BodyJam - Terveys ja hyvä olo

Heidie

Itse olen kaynyt body pumpissa ja body combatissa enimmäkseen.. Jamia kokeilin pari kertaa ja olihan se ihan mukavaa, mutta ei kuitenkaan tehokkuudeltaan hintansa väärti.. Mutta suosittelen kaikkia kokeilemaan :)

Sivut

Kommentit (27)

Lucky Lady

Olen juossut BodyJamissa jo useita kertoja, ja mä tykkään!

Kuviot eivät ole mahdottomia, ja kun tunnilla korostetaan sitä, että jokaisella on oma tyyli, ei suorituspaineita tule. Tunneilla on oikeasti tosi hauskaa, ja joka kerta osaa paremmin! Jam käy myös ihan liikunnasta, sillä ainakin tän ekan ohjelman toinen tanssi (tunnin aikana käydään läpi kaksi eri tanssityyliä) käy aika kivasti reisiin, sillä siinä pitää olla matalana. BodyJam on siis tosi hauska tunti, kannattaa kokeilla. Minusta se sopii myös sellaisille, jotka eivät ole aiemmin käyneet tanssillisilla tunneilla (kuten allekirjoittanut), vaan aloittelijatkin pääsevät mukaan.

Muoks. Kuten Kurkkupastilli jo sanoi, samanlaista tehoa Jamista ei saa irti kuin esim. Stepistä tai Combatista, mutta hiki siinäkin tulee! :)

Kurkkupastilli

Kerran olen ehtinyt käydä jammailemassa. Todella mukavaa oli, vaikka suurimman osan tunnista ihan solmussa olinkin kinttujeni kanssa. Vaatii varmaan muutaman käyntikerran ennen kuin alkaa pysyä mukana. Musiikit olivat hyviä ja koreografiat hauskoja (ja ehkä hieman haastaviakin jos ei ole tanssitaustaa ennestään) Rankkuudessa ei tuskin tule vetämään vertoja stepille ja compatille. Tunnilla on rentoa ja koreografia antaa tilaa myös omalle persoonalle. Kannattaa käydä kokeilemassa, itse ainakin menen vielä toistekin.

camomilla

[color=red]Moikka!

Onko kukaan jo kokeillut Less Millsin uusinta liikuntamuotoa, BodyJamia?

Luin tästä jostain lehdestä ja kuulosti kiinnostavalta.

Mitä piditte?[/color]

susannnaa

Siis todellakin suosittelen :D Aivan mahtavia tunteja ainakin täällä tampereella. Tiedättekös, että sama ohjelma pyörii samaan aikaan 55 eri maassa?! 8)

Itse melko "huonona" tanssijana pysyin erittäin hyvin kärryllä, ei ollut vaikeaa :)

Ei muuta kuin kokeilemaan vain!

Kurkkupastilli

[[size=9]quote="susannnaa"]Siis todellakin suosittelen :D Aivan mahtavia tunteja ainakin täällä tampereella. Tiedättekös, että sama ohjelma pyörii samaan aikaan 55 eri maassa?! 8)

Itse melko "huonona" tanssijana pysyin erittäin hyvin kärryllä, ei ollut vaikeaa :)

Ei muuta kuin kokeilemaan vain![/quote][/size]

[size=12][/size]Sehän juuri les millsin idea onkin. Voit mennä tunnille vaikka australiassa ja tiedät mitä saat. Laatu on taattu :D

hanne

body jam on omasta mielestäni hieno ja rento vasta paino kunnon lihas rääkille:D itse pidän jami tunteja eri saleilla oulun seudulla, ekat jami kerrat toki on ohjelmaan tutustumista ja liikkeiden muistamista,mutta tunne on sitä hienompi mitä enemmän muistaa liikkeitä itse!:D onhan se aina uuden ohjelman tultua opettelua mutta ihanat musiikit ja rento meininki:D ja kuten joku aikaisemmin sanokin että tunneilla saa vapaasti olla oma tyylinsä ja siihen kannustetaan, tai ainakin kovasti koitetaan:D estot pois ja jammailemaan!

Daisy

Oon lähinnä katsellut vain lasin takaa tätä tuntia, kun olen menossa/tulossa jollekin muulle tunnille. Näyttää tosi kivalta, mutta en tanssillisilta taidoiltani ole mikään priimus. Perusrytmissä kyllä pysyn. Siksi pelottaa lähteä kokeilemaan, jos en osaa mitään... Kyllähän se tietty sitten varmaan tottumuksesta lähtisi luonnistumaan... :)

Kurkkupastilli

Bodyjam on hyvää peruskuntoharjoittelua, koska syke pysyy koko tunnin välillä 130-160. Stepissä ja combatissa nuo sykkeet ovat välillä vähän turhankin korkealla. Eikös se kunto kasva parhaiten juuri silloin kun liikutaan sykealueella 130-160??

Muutenkin mukavaa vaihtelua välillä käydä vähän rennommalla tunnilla. Eihän sitä koko ajan tarvitse veren maku suussa painaa :D ja mukavaa kun on vaihtelua.

taizu

Tähän bailailuun olen ensi kuun ekana torstaina menossa, kun alkaa uudet kuviot. Saas nähdä, kuinka monesti olen omien koipien kanssa kummissani.

Mitä te olette siellä danssaillut ja onko tullut lisävinkkiä diskoiluun oikein baarissa?? :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat