Nettiostaminen [Ellos, Asos, jne.] - Muoti ja kauneus

Jennana

Mä yritin haulla löytää, mutta ainoa, mikä liippaa läheltä, on H&M:n ketju, enkä siellä viitsisi kertoilla ja kysellä täysin eri aiheeseen ja liikkeeseen kuuluvia asioita.

Eli tässä ketjussa olisi tarkoitus puida muita nettiostamisia. Tästä nyt esimerkkinä vaikkapa juuri Ellos ja Asos, kosmetiikkapuolelta Strawberrynet ja Coastal Scents.
Mistä tilailet, mitä pidät valikoimasta? Entä postikulut, tulevatko Suomesta vai tilaatko ulkomailta ja kauanko toimitus kestää?

Halusin tämän nyt herättää henkiin jo tänään, modet varmaan katsovat, onko ketju tarpeellinen. Mä huomenna päivällä muokkaan tätä viestiä ja selitän mitä kaikkea mä itse olen tilaillut.
http://www.asos.com/Asos/Asos-Petite-Exclusive-Bow-Front-Pencil-Dress/Pr... Tämä rakkaus on silti näytettävä vielä. Asokseltahan tuo, ensimmäistä kertaa tilasin ja toivon, että kaikki menee sitten hyvin. Postikulut olivat tuolla firmalla ennen aivan järjettömät, onneksi ovat tajunneet laskea roimasti(nytten postikuluja kertyi yhdelle mekolle reipas 4e eli ei todellakaan mikään paha).

Sivut

Kommentit (23)

mansikka_

Itse en ole vielä tähän päivään mennessä uskaltanut tilata ulkomailta, mutta nyt kun katselin noita Asoksen sivuja niin taidanpa uskaltautuakin :) Olen joskus tilaillut H&M:ltä, Ellokselta ja sisustustavaraa Jotexilta.. Jotexin tuotteisiin olen aina ollut tyytyväinen, ikinä ei ole mitään takaisin lähtenyt. Vaatteiden tilaus on taas sitten monimutkaisempaa, tuntuu että ikinä ei ole oikean kokoinen tai sitten malli ei vaan istu. Olenkin jo luovuttanut H&M:ltä tilaamisen, mielummin menen suoraan kauppaan etsimään itselle sopivaa.

Mutta tuosta Asoksesta kyllä kiinnostuin. Tulethan Jennana kertomaan miten tilauksesi onnistui :)

Monsu

Itse olen tilannut netistä vain vaatteita, joululahjoja ja sisustustavaroita kotiin, esim. Ellokselta, Josefssonsilta, Halensilta, Anttilasta, H&M:ltä...
HairStoren nettikaupastakin on tullut muutaman kerran tilailtua ja olen ollut kaikkiin tuotteisiin tyytyväinen. Oikeastaan moneen vuoteen ei ole enää tullut sellaista tilannetta, että jokin tuote olisi tarvinnut lähettää takaisin.
Ulkomailta en ole uskaltautunut tilaamaan vielä kertaakaan, kun kuvittelen sen olevan jotenkin kamalan vaikeaa säheltämistä... :D Mutta kertokaa ihmeessä kokemuksia, niin ehkäpä uskaltaudun itsekin kokeilemaan jossain vaiheessa!
Postikulut eivät ole mielestäni kotimaassa kohtuuttomat, ainakaan sitten, jos paketissa tilaa kerralla enemmän eikä vain yhtä tuotetta.
Olen ollut tyytyväinen valikoimiin, vaikka joskus esim. H&M:llä on harmittanut, kun kaikkia liikkeessä olevia tuotteita ei löydy netistä. Yleensä, jos siihen on mahdollisuus, otan tilaukseni pikana, eli toimitus kestää vain muutaman päivän. Kolmessa päivässä on ainakin tullut perille, kun olen aika kärsimätön enkä jaksa odotella viikkoja. ;)

Shiny Me

Ellokselta oon tilannut jonkun verran vaatteita. Etenkin bikinit on kivoja siellä, kun en oikein meinaa ikinä löytää mitään normaaleista kaupoista, kun meen kattelemaan. :) Ja Elloksella on sitäpaitsi tosi hyviä alennuksia.

olematon

ikinä en oo ulkomailta mitään tilannut, ei oo ollut tarvetta, ja jotenkin mulla on sellainen mielikuva pinttynyt, ett se ois kallista hupia :roll: kotimaisista juttuloista oonki sitten tilaillut senkin eestä :D

olematon
riinaF
alushousuja nyt ehkä mutta en mä niitä lähe kyllä ulkomailta tilaamaan vaikka kuin hienot olisivat :lol:
kieltämättä aika huvittavahko ajatus :lol:

Jesssi-

Onko kukaan tilannut mitään sieltä telkussakin mainostetulta nelly.com sivustolta?Kävin selailemassa niitä tuotteija ja oli aivan ihania!Mutta todella kalliita.Eli taitaa jäädä tilaukset tekemättä.Ellen sitten koe äkkirikastumista tässä lähiaikoina :D

Jennana

^ Mä en ole tuolta tilannut, mutta monesti käynyt katselemassa. Hinnat tosiaan turhan korkeat.

Mä sorruin taas. Löysin viimein sen täydellisen mustan röyhelömekon! Halensilta. Hintaakin toki tuli vähän ehkä liikaa, en onneksi muuta tilannut kun tämän http://halens.fi/ProductPage.aspx?pid=040112&mid=61&sort=0&dir=1 hurmurin. Olen oikeanmallista etsinyt pitkään mutta aina on joku vikana: Liikaa röyhelöä, liian avoin selkä, liian korkea kaula-aukko. Tuo vaikuttaisi aika unelmalta.

Tää mun oma nettiostaminen alkaa pian menemään jo yli. Olen pahoillani, jos tartutan teihinkin. :roll:

Shiny Me

^ Tosi nätin mekon oot löytänyt, siis ihana! :) ja kivoja vaatteita näyttäis olevan muutenkin tuolla. Vois paremmalla ajalla tutkailla vähän paremmin :wink:

BabyPhat

^Mä olen kuolannu asoksella niin monet kerrat! :oops: Kerro sitten miten tilaus eteni, katsotaan josko mäkin kohta esittelisin rakastani täällä :D

nele

Itse olen hurahtanut nettiostamiseen, rakastan sitä helppouden, edullisten hintojen ja monipuolisuuden takia. Se on vain liiankin helppoa, koska pian shoppailen itseni vararikkoon, niin paljon ihanuuksia netistä löytää..
Tilatessa mietin aina monta kertaa haluanko ja käytänkö tuotetta varmasti, koska vihaan palauttamista varsinkin ulkomailta tilatessa, kun palauttaminen maksaa.

Mutta mutta, kohta voisin taas tilatakin jotain. Asos on aivan ihana paikka!
Mutta siellä kannattaa (kuten muissakin ulkomaisissa nettikaupoissa tuon palauttamisen takia) olla tarkkana, että tilaatte oikean koon.
Ja varsinkin jos kangas on kireää!! Koot siis pitävät siellä kyllä mainiosti paikkaansa, MUTTA itselle on tullut tilatessa muutama virhe rintojen kohdalla. Eli olkaa tarkkoina mekkojen ja toppien kanssa, joissa on kireä yläosa, koska välillä se oman kokonen mekko ei sitten mahdukaan rintojen kohdalta ja se ei olekaan yhtään kivaa :(. Joidenkin mekkojen kanssahan sitä voi ottaakin vain yhden koon isomman, mutta tyköistuvien kanssahan se ei niin vain onnistu.

Ploppi

Mulla kun ei oikein toi hintojen kanssa välppääminen suju, niin osaisko joku kertoa miten paljon £30.00 tekee euroissa? Oon koittanut kovasti katella bikineitä mutta mistään ei tunnu löytyvän, Asoksen sivuilta löytyi muutamat kivan näköset mutta tiedä sitten uskallanko tilata jos eivät olekaan sopivat :?

marika_
Tsein
http://muunnin.com/valuuttalaskuri/ Valuuttamuunnin

£30.00 = 33.357 €

Ihan totaali ot, mutt missä ihmeen välissä toi kurssi on noin pudonnu?! :o Eikö vielä pari vuotta sitten 1€=n.1,5£.

Ite oon ulkomailta tilannu lähinnä amazonilta, ebaylta ja sitten joltain pienemmiltä saiteilta. Mut toi saitti mistä riinakin tilas tuon mekkonsa on kyllä ruvennu houkuttaan,meen varmasti tutkaileen tarkemmin heti jos tulee tarvetta hienommalle mekolle.

Jennana

Coastal Scentsin paketti tuli tänään, eli viikossa ! Olen todella, todella tyytyväinen, aivan sairaan ihana paletti. Pigmenttiä riittää. Siveltimetkin olivat juuri sellaisia mitä piti, ja superpehmeitä.

Asokselta tuli sähköpostia tänään, että minun rakkausmekkoni on pistetty postiin. Eli ehkä se tupsahtaa jo ensi viikolla postiin ja pääsisi ulkoilemaan ekaa kertaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat