Korvis-dilemma - Muoti ja kauneus

Loca

Kuinka usein otatte korvikset pois ja pesette ne, ja kun pesette, niin millä aineella?

Korvikset sopivat mulle hyvin (=ei ole nikkeli- tms. allergiaa), mutta jos yli viikon samoja korviksia pidän, niin ne alkavat jotenkin pahalta tuoksahtaa, ja sitten ne on otettava pois ja pestävä. Yleensä pesen vedellä ja saippualla, ei ehkä paras mahdollinen pesutaktiikka?

Neuvoja ja vinkkejä, kiitos, tähän dilemmaan, cosmonaiset:)

Kommentit (7)

titiUU

Minulla on toisessa korvassa 3 reikää(toisessa 1), joissa kahdessa pidän pieniä nappeja, joita vaihdan n. 3 viikon välein, putsaan vedellä tai neoamiseptillä (en muista miten kirjoitettiin).

sit niissä kahdessa pidän jokapäivä erilaisia koruja (jotain rihkama yleensä) enkä pese näitä useinkaan, joskus vedellä, reiät joka kerta ennen kun laitan korun korvaan.

oon huomannut, että vesi on melko hyvä puhdistuksissa

sinun ongelmaasi, millaisia koruja pidät? jos sinulla on napit ja ne ovat liian "tiukalla" niin estäisikö se reikien "tuulettumisen" ja siksi ne alkavat tuoksahtamaan?

Tsein

En ota korviksia "ikinä" pois, enkä pese niitä välillä. Ehkä kerran vuodessa tai kahdessa saatan vaihtaa korvikset toisiin ja sitten ne uudet taas voi olla vaikka pari vuotta korvissa. Miulla korvat ärtyy jos koko ajan venkslataan korviksia pois ja takas, mutta eivät tykkää ollenkaan pahaa, jos korvikset on pitkään korvissa.

riinaF

Mä vaihdan korvikset päivittäin, koska mulla on sellaiset korvikset jotka korvissa en osaa nukkua eli pakko ottaa yöksi pois. En kyllä ole kertaakaan pessyt niitä, ei ole tullut mieleenkään että tarttis

Jesssi-

Jos käytän nappikorviksia ni en ota niitä yöksi pois.Mutta yleensä käytän joka päivä eri korviksia ja jos ne on sellaset roikkuvat ni sit otan ne yöksi pois.Korviksia en kyllä pese oikeastaan koskaan

minni-

mä vaihdan päivittäin korvikset, on jäänyt tavaksi ottaa ne aina yöksi pois. harvemmin edes pesen korviksia, mutta joskus saatan vedellä huuhdella, tai sitten desinfiointiaineella putsata.

Tenshineko

Mulla on toises korvas kolme toises yks reikä ja tän oikean korvan kahdes ylemmäs pidän aina...en ees muista millon oisin pois ottanu viimex... äitini "perintökoruja" joita hän ei itse enää pidä ja muita vaihtelen päivittäin, välillä useamminkin;) En kyllä niitä juuri pese, rihkamaa kun ovat niin ei kestäisi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat