Miesten korvikset - Muoti ja kauneus

Tirlittan

Mitä mieltä ootte miesten korviksista? Siis periaatteessa ne sopii joillekin ihan hyvin, mut sit jollakin perusinsinöörillä ne on ihan hirveet.

Sivut

Kommentit (27)

olematon

Mun mielestä ne on ihan jees jos ne sopii kantajalleen. Just jollekin himonörtille ne ei sitten sovi juu. Mä itse vierastan ajatusta että molemmissa korvissa yksi, mun mielestä pitää olla vain toisessa, mielellään vasemmassa. Ja vaikka olis kaksikin siinä, niin sekin on hieno. Sit oon nähnyt miehillä myös rustokorviksia ja on nekin olleet ihan jees, kunhan niitä ei oo liikaa. Lähinnä oon nähnyt traguksia ja helix (ylärusto) koruja. Ylärusto ehkä ennemmin kuin tuo tragus, jos multa kysytään .

riinaF

Komppaan, niiden täytyy sopia kantajalleen. Mutta jos ne sopii kyseiselle henkilölle, ne on herkkuja.

Ei kyllä mitkään timanttikorvikset vaan tykkään miehillä teräksistä ja puisista korviksista. Ne ei saa olla yhtään naisellisia ja kultaiset korut on ehdottomasti no-no.

gnirom

hyvin harvalle sopii. en yleensä tykkää edes siitä että on vain yks korvis. yhellä kaveripojalla on tosin molemmissa korvissa, ja on ihan älyttömän hyvän näköset :) se on niin kantajasta kiinni!

Tirlittan

Joo, jotkut titaanin väriset lävistysrenkaat molemmissa korvissa on miehekkäämmät kuin timantit tai peruskultarenkaat. Mielummin kuitenkin molemmissa korvissa, jos vaan muu kokonaisuus sopii tuohon ja mies kantaa itsensä muutenkin ryhdikkäästi.

uupe

Avokkini hommasi reiän vasempaan korvalehteen kun mainitsin että sellanen on miehellä mielestäni seksikästä. Ja onhan se, osti vielä siihen sellaisen leveän ja paksun hopeisen renkaan. Se vasta onkin miehekäs. Hiljaa itsekseni toivoisin hänen hommaavan vielä sinne ylärustoon lävärin. Veljelläni sellainen on ja se on ihan uskomatton hyvän näkönen.

Lävärit tuovat mielestäni miehille sellaista karua jätkämäisyyttä, ei oo niin pehmopojan näkönen kun on ees yks läväri korvassa.

Msuh

Ooh, tiedän tosi monta miehenpuolta, jolle korvis (vain) toiseen korvaan olisi niin herkku \:D/ Ja toisaalta tiedän monta jolla se olisi vähemmän herkku... Eli melko samoilla linjoilla edellisten kanssa. Omalle miehellekin olen korvakorua ehdotellut, muttei vielä ikävä kyllä ole oikein lämmennyt. Traguslävistyksiin miehillä olen etenkin niin ihastunut, oivoi =P~ Ei kultaista, vaan jokin tumma, teräksinen nappi mieluiten.

Toisaalta sitten menee taas överiksi, kun niitä korvanreikiä on venytelty ja muutenkin siroteltu joka puolelle.

uupe

Olet aivan oikeassa että menee överiksi jos niitä reikiä aletaan venyttelemään. Itse en pidä naisillakaan tällaisesta, haisevatkin niin kamalalle. Ja entä kun joskus 10 vuoden päästä ei pidäkään koruja niissä venytetyissä rei'issä. Turha luulo että menevät umpeen. Näyttävätkin inhottavilta.

Snaelaug

Aivan niinkuin jo moneen kertaan on todettu niin riippuu kyllä aivan kantajastaan.
Silloin kun minä olin nuori (:lol:) niin tais niihin aikoihin tulla taas muotiaaltona et jätkillä piti olla pieni rengas toisessa korvassa. Ensirakkauskin meni sellaisen laittamaan ja voi taivas miten se vaan lisäs sen seksikkyyttä =P~
Mut sit taas jos tosiaan on joku onneton hissukka ja menee lävistäjälle niin voi miten se lisääkään sitä onnettomuutta #-o
Eikä sen mikään hissukkakaan tarvi olla. Miettii vaiks mun siskon miestä. Ihanan miehekäs, ja jotenki sellanen, hmm, no ei asiallinenkaan ole oikea sana, mut semmonen. No hitto en osaa selittää, mut jos se menis laitattaan korun niin se ois vaan naurettavuuden huippu :roll:

uupe
Olet aivan oikeassa että menee överiksi jos niitä reikiä aletaan venyttelemään. Itse en pidä naisillakaan tällaisesta, haisevatkin niin kamalalle. Ja entä kun joskus 10 vuoden päästä ei pidäkään koruja niissä venytetyissä rei'issä. Turha luulo että menevät umpeen. Näyttävätkin inhottavilta.

Ihan täysin samaa mieltä.

minni-

samaa mieltä kuin edellisetkin, jos korvikset sopivat kantajalleen, niin ovat ihan älyttömän nam. mutta tosiaan, miun mielestä miehellä pitää olla sellainen tietynlainen tyyli, johon sopii korvis/korvikset. yhdessä korvassa tai kummassakin, tällä ei ole niin väliä.

Nyytikki

Näinpä tuossa yhden pojan, jolla oli samassa korvassa 3 reikää ja niissä kaikissa oli roikkukorvakorut :shock: siis sellaiset mitä naisilla on! NOT.

HOT voi olla, jos on kantajalleen sopiva pieni rengas tai nappi.

minni-
Nyytikki

HOT voi olla, jos on kantajalleen sopiva pieni rengas tai nappi.

juu, näin juuri! :D ja mielellään vielä hopeinen/puinen tai muu tällainen "miehekäs".

bongo

Ne venytyksethän on hienoja :o mä tykkään kovastikki.

Ja reikiä pitää olla kaks, yks reikä on tökeröä ja homomaista.

Ai niin. Eikä missään nimessä timantteja, ne on jotain niin noloa ja oksettavaa ja saa mut aina poikkeuksetta purskahtamaan vaan nauruun :-&

Tsein

Jos mitenkään vaan voi välttää, niin kiitos ei miehelle minkäänlaisia korvakoruja. En tykkää yhtään.

Yhä jaksoin silti yllättyä, että joku vetää ton "homomaisuus"-kortin esille. Tuo on niiiiin vanha juttu, ettei pahemasta väliä. Yksi reikä korvassa ei vielä kenestäkään homoa tee, vaikka yläasteella oli hirveen kiva hihitelläkin sellasille jutuille.

-Maya-

riippuu miehestä..joillekin sopii korvis, useimmille ei..
kullalle en vois kuvitellakaan yhtäkään korvista, mutta kullan kaverilla on ja se sopii sille ihan täydellisesti.. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat