Bikini shaver - Muoti ja kauneus

antsuu

En huomannu tästä tuotteesta kommentin tynkääkää missään, mut jos on niin lukita saa :D
Onko kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta? Näyttäis kätevältä just bikinialueelle ja sitte kulmiin. Mutta vetääköhän se niin, ettei sitä karvatyppee jäis näkyviin ainakaa hirveesti? Ois tosi kiva jos sais muiden kokemuksia ennenku tilaa.
http://www.kaalimato.com/catalog/Bikini+Shaver_p_4304.html

Kommentit (4)

diian
Emmily_
Eikös se ny oo melkein sama vetää ne höylällä..?

Mä omistin ton tyyppisen vehkeen (ja omistan edelleen, se ei vain enää suostu työskentelemään minulle) ja sanoisin että vaikka oma bikinialueeni ei tosiaankaan kestä höyläämistä, tuosta se ei valittanut tippaakaan. Uskon että tuo on aivan samanlainen, eli mikään tuossa ei raavi ihoa, toisin kuin ihan perus höylässä, jonka terät tekee tuhoa karvojen lisäksi myös iholle. Eli kätevä ja hellävarainen. Jos moisella meinaa viillellä nivusensa laastarikuntoon kuten höylällä, saa tehdä melko hyvän suunnitelman. :)

Emmily_
diian
Emmily_
Eikös se ny oo melkein sama vetää ne höylällä..?

Mä omistin ton tyyppisen vehkeen (ja omistan edelleen, se ei vain enää suostu työskentelemään minulle) ja sanoisin että vaikka oma bikinialueeni ei tosiaankaan kestä höyläämistä, tuosta se ei valittanut tippaakaan. Uskon että tuo on aivan samanlainen, eli mikään tuossa ei raavi ihoa, toisin kuin ihan perus höylässä, jonka terät tekee tuhoa karvojen lisäksi myös iholle. Eli kätevä ja hellävarainen. Jos moisella meinaa viillellä nivusensa laastarikuntoon kuten höylällä, saa tehdä melko hyvän suunnitelman. :)

Aa, okei, enpä tiennytkään miten tuo toimii! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat