laihdutuksen vippaskonstit.. - Terveys ja hyvä olo

menthol

eli kertokaas mitkä näistä toimii ja mitkä todellakaan ei. miss menthol käväisi luontaiskaupassa ja mukaan tarttu nesteenpoistajia sekä kehonpuhdistajia. oon nyt pari viikkoa näitä yhdessä nappaillut ja kommenttia on tullut että oisin laihtunut :o lieneekö syynä jompi kumpi näistä tuotteista (ja kumpi!?!). ekokaupasta löysin jotakin Kuningattaren kevennys- laihdutusteetä ja tykännyt oon paljon :) :) poistaa makeanhimon ja jättää muutenkin keveän olon. Haluaisin kokeilla puhdistuskuuria, onko kellään kokemuksia? 10 kiloo pitäis saada pois.. :?

Sivut

Kommentit (65)

satuuh

Mie hommasin luontaistuotekaupasta nappeja, joitten pitäs hajottaa sapuskan mukana tulleita hiilareita ja sitä kautta auttaa painonhallinnassa... En kyl tiiä onko niist ollu mitään iloa...
Puhdistuskuuria oon kans miettiny... Tekis oikeesti mieli kokeilla, mut ois kiva kuulla aluks mielipiteitä...

Miffy

No paasto vois olla hyvä boosti, siin voi lähtee moniakin kiloja. Tosin ne tulee takas jos jatkaa entisellään sit paaston jälkeen. Mut se vois toimia sellasena "sytykkeenä".

sopuli

Mä ostin joskus noita.. ööö... sellasia tabletteja, joiden piti estää makeanhimoa. Ei vaikutusta meikäläiseen, vaikka otin niitä ihan kokeeks tuplamääränki :D

Miffy
figaro
Varmaan kromitabletteja :D

Noita mäkin oon kokeillut... Ei kyllä tuntunut missään! Saisin varmaan syödä noit niin pal et muuttuisin kromiks koko tyttö et tuntuis jossain :roll:

sopuli
Miffy
figaro
Varmaan kromitabletteja :D

Noita mäkin oon kokeillut... Ei kyllä tuntunut missään! Saisin varmaan syödä noit niin pal et muuttuisin kromiks koko tyttö et tuntuis jossain :roll:

Juurikin niitä! Eivät kyllä vaikuttaneet mitenkään, edes lumelääkkeenä ;)

shriness

Laihdutukseen ei ole mielestäni vippaskonsteja. Siis jos haluaa painon lopullisesti pois. Paastoot, nesteenpoistolääkkeet yms toimii alottajana.

Nesteenpoistlääkkeitä ei käsittääkseni saa käyttää pitkiä aikoja koska ne vievät juuri nestettä lihaksista ja muista kudoksista eikä sitä rasvaa.

Vippaskonstit saattavat olla vaarallisia, varasinkin luontaistuotteissa kun niitä ei valvota kuten lääkeaineiksi luokiteltuja eikä aina voi olla varma mitä niissä on...

Itse huomasin, miten pienillä valinnoilla saa hoikistuttua. Terveellistähän on laihtua puoli kiloa viikossa vähentämällä energiansaantia ja lisäämällä kulutusta.

Sarah
figaro
Tässä olikin juuri kyse niistä vippaskonsteista, jotka ehkä auttavat hetkellisesti ja nopeasti ;)

Silti aloittaja kertoo heti aloitusviestissä haluavansa 10 kg pois :wink:

Jimmy KImmel
sopuli
Mä ostin joskus noita.. ööö... sellasia tabletteja, joiden piti estää makeanhimoa. Ei vaikutusta meikäläiseen, vaikka otin niitä ihan kokeeks tuplamääränki :D

Saattaisi toimia, jos olisivat irtokarkkeja... Niitä sitten voisi hyvällä omalla tunnolla mussuttaa "lääkkeeksi" eikä sitten enään tarvitsisi syödä irttareita, kun kerran on "lääkettä"... :lol:

figaro

Nesteenpoistokuuri ja paasto vie miltei 10 kg jo nesteenä. Sen voin taata. Itse olen saanut 10 kg pois 2 viikossa ja siitä laitan vaikka pääni pantiksi.

Se on vain, että eri ihmisillä toimii eri keinot. Ja kaikilla se paino ei ole niin voimakkaasti nesteenä. Riippuu siis paljon olemassa olevasta ruumiinrakenteestakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat