Lasinpala elimistössä - Terveys ja hyvä olo

olematon

Hö, toivottavasti nyt saat sen sitten pois. Kirkas valo autto mua ainakin, ku sit pystin "paikallistamaan" sen paremmin...

Kommentit (8)

olematon

toi on rasittavaa ku on pien lasinsiru jalassa ullaki on ollu. Tein niin, että liotin jalkoja niin kuumassa vedessä ku iho sieti, ja sit puristin sen sieltä ulos...se oli vähän niinku "juuttunu" siihen jalkapohjan paksuhkoon ihoon.. joskus oli kans tikku jääny ihon alle kipeesti, sit se lähti pois ku tulehtu ja sain kans liottelun jälkee puristettua sen pois sieltä.

persimon

oli mullakin semmonen 4 mm pitunen, nahan alla oleva laudasta tullut tikku. tulehtuu paljon helpommin, ja ei tullu kuuloonkaan että kotona olis pois saanu.
kannattaa varmaan soittaa sun omalle lääkärille tai terveyskeskukseen, kyllä sinne tommosenkin takia kehtaa mennä/soittaa :D

persimon

Jo se on niin syvällä, ettei siitä ole yhtään osaa ulkopuolella, niin lääkärissä se saadan pois helpoiten ja nopeiten. ;)
Mä menin saman tien kerran ensiapuun kun sain tikun syvälle jalkaan ja sattu niin jumalattomasti ja tietysti se tulehtui heti.

SunLion
marimma
Riippuu missä se siellä on. Joskus auttaa se että liotat jalkoja :) Jalat pehmenee joten on helpompaa ottaa se sitten sieltä vaikka pinsetein pois tms..
joo meinasin just et kokeilen jalkakylpyjä..veikkaan että on tosi pieni siru mut sattuu silti hirveesti..ei se oo ees näkyvissä :/ verta tulee ja sitä kohtaa pistää

marimma

Riippuu missä se siellä on. Joskus auttaa se että liotat jalkoja :) Jalat pehmenee joten on helpompaa ottaa se sitten sieltä vaikka pinsetein pois tms..

SunLion
olematon
toi on rasittavaa ku on pien lasinsiru jalassa ullaki on ollu. Tein niin, että liotin jalkoja niin kuumassa vedessä ku iho sieti, ja sit puristin sen sieltä ulos...se oli vähän niinku "juuttunu" siihen jalkapohjan paksuhkoon ihoon.. joskus oli kans tikku jääny ihon alle kipeesti, sit se lähti pois ku tulehtu ja sain kans liottelun jälkee puristettua sen pois sieltä.
just sama ongelma..pitää jatkaa liottelua. Eilen liotin kyllä.

Vanhakansahan laittaa ratamon lehden...se nopeuttaa paranemista.

Menisin lääkäriin jos olis joku kunnon siru mutta toi on tosiaan ihan joku minimaalinen.

tikut oon aina kyl saanu jalasta pois.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat