Korsetit - Muoti ja kauneus

TaskuMyy

Mie oon varmaan sokia, mutten löytäny yhtään mtn korsetti hakusanalla :shock:
...mutta pahoittelen, jos on, mutten löytäny :/

Tosiaan kellään kokemusta korseteista?
Mistä olet hankkinut?
Oletko tilannut vai paikan päältä hakenut?
Kuinka kauan pidät; onko tullut tulosta?

Sivut

Kommentit (25)

Msuh
TaskuMyy

Minä olen vähän pihalla käyttätarkoituksesta, millaisia tuloksia sillä pitäisi tulla? :) Vatsa litistyy? Ryhti oikenee?

Tsein

Eikös noilla ihan alunperin ole tavoiteltu naisellista (?) ampiaisvyötäröä.

Itseäni ahdistaa yhtä paljon kuin sukkahousut (jos ei enemmänkin), joten en käytä. Ehkä sellaisena seksikkänä alusvaatteena voisi mennä, jos haluaa sellaisessa keikistellä jonkun aikaa miehelleen. Tavoite kuitenkin siinäkin on päästä korsetista eroon piakkoin. Jotkut korsettimaiset topit on ollu ihan ok, jopa sellaiset, joissa on jonkinlaiset luut ryhtiä antamassa. Sellaset oikeanlaiset nyöreillä tiukaksi kiskottavat sais kyllä jäädä kauppaan.

TaskuMyy
Msuh
TaskuMyy

Minä olen vähän pihalla käyttätarkoituksesta, millaisia tuloksia sillä pitäisi tulla? :) Vatsa litistyy? Ryhti oikenee?

Vyötärön kapenemista :wink:

BabyPhat

Eräs kaverini käytti vuoden korsettia ja hänellä kyllä vyötärö kapeni selkeästi.. vielä nykyäänkin on suht samoissa mitoissa, kuin silloin ja tuossta aikaa n. 2 vuotta :)
Kokeilin sitä itsekin kerran, ja voi että se oli ahdistava. Koko ajan tuntui, että tukehtuu, kun ei pystynyt hengittämään!

Repale

Mie käytin aikaisemmin kun pukeutumiseni ja yleensäkin ulkonäköni oli huomattavasti näyttävämpää, korsettia lähes päivittäin. Tottakai se oli alkuun hieman tukala, mutta tarkoitus ei olekaan, että heti ensimmäisellä käyttökerralla kiskotaan se 15cm pois vyötäröstä. Pikkuhiljaa kun kiristeli niin siihen tottui. Monet riehakkaat baari-illatkin remusin korsetin kanssa ilman mitään ongelmia. :) Nykyään tulee korsettiin pukeuduttua todella harvoin kun on alkanut muutenkin tää miun tyyli menemään hillitympään suuntaan.

Celestia

Mä haluaisin ihan oikean korsetin, nyt mulla ei oo kuin vaan jotain korsettitoppeja ja korseletteja. En missään vyötärönkaventamis-tarkoituksessa sitä hankkis, vaan ihan vain siksi että ne on niin kauniita, ja tykkäisin esim. baarissa käyttää joskus farkkujen tai hameen kanssa. Esim. http://imgs.inkfrog.com/pix/dickens/MOB_SH_3Q_wine_goth.jpg tämä ja http://www.flamespirit.fi/images/korsetti4_2.jpg tämä on tosi nättejä.
Alusasukorsetit on sitten asia erikseen, niitä mulla on vissiin 1 tai 2, mutta en kauheesti tykkää käyttää muuten kuin jossain erikoistilanteissa.

SunLion

tykkään kyllä alusvaatteina korseteista (ja bodyista) mutta mies tykkää enemmän alusvaatteista jotka peittää mahd. vähän :P

vaatteissa korsetit on kyl kans kauniita. Mulla on itse tehty iltapuku jonka yläosa on korsetti. Toivottavasti mahdun siihen seuraaviin iltapukujuhliin mennessä. Tein sen lukioaikoina, 17kesäsenä :P AUTS siitä on muuten jo viitisen vuotta :shock:

Celestia

^ Siis mulla itellä ei vielä oo oikeita korsetteja, korsettitoppini oon hankkinu Seppälästä, H&M:ltä ja kirpparilta, ja sit alusasukorsetit ja -korseletit Seppälästä ja jostain netistä tilaamalla :)

olematon
TaskuMyy
[color=blue]Semmotte oikeat ja kunnolliset lähtöhinta varmaan reilusti yli 100 egua, mittee yritin kahtella :shock: [/color]
Niin on. Mut mulle keplaa joku halvempikin, sellanen just minkä voi laittaa vaikka sitte baariin. Jollen muuta keksi niin tilaan funkyjunkista. Ne on niin nättejäkin siellä... :wink: huutonetissä on myös myynnissä korsetteja.

enkelin

itselläni on pari kappaletta alusasukorsetteja. toinen ei maksanut kuin jotain parikymppiä, mut toisesta taisin jotain 40 maksaa. ostin noi juhlia varten, kiva käyttää vuosijuhlilla sellaista. viimeksi toi tosin alkoi todella ahdistaan, kun piti istuskella paljon, ja oli tainnu muutama sentti tulla lisää vyötärölle et ei ihme...
ois ihana hommata joskus joku kunnollinen korsetti, mut enpä mä sitä kuitenkaan käyttäis kuin jossain erikoistilaisuuksissa. ei oikein muuten sovi mun tyyliin.

Celestia
olematon
Jollen muuta keksi niin tilaan funkyjunkista. Ne on niin nättejäkin siellä...

Kattelin sieltä kanssa noita korsetteja/korsettitoppeja, ja ne on kyllä todella nättejä, mutta mua häiritsee niissä se että ne näyttäs olevan tosi lyhyitä :? Eli maha sitten vilkkuu sieltä koko ajan :/ Ja mun pömppis puskis heti esille :lol: Pitänee huudosta tässä vilkuilla josko siellä sattuis eteen sopivia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat