Ylioppilas- ja valmistujaisvaatetus - Muoti ja kauneus

lunacracker

Täällä on varmasti muita, ketkä valmistuu jostain nyt kohta, joten ajattelin aloittaa ketjun tämän tärkeän päivän vaatetuksesta.. :D

Tänään kävin ostamassa yo-mekkoni, se on Kill Bill-henkinen musta/kirkkaankeltainen luomus, "tissiosa" raidallinen (silleen ampiaismaisesti) ja sitten polveen asti keltaista semmoista silkkimäistä kangasta. Olen NIIIIIN tyytyväinen, koska tiedän, ettei kukaan tule samanlaisessa, ja että tämä sopii erittäin hyvin vahvaan persoonaani :P Halusin alun perin mustaa ja valkoista, mutta heti kun näin tämän, tuli tämä kuva mieleen : (http://www.imdb.com/media/rm3361380608/tt0266697). And nobody messes with the Black Mamba :wink: Sopivan graafinen mulle, samalla tuli mieleen Watchmenin Silk Spectre..

Millaiset yo-/valmistujaismekot teillä on (mielessä)? 8)

Kommentit (5)

tourniquet

Täällä kans yksi ylioppilas, toivottavasti ^^ Mulla on sellanen aleksi13 ostettu violetti mekko missä on mustaa ja valkosta, Byoung on merkki. Sitte on musta pitsinen bolero, tai pikkutakki vai mikä ny onkaa :D Sitte mustatavokkaat, ja lakki tietenki :) Kan oon tyytyväinen tohon et löytyi se oikea koko vihdoinkin :D

riinaF

Näistä asuista on tosi paljon keskustelua ollu tuolla valmistujais- ja yojuhlaketjussa yleisellä puolella :) Mutta tää kyllä varmaan sopii omaksi ketjukseenkin, tosin harvempi varmaan jaksaa samoja juttuja kertoa tänne mitä on jo toisessa ketjussa puhuttu :D

lunacracker

Jaa, en huomannutkaan eikä jostain syystä ilmestynyt haussa :o No, kai tää poistetaan jos koetaan, että on tarpeeton :D

Mua ahdistaa, kun en tiedä sopiiko sitten keltamusta meikki sitten yo-juhliin.. Jos itse saisin päättää, tekisin isot dramaattiset rajaukset, mutta äiti taitaa rajoittaa sitä aika paljon... :roll: Mutta eihän graafista mekkoa voi pitää ilman graafista meikkiä :roll:

olematon

Mulla oli ylppäreissäni päällä valkea vähän A-linjainen, hieman "kellomainen" hame, musta jakku, ja jakun alla mustavalkoinen koristeellinen paita, missä oli sellainen jännä kaula-aukko, aika avara mut ei ihan olkapäitä paljastava. Nykyään valitsisin varmaan toisin, mut sillon oli noi :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat