Rintoja parhaiten kohottavat liivit? - Terveys ja hyvä olo

SunLion

toisilla on sen malliset rinnat ettei niitä saa yhteen :)

Kommentit (7)

KisMi

Heippa.

Minulla on 85B rinnat ja haluaisin rintaliivit jotka kohottaisivat ja puristaisivat rintoja yhteen. En vain tiedä mitkä olisivat siihen tarkoitukseen kaikkein parhaimmat. Olen kuullut Wonderbra-nimisistä liiveistä, mutta saako niitä Jyväskylästä? Onko muita ehdotuksia? :)

Lukretia

Saattaisi hyvinkin ainakin Sokokselta saada.

Mulla on 75B ja olen ite löytänyt H&M:n push upeista hyviä liivejä. Mut jos haluaa panostaa kunnon liiveihin, ei ehkä H&M kelpaa.

k87

mä en ees saa omia tissejäni työntymään yhteen. ne harottaa silleen vähän erillään. ceet on mulla. että riippuu ihan rinnoista :)

KisMi
olematon
no ihan ekana tuli mieleen ku just luin H&M kuvastoa, että siellä on ainakin sellasisia missä on sellaiset narut joilla voi säätä sitä että kuinka liki toisiaan rinnat työntyy niissä liiveissä...

Pitääkin katsoa (:

KisMi
Susannna
Onko teillä kokemuksia geelirintaliiveistä? Esim. jo edellä mainitussa H&M:n kuvastossa on tänä vuonna ainakin monia geelirintaliivejä. Vähän kiinnostaa että minkälaisia ovat.

Mulla on itselläni neljät geelirintaliivit ja ne on kyllä osoittautuneet hyviksi. Saavat rinnat näyttämään isommilta ja ovat mukavan tuntuiset päällä. Itse olen ostanut Seppälästä joskus ja tilannut Ellokselta. (:

Susannna

Onko teillä kokemuksia geelirintaliiveistä? Esim. jo edellä mainitussa H&M:n kuvastossa on tänä vuonna ainakin monia geelirintaliivejä. Vähän kiinnostaa että minkälaisia ovat.

olematon

no ihan ekana tuli mieleen ku just luin H&M kuvastoa, että siellä on ainakin sellasisia missä on sellaiset narut joilla voi säätä sitä että kuinka liki toisiaan rinnat työntyy niissä liiveissä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat