Kokemuksia gynekologeista - Terveys ja hyvä olo

tiikeli

No yks miespuolinen gyne ilmoitti kerran mulle kun pelkäsin olevani raskaana jotain tyyliin 'ei kuulu mulle mitä sä meinaat sille tehdä jos olet raskaana'. Siis kun oli selvinnyt ettei gynelläkään voitaisi vielä varmaksi tietää olenko vai enkö ole.
Mun mielestä jos ihminen menee paniikissa gynelle ja pelkää olevansa raskaana, niin gynen pitäisi ehkä kertoa vaihtoehdoista tai olla edes ystävällinen. Pidän kyllä huolen siitä etten joudu samalle gynelle enää ikinä.

Miss. ehkä se gyne olis halunnut että sä nautit sen 'otteista'. :wink: Ei vaan... törkeetä olettaa että ihmisellä olisi jotain rentoutumisongelmia sen perusteella ettei halua kylmää metallista instrumenttia sisäänsä. :evil: Lääkäreiden pitäisi kysellä ihmiseltä asioita eikä olettaa heti jotain.

Kommentit (2)

miss.

Kävin tänään gynekologilla ihan muista syistä, kunnes tuli puhe siitä, kuinka mulla usein yhdynnässä rupiaa paikkoihin sattumaan ja sit saattaa kirveltää pissatessa. Mietittiin sit täydessä yhteisymmärryksessä, et se voi johtua kuivista limakalvoista ja lopulta se lääkäri pääty antaan mulle reseptin ehkäisyrenkaaseen. No, tästä syystä jouduin sit myös levittään haarojani sille ja sit sanoin heti, et mulla sattuu se tutkimus aina ja paljon. No, lääkäri sit yritti jutella mukavia, kunnes jo survaisi sen sorsanmikälie sisään ja ulisin jo ihan kauhuissani et sattuusattuu. Siitä tämä lekuri melekeen suuttu ja käski vaan rentoutuun ja päivitteli kuinka mun vatsalihaksetki on ihan kovana ja kaikkee et rupee nyt vaan rentoutuun ja minä siinä tyyliin itkua väännän, että kun ei pysty kun sattuu. Lekuri vaan jatkaa melkeen syyttävään sävyyn siitä, kuinka mun pitäs oppia rentouttaan emättimen lihakset jne. Tuli vähän sellanen olo, että se mun varottelu sattumisesta meni ihan kuuroille korville.

Ton tutkimuksen jälkeen tuli sit kaikista pahin juttu, ja jos en ois ollu itku silmässä aiemmasta, oisin kyl niin avannu sanaisen arkkuni sille. Tää lääkäri nimittäin sanoi, että nyt hän haluaa kertoa mulle eräästä kirjasta ja kirjotti paperille kirjan nimen Naisen nautinto ! Siihen perään se sit kerto, kuinka siitä löytyy hyviä ohjeita lihasten rentouttamiselle niin, ettei se seksikään sit sattus niin paljon! Vähän kait hermostuin et mitä hittoo se käy väittään, et mun aiemmin mainitsemat yhdyntäongelmat johtus siitä, että en vaan osaa rentoutua ja tarvin apua jostain Naisen nautinto -kirjasta! Mietin vaan, et onko pikkusen eri asia rentoutua seksin yhteydessä ku sillon ku makaan haarat levälläni jossain pöydällä ja joku hääräilee kaikenmaailman aseiden kaa siel jalkovälissä :?.

Höh, oli ihan pakko päästä avautuun :lol:. Miten on, onko muillakin kokemuksia idiooteista gyneistä? Tosi usein kun kuulee juttua siitä, kuinka niillä ei ole ihan homma hallussa vaan melko kovakourasia osaavat olla. Ei mun edellinenkään gyne mikään hellävarasin ollut mut sen kosketus oli ku enkelin tuohon verrattuna.

(En oo ihan varma, et oisko tää kuulunu jo jonku aiemman keskustelun alle, joten päätöksen siitä tehköön moderaattorit :))

Rahel

No voi huh... :shock: Onpas kyllä todella tökeröä käytöstä gyneltä...

Mulla ei itelläni mitään suurempia kommelluksia gynekäyntien yhteydessä ole sattunut. Nykyinen gyne on kyllä aika huvittava tapaus. :D Hyvin feministinen, vaikka mies onkin. Kovasti paasaa naisten itsemääräämisoikeudesta omaan kehoonsa ja siitä, kuinka nyky-yhteiskunta on medikalisoinut naisten seksuaalisuuden ja lisääntymiselimet ja kuinka nykykäytäntönä on naisten ruumiin ihan liiallinen kontrollointi (pakollinen gynekäynti joka toinen vuosi ja papa-testit ym.). Oon yleensä lähtenyt gyneltä varsin huvittuneena (paitti viimeks, kun oli se kierukan laitto, joka sattu aivan helvetisti). :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat