UGG-bootsit - Muoti ja kauneus

elba

Niin.. ns.Uggit onko tulossa taas muotiin?? Ite tykkään ihan kauheesti kyseisistä popoista, omistankin yhet halpakopiot. Sopivat hyvin Suomen talveen mielestäni..

Sivut

Kommentit (35)

celia

Ihan kivan näköiset mutta huonot kävellä. Ainakin kun jotain halpakopioita olen kokeillut. Eivätkä nyt kovin hyvin Suomen nykytalveen sovi (loskapaskakelit pilaa aika näppärästi mokkasaappaat).

Mistake

Minäkin tykkään, joskus pari vuotta sitten omistin yhdet mustat. Mutta mielestäni nykyään talvisin on enemmän plussaa kun kunnon pakkasia, joten loskakelissä nuo ovat melko huonot :( Mutta siis voisin ostaa pakkasten varalle tuollaiset :D

Celestia

Munkin mielestä nää on aika karmean näköisiä :D En kyllä omiin jalkoihini laittaisi, mutta toki joidenkin tyyliin voi sopia. Tosiaan Suomen sääolosuhteet ei aina oo ehkä ihan parhaimmat UGG-tyylisten popojen käyttämiseen. Mutta kyllä ne vissiin on taas muotia kun monessa paikassa oon nähnyt/kuullut lähiaikoina puhuttavan noista :)

riinaF

Musta aika hirveän näköisiä :D Ja Suomessa ei juuri mitään mokkanahkaisia jalkineita voi käyttää, jos haluaa niiden näyttävän joltain vielä muutaman kuukauden päästä, joten noi on sinänsä aika turhat kun ei pysty käyttämään kuin niinä muutamana kuivana päivänä talven aikana :roll:

Käyttömukavuudesta en tiedä, mutta on ainakin ihan kamalan näköistä kun ihmiset käyttää kulahtaneita UGG-kenkiä ja astuvat vinoon, silleen että koko kenkä on ihan vinossa. Tulee aina myötähäpeä olo, että eikö toi tajua miten huonosti tuo kenkä tukee vinoon astuvaa jalkaa :roll:

bongo

No en mä ainakaan mitään terveyttä ajattele kun mä kenkiä ostan :shock:
Jos kengillä pystyy jotenkuten kävelemään, hyvä. Mun kengänkokokin vaihtelee 37-40 välillä riippuen siitä, miten makeet ne kengät on.

Niin ja aiheesta vielä: mä tykkään noista ugg -saappaista kovastikin!

gnirom

kyllähän noi näyttäs vähän pinnalla taas olevan, ainaki monessa kaupassa oon nähny. ite en kyllä käyttäs, ihan ulkonäön pohjalta :)

elba

Jakavat siis kovastikin mielipiteitä, noh niinkuin muotivillitykset yleensäkin. Juu loskakelejä varten onkin (onneksi) toiset kengät, jaksan vaan valitettavasti uskoa siihen "kunnon talveen"....... :roll:

TaskuMyy
bongo

[color=green]Sanotaanko näin, että ko vanhenet niin ymmärrät miksi olisi kannattanut kenkiin panostaa enempi :wink:
[/color]

celia
bongo
Jos kengillä pystyy jotenkuten kävelemään, hyvä. Mun kengänkokokin vaihtelee 37-40 välillä riippuen siitä, miten makeet ne kengät on.

Niin ja aiheesta vielä: mä tykkään noista ugg -saappaista kovastikin!

Tarkoitin sitä että riippuu minkä tyyppinen jalka on että pystyykö tuollaisia edes käyttämään. Eipähän nuo korkkaritkaan joka päiväisinä mitenkään "terveelliset" ole. Elävä esimerkki on Tina Turner jonka lonkankoukistajat ovat jäykistyneet ko. syystä. :roll: :lol:

Joo meni vähän OT.

TaskuMyy

Celia: Eiko oot oikeessa, ei pitemmän päälle semmonen ''ei mukavat'' kengät oo jaloille, selälle hyväksi.
Itse voin sanoa, ''paskan'' nilkan omaavana, että miun pitää panostaa kenkiin kun kengät hankin! En voi ottaa niitä jotka käyttää upeilta! Koska jos tunninkin kävelen niille yhtäsoittoa niin voin sanoa, että sit tiedän mitä siittä seuraa hetken päästä ja auta armias kun yö tulee :evil:

Meni hieman yli OT:n.

Mutta itse OT:n niin noi kengät on järkyttävän rumat :shock: :shock:

Tsein

[size=7]OT = off-topic = ohi aiheesta
Ei voi sanoa "yli ohi aiheen" (= yli OT:n)[/size]

Mie voisin ottaa UGGit. Tykkään kovasti. Ei vaan miun jalassa näytä niin hyvältä, että sitten kuitenkaan tulisi hankittua. Jos talvi on kunnollinen ja/tai asuu pohjoisessa, niin voi olla ihan näppärät kengät. Etelän epätalvessa ei välttämättä mikään paras valinta. Sen verran noita vastaavia kenkiä näyttäis olevan myynnissä, että eiköhän tuota muotia yritetä jälleen herätellä.

Msuh

Kenkien ulkonäöstä en niin välitä, mutta saattavat olla hyvinkin käytännölliset ja ihan hyvänkin näköiset oikeanlaisen asustuksen kanssa (mikä se sitten lieneekään). Jos ilmaiseksi tai lähestulkoon ilmaiseksi saisin, voisin aivan hyvin sujauttaa jalkaan. Kovin hirveitä summia en kuitenkaan lähtisi maksamaan. Missähän muuten kyseisten kenkien hinnat mahtavat liikkua?

bongo

^250 € lähes polvipituisena, lyhyemmällä varrella varmaan hiukan vähemmän.
Kopiot sit tietysti taas halvempia.

Lainaus:
Sanotaanko näin, että ko vanhenet niin ymmärrät miksi olisi kannattanut kenkiin panostaa enempi Wink

nojaa.. mä en kuitenkaan korkokengät jalassa juurikaan kävele, siis kunnon pitempiä matkoja, jos tiiän että pitää kävellä niin laitan paremmat kengät.
Viime kesänä eräissä häissä esimerkiksi pidin kenkiä, jotka olivat hiukan liian pienet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat