli!! Remontin jälkeen parasta oli pukuhuoneet (siistejä) mutta siihen se sitten jäikin. Suoraan sanoen TYLSÄ paikka. Eipä siellä pidemmän päälle olisi mitään tekemistä. Keskellä korpea. Nokian Eden on ehdottomasti huomattavasti monipuolisempi ja paaaljon isompi paikka kuin Ikaalisten kylpylä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat