Menkkamokat! - Terveys ja hyvä olo

SunLion
DemonOfTheDay
SunLion
DemonOfTheDay
siis mulle on hieman epäselvää et mikä ihme on kuukuppi? :shock
www.kuukuppikunta.net

hmmm...no eipä kyllä ihan heti alkanu houkuttelemaan tollasen kupin käyttö...voisko joku kertoo kokemuksiaan kupin käytöstä?onks se oikeesti luotettava ja mukava?eiks se tunnu ollenkaan jos sitä ei laiteta syvälle?[/quote]terveys topicissa tais olla sellanen kun "side vai tampooni" äänestys...siellä on loppua kohden todella paljon asiaa. Ja tuolla netti sivulla on vaikka kuinka ;)

Sivut

Kommentit (127)

DemonOfTheDay
SunLion
DemonOfTheDay
siis mulle on hieman epäselvää et mikä ihme on kuukuppi? :shock
www.kuukuppikunta.net[/quote]

hmmm...no eipä kyllä ihan heti alkanu houkuttelemaan tollasen kupin käyttö...voisko joku kertoo kokemuksiaan kupin käytöstä?onks se oikeesti luotettava ja mukava?eiks se tunnu ollenkaan jos sitä ei laiteta syvälle?

Maria_
Elma
Jos miehillä olisi kuukautiset, kaikki niihin liittyvät ongelmat olisi jo ratkaistu ja lakisääteiset kuukautisvapaat olisi olemassa.

Tää oli hyvä :wink:

Maria_
Hawana
PinkPanther
No toivottavasti ei ihan läpi asti tullut. Muutenkin inhottavaa kun nousee ylös tuolista ja siteeseen tulvahtaa älytön määrä lämmintä verta.. Siinä onkin sitten ilme oikein paljastava, kun inhosta irvistää, ei kukaan voi erehtyä että onko tuolla irvistelijällä menkat vai ei.. *huokaus* :roll:
joo hyi, toi on niin inhottava tunne :shock: oonkin ruennut suosimaan tampooneja, ettei tuota pääsisi käymään :wink:

JOO!! se on ihan karseeta. Tai toinen just ku aamull herää ja nousee sängystä ni äääähäääää....! :cry: ei kiva..

Ninni

Jokaiselle on varmasti joskus tapahtunut jonkinlaisia mokia menkkojen kanssa..niitä on hauska kuunnella..ja joskus kyllä hävettää toisten puolesta :P Mä voin aloittaa...
Yks kerta oli ihan hirvee kun olin jotain 13 vuotias ja sit oltiin Äitin ja isin kanssa kaupassa...en ollut sit valmistautunut kuukautisiin milläänlailla kun ne alko..tuntu vaan oudolta..ja sit kokeilin housujani..oli tullut PAHASTI läpi!menin paniikkiin mutten kehdannu sanoo äitille,,se oli kamalaa!vedin toppatakkiani alaspäin..aika tuntu tosi pitkältä ja tunsin kun sitä vaan tulvi! :D Sit kun piti mennä autoon niin istuin takkini päällä..Ja tietysti iskä halus mennä vielä vuokraan videoo ym..voi että! Mukava reissu :shock:

Sit yks kerta kun olin yläasteella..oon ollu kyllä tosi huolimaton..taas tuli läpi..onneks oli tummat farkut! kamalaa.

sopuli

Onhan noita... Tullut sotkettua poikaystävien lakanoita sun muuta. Nyt alkaa olee jo niin vanha ja vakisuhteessa, ettei tuollaisista enää niin välitä :) Ja kun syö pillereitä, niin tietää aikas hyvin etukäteen, millon ne alkaa. Pahimmat mokat on varmaan niitä, kun ei ole särkylääkettä saatavilla HETI!!!

marvel

enään tää ei niin hävetä, mutta muistan edellee sen hetken, kun näin tapahtui. Eli ala-asteella olin ja mä olin laittanu siteitä taskuun ennen vessaan menoa, mutta ilmeisesti mun housun taskut eivät olleet tarpeeksi suuret, vaan tiputin siteet luokan lattialle.. ja kaikki näki.. kyllä pikkutyttöä nolotti..

yläasteella ennen liikkatuntia huomasin että kuukautiset oli alkanu ajoissa. valkoset sukkahousut oli saaneet punaisen täplityksen. Onneksi pelastava enkeli (äiti) oli tavotettavissa ja toi mulle uudet housut kotoa...

Jonnah85

hei,mulle sattuu mokia vieläkin! Noh, mun menkat ei TODELLAKAAN oo säännölliset, joten en voi koskaan tietää milloin ne tulee vai tuleeko lainkaan.

Noh, viime viikolla sitten sattui tällänen moka.

Olin koulussa yli pitkän päivän ja päivän päätteks ja piristykseks mentiin vielä kaverin kaa kahville. Istuskeltiin siinä noin kolmisen tuntia ja siinä jossain vaihees alkoi tuntumaan siltä, et nyt kyllä vuotaa ja pahasti.

Kahvilassa jossa oltiin ei ollut wessaa, koska se oli periaattees kauppakeskuksen aulassa, eikä koko kauppakeskuksessa ollut yleistä wessaa.

Mä istuin siinä toivoen, ettei vuoto olis niin runsasta et se näkyis farkuista.
Noh kun sitten vihdoin ja viimein lähdettiin ja nousin tuolilta, eräs vanhempi mies katsoi mua tosi oudosti. Kävelin vielä reippaana tyttönä läpi keskustan kotiini.

Samantien kun tulin kotiin, huomasin eteisen peilistä, että mulla oli p*rse [u]aivan veressä[/u] :oops:

Voi v****, ette uskokaan kuinka paljon mua hävetti!!!!! :oops: :oops: :oops:

dyingbride

oih, kamalaa!

joskus mullakin sattui sellaisia, että tuli läpi, niin kuin kerran kasilla äikän tunnilla. huomasin, että penkki, jossa olin istunut, oli ihan punainen...ei kiva.

luojan kiitos, että aloin käyttämään e-pillereitä!!! enää ei mokia satu ollenkaan! ja käytän aina varmuuden vuoksi vielä mustia housuja menkkojen aikana...

Elma

Mulla on ja oli etenkin nuorempana todella hirveät kuukautiset. Välillä verta alkoi suunnilleen suihkuta aivan yllättäen. Useamman kerran on käynyt niin, että koulussa tunnin jälkeen nousin ylös housut ja penkki ihan veressä, vaikka olin juuri 45 minuuttia aiemmin käynyt vessassa ja laittanut housut täyteen erilaisia suojia.

Nykyään vahinkoja sattuu vähemmän, mutta ne eivät enää hävetä (eipä ollut omaa syytä), vaan lähinnä ainoastaan ottavat päähän.

Jos miehillä olisi kuukautiset, kaikki niihin liittyvät ongelmat olisi jo ratkaistu ja lakisääteiset kuukautisvapaat olisi olemassa.

figaro

Heeeh.. Muistan ku eilisen, ku menkat alko :lol: Olinkohan.. öbautttiarallaa 11-12v. :roll:

Olin lähdössä kouluun aamulla, kun kaveri tuli hakemaan. Ennen lähtöä äiti tokaisi, että onko meikäläisellä alkanut menkat.. Minä silmät pyöreenä, jotta ei varmasti ole - pieru se vain oli tullu housuun :lol: :lol:

Siitäpä sitten sen kummemmin enää keskustelematta lähdin kouluun..

Kuinka ollakaan.. Kesken koulupäivän vatsaa kouraisi ja housut farkkuja myöten veressä. Voi mikä hätä.. :D

Juoksujalkaa lähdin kesken päivän kotiin. Ovella vastassa oli isukki.. Tämä ihmetteli, miksi tulin kesken koulupäivää kotia. Tähän minä vain silmät ymmyrkäisenä tokaisin, että menkat alkoi ja syöksyin sitä kyytiä vessaan :lol: Isukin ilme oli näkemisen arvoinen.. Taisi olla yllätys, kun tämä syöksyi suorinta tietä parvekkeelle tupakille :lol: :lol:

Ikimuistoinen hetki.. heeeh.

Elma

Sanopas muuta.. ;)

Rixuliini

No tää on kyllä tosi nolo juttu.. :oops:
Olin kuusitoista vuotias ja jonotimme eräälle keikalla kuumana kesäpäivänä. Tämä tapahtui siis Hartwall Arenalla. Kävin siellä Hesen vessassa jossain vaiheessa ja huomasin että voi kakka, menkat alkoivat, eikä kenelläkään siteitä mukana.
No, ei muuta kuin vessapaperia housuihin, ja ajattelin että kyllä näillä selviän. Konsertti sitten alkoi joskus seitsemän aikoihin ja loppui kymmenen yhdentoista aikoihin. Ja koko tuo aika tuli tietenkin hypittyä ja riehuttua ihan hulluna.
Lähdimme sitten pois, ja rupesin ihmettelemään että mikä tuolla selässä hiertää, ja siellähän se vessapaperivarasidesydeemi oli, oli noussut sen hyppimisen tuloksena kokonaan pois housuista. Yöpaikkaan päästyäni menin nopeasti laittamaaan siteen, ja kyllä oli helpottava olo. Housut tietenkin olivat ehtineet sotkeentua, mutta onneksi olivat mustat..

Että näin! :lol:

angela

no mulle ei oo sattunut mutta siskolle kävi aika pahasti ku se oli viidenellä niin se oli tunnila ja ei ollut huomannut kun oli nousut ylös tuolista niin kunnon jälki oli jäänyt tuoliin siis vielä valkoste housut mikä on kaikista pahin ja mies opettaja oli ollut onneksi jossain hakemassa papereita ja siskon kaeri oli huomannut pikku siskolla oli ollut sit aika kiire kotiin ja kiva sille ja sen kavereille jotka putsasivat sen tulin :o

marimma

Ei juma. Joskus sillon ihan "pienenä" eli olisko ollu vielä kutosella tai jotain niin aina annettiin ymmärtää että ne ihan ekat kuukautiset alkaa niin että joskus saattaa olla sellanen pieni punanen piste pöksyissä..

noooh minä olin tähän varautunu sillon.
Mutta niin.

Enpä ajatellut että ne on vaan sen muutaman tunnin sitä että siinä on se pieni piste, karu totuus tuli esille kun ne sitten alko ekaa kertaa ja minähän menin sitten vessaan ja olipa mukana pikkuhousunsuoja ja sen sitten paikalleen laittelin ja menin takasin luokkaan.

Onneks koulu loppu tuollon pari tuntia aikasemmin, meinaan kun hyvä ettei veri jo valunu reisissä asti kun se pieni tippa niissä pöksyissä ei kestänytkään kauaa :roll: Tuli meinaan sitten sillä tavalla että olin ihan hämilläni *nauraa*

---

Viimesin oli eilen. Ei siisus. mikään ei toiminu. Kuppi "vuoti" ja missään asennossa se ei ollu hyvä. oli siis taas näitä päiviä. No meni sitten neljät alushousut pyykkiin ja palas mieleen ne vanhat hyvät ajat sillon joskus 6 luokalla tai vielä 8 luokallakin kun aina oli hirmu sähellystä siteitten ja tampoonien kanssa kun mikään ei ollu hyvä ja ykskään ei asettunu jne, ja aina tuli yli :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat