Laihdutusrinki - Terveys ja hyvä olo

Sadie

Huh. Mä olin eilen ekaa päivää uudessa työssä, joka on täyttä seisomatyötä.. Kävi kuntoilusta. :) Sit menin hassuna tyttönä vielä salille sen jälkeen! Illalla olin jo puoli kahdeksan niin väsynyt, etten olisi jaksanut paikoiltani nousta.. :D

Sivut

Kommentit (1551)

bananab

Minäkin yritän pudottaa painostani about 5 kg, sen enempää ei oikeestaan tarvis. Kertokaa mulle pliis että mistä kohti vyötärö pitää mitata, se on mulle ihan täysi arvoitus.

Kepatäti

Kuinkahan pitkä olet, jos tommosista mitoista vielä tarvii pois saada?

Munkin pitäisi nyt aloittaa tää projekti. En vaan tiedä, mistä saan tähän intoa.

tata
Drama Queen
Mietin jos alkaisi pitämään kirjaa syömisistä. Silloin ehkä tulisi syötyä vähemmän, kun alkaisi hirvittämään se karkkien ja muiden herkkujen määrä.

Mä oon miettiny samaa, josko se auttais siihen herkutteluun paremmin :roll: Välil kyl tulee napostellessa jopa aateltua miten se rasva kertyy ihan vääriin paikkoihin ja sit tulee huono olo fyysisesti ja syöminen jää, mut sit taas tulee ostettua jotain hyvää ja syötyä :oops: Mut jospa sais ton ruokapäiväkirjan ihan yksityisesti alotettua nii ei ehkä nolota niin paljoo herkkujen syönti mut tarpeeks et jäis vähän vähemmälle ;) Samal säästyis rahaaki mikä ei oo koskaan pahitteeks! :D

closure

Voijje :) Mulla tais käydä vähä päinvastoin ku alotin suhteen nykyisen kanssa.. En ollu juuri koskaan kajonnut sipseihin, mutta niin vain kävi, että nytkin tekee mieli.. :roll:

vanja

Mulla se katkes aikoinaan ku ihastuin palavasti niin en kyenny syömään edes karkkia (!!!). Ja vaikka ihastus sammui niin ei kyllä karkinhimokaan tullut takaisin :D

Lukretia

Mä saan aina innostuskohtauksia, että NYT mä alotan terveellisen ruokavalion, mutta aina ne kestää korkeintaan viikon. Nyt olen taas siinä tilanteessa, että NYT tarttis tehdä jotakin. :P

Olen 153 senttiä pitkä ja vaa'asta riippuen painan 48 - 52 kiloa. Normaalipainoinen siis, mutta sisä- ja ulkoreisissä on kauheat läskipatit, joista haluan eroon.

Ongelmana on mun makeanhimo. Nyt mä yritän jotain omatekoista kasvis- ja hedelmäkuuria, eli siis syön jotain kasvissosekeittoa ja salaattia ja hedelmiä ja juon vettä ja teetä, kattoo sit vaikuttaako.

Aloitin kerran tuon rasvanpolttokeittokuurin. Hyi hitto, että se oli pahaa se keitto. Pystyin syömään sitä yhden päivän, silloinkin alkoi jo pahasti tympiä. Yöllä heräsin todella heikkoon oloon, ja oli pakko lopettaa kuuri siihen, ja syödä leipää ja kalkkunaa ja ties mitä, että tuli parempi olo.

Emilie

Itsekkin yritän nyt ottaa itseäni niskasta kiinni. Kun viimeksi menin puntarille se näytti 67 kiloa ja sehän tarkoitti sitä että olen lihonnu nelisen kiloa kesän aikana. Pituutta siis on noin 167 cm ja painoindeksi sanoo notta 24 eli en vielä ylipainoinen ole mutta siellä rajoilla alan keikkua. Näin aluksi lisään hyötyliikuntaa, viime aikoina on tullut autolla kuljettua paikasta toiseen liiankin helposti. Herkutkin otan nyt suosista pois ja sallin itselleni niitä kerran viikossa pienen määrän. Mitenköhän kauan minä tätäkin jaksan? :D Pienin askelein mennään.

twiggy

[size=9]En tiedä saako täällä mainostaa muita foorumeita, mutta.. GMH:ssa on Painonpudotuspäiväkirjat, siitä vois olla hyötyä jollekkin.

Voishan semmosen tännekkin tietty perustaa..[/size] :roll:

agarina

Tehkää laihduttajat itsellenne sellainen palvelus, että kerrotte jollekulle painonpudotusaikaistanne. Aina ei laihtumisen vauhtiin päästyään ole itse paras tulkki sille, milloin on saavuttanut tavoitteensa ja kannattaa lopettaa. Ja uskokaa niitä ulkopuolisia tarkkailijoita. :D

Amorous

Minäki tuun tänne. Menny nyt ihan mässäilyks ja liikkumattomuudeks mun osalta. Joten painoa hupskeikkaa on tullu parissa kuussa 3 kg. (Joka mun kokosella kyllä näkyy.) Paikat muuttunu pehmeemmiks ku ei oo tullu mitää tehtyä. Nyt olis siis tarkotus päästä takas siihen mitä olin pari kk sitten. :) Eli 5 päivänä viikossa kuntopyöräilyä + vatsalihaksia ym. ja ruokavaliota kevennän. Jospa se näillä lähtis. (:

Rixuliini
bananab
Kertokaa mulle pliis että mistä kohti vyötärö pitää mitata, se on mulle ihan täysi arvoitus.

Mä ainakin mittaan kapeimmasta kohdasta :wink:, mutta kai se olis tarkoitus mitata jostain pari senttiä navan yläpuolelta.

Maaria

On kyllä tosi hieno saavutus, kikkilä! Onnea kovasti ja kuulostaa hienolta tuo miten on liikunnan ilo löytynyt :) Siihen jää koukkuun, kun löytää oman lajinsa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat