Vaatehaaveilua - Muoti ja kauneus

Disaster

Luulen etten ole yksin ongelmani kanssa. Koko ajan joku vaatekappale kutkuttaa, ja ketuttaa kun ei ole varaa, tarvetta tai muuten vaan mahdollisuutta sen hankkimiseen. Tai ehkä olet tulevaisuudessa hankkimassa sitä?

Mitä vaan vaatteisiin ja niistä purnaamiseen ja haaveiluun liittyvää tähän ketjuun kiitos, kuvien kera entistä parempi!

Sivut

Kommentit (18)

Disaster

Mä voisin itse aloittaa. Luin eilen tuota H&M:n uutta kevätkuvastoa, ja siellä oli mielettömästi kaikkea ihanaa. Erityisesti tämä mekko vei sydämeni. Väristä ei vielä tietoa, tuota olisi saatavana vadelmanpunaisena, turkoosina, ruskeana ja mustana. Tässä siis turkoosi versio mekosta:

http://shop.hm.com/media/products/705/DXL705_67195_85019_21_0410.jpg Mekko

ASOS.comissa olisi taas vaikka mitä ihania mekkoja, harmittaa ettei liikkeitä ole täällä, mä en oikein pidä vaatteiden tilaamisesta netistä, varsinkaan ulkomailta. Tässä erityisesti kuolaamani yksilöt:

http://imagecache.asos.com/inv/Q/7/222/464813/Black/image1xl.jpg Mekko1

http://imagecache.asos.com/inv/R/7/222/534086/Black/image1xl.jpg Mekko2

http://imagecache.asos.com/inv/Q/7/37/422943/Red/image1xl.jpg Mekko3

Snaelaug

Hääpuvut on mun fiksaatio. Mä rakastan selata netissä kaikkia isojen suunnittelijoiden häämallistoja 8-[
Ihan konkreettisesti tollasissa hääpukuputiikeissa oon vain muutamassa käynyt, en (sentään?) mitään oo sovittanut, eikä kukaan mun kavereista suostu tuleen mun kanssa mitään sovittaan :lol: Yksin en kuitenkaan ihan rupeis sellaseen :lol:

Voisko noita kuvia muuten laittaa alekkain, ettei venyis ihan hirveenä tää sivu?

Disaster

Ai miten alekkain? :oops: Voisin joo linkeiksi pistää ainakin.

Mä tykkään myös katsella hääpukuja! Poikaystävä välillä jo huolestuu tästä tavasta.. :roll:

marimma
Disaster
Ai miten alekkain? :oops: Voisin joo linkeiksi pistää ainakin.

Hips. Räpsäsin entterit sinne jokaisen [/img] kohdan perään ;)

EDIT// Kerkesitkin ite just muuttaa ne linkeiks tän viestin kirjottamisen aikana :lol:

Snaelaug
Disaster
Mä tykkään myös katsella hääpukuja! Poikaystävä välillä jo huolestuu tästä tavasta.. :roll:

8) mä olin ahkera ostaan joskus 17-18-vuotiaana häälehtiä :lol: mut sit kun muutin toiselle puolelle maata niin sydän verta vuotaen kannoin ne lehdet lehdenkeräykseen. Ehkä on kiva niitä tuoreempia sitten lueskella kun se aika koittaa.

Juhlapuvut yleensäkin on aika sellanen vaatetus mitä mä haluaisin ostella. Mut ei mulla oo mitään tilaisuuksia missä niitä sais pitää :lol: Ihan turha mun on haalia mitään vaatehuoneellista monen sadan mekkoja jos mä en koskaan pääse käyttään niitä :roll: Eipä siinä, ei mulla kyllä ois rahaakaan :lol: Ihan selvästi mä oon entisessä elämässäni elänyt jossain pukuloistossa :lol:

Jesssi-

Mie kyllä tykkään ihan älyttömästi kaiken maailman mekoista,oli kyse jostain ihan iltapuvusta tai arkisemmasta.Aika usein tulee kateltua netistäkin kaikkia sivuja ja haaveiltua miltä ne näyttäis päällä.

Ja toi asos.com on kyllä ykköspaikka missä tulee ihailtua niitä ihania vaatteita!Sieltä voisin tilata vaikka miten paljon kaikkea jos vaan olisi rahaa.

ether

Top Shopin ja muiden brittiputiikkien petites-osastoja kyttään netin kautta säännöllisesti.... olispa kerrankin housut tai hame, joka istuisi joka puolelta eikä kaipais mitään lyhentämistä/preparointia :roll:. Aika usein haaveilen myös erinäisistä asusteista. Olen totaallisen koukussa huiveihin, silmälasinkehyksiin ja kenkiin.

Kevääksi tahtoisin hyvin istuvat, leveälahkeiset housut, sirot, korkeat, mutta kuitenkin katu-uskottavat kengät ja vaalean trenssin.. Tällä rahatilanteella jää kyllä haaveeksi :oops:.

Tsein

Miulla ois pari isompaa haavetta. Ensimmäinen ois seksikkäät alusvaatteet tai hepeneet. Tulee aina toisinaan selailtua jotain sivustoja (siis ihan alusvaatteita myyviä) ja ihailtua kaikkia nättejä settejä ja korsetteja ja muita ihanuuksia. Ne on vaan yleensä aika pirun kalliita ja sit ku vaatis vähän normista poikkeavat koot vielä.

Toiseksi haluaisin nahkatakin. En oo oikein lämmenny näille pusakka-mallisille nahkatakeille, joita tässä tais viime keväänä/kesänä/syksynä olla paljonkin markkinoilla. Haluaisin naisellisen ja tyylikkään nahkatakin. Yks miulla onkin, mutta se alkaa olla niin loppuunkäytetty, ettei sitä oikein enää kehtaa pitää.

Tai oikeastaan voidaan lisätä vielä tuohon kolmas eli nätit, sopivat, hyväntuntuntuiset korkokengät, mutta sellasia ei oo tehtykään. Ja lisätään nyt sitten samantien vielä saappaat. En vaan löydä sellasia, jotka mie haluan ja jotka ois jalassa hyvät.

Msuh

^ Minä kaipaisin kans korsettia :roll:

Tällä hetkellä minulla on kuitenkin ykköshaussa lämpimät mutta naiselliset talvikengät. Kunnon vuori saisi olla, jotta kelpaisi kävellä niillä vähän arktisemmassakin ilmastossa. Jotain kevyttä kiilakorkoa siinä pitäisi mielellään myös olla. Ilmeisesti mahdoton yhdistelmä, ainakin näin alennusmyynneistä katseltuna.

JigglyPuff

marilyn monroe -fanina haaveilen siitä kauniista valkoisesta asusta, joka hänen yllään kivasti leijui hänen seisoessaan tuuliritilän päällä awww *____*
kaikki tietää tämän mekon! turha sitä on linkittää!
...........äh olkoon!
http://images.starpulse.com/Photos/Previews/Marilyn-Monroe-pb01.jpg
linkitin silti :D niin hottis!

harmi vain että mun mitättömille muodoille ei tuollaine kurvikkaille naisille tehty mekko sovi yhtään! toivottavasti sitte 25wee-> :)

lisäksi haluaisin pinkit housut. oon löytäny paljo sellasia, mutta ne ovat kaikki pillimallisia, enkä suosittele ihtelle pillejä yhtään! yäk, näyttäisin vaa nii pallojalalta ne jalassa. leveälahkeiset housut kunniaan!

CosmoKekkuli

Oi toi Disaster:in asos.comin eka mekko on ihana! rakastuin siihe :D

Ite löysin europehousesta sellaisen ihanan paidan/mekon josta olin haaveillut jo pitkään. Ja tietysti se oli sellainen josta irtosi kuvan "glitterit" heti. Jäi sitten ostamatta, kun ei siitä kauheasti iloa ole, kun jo sovituskopin lattialle jäi puolet glittereistä. :roll:

nele

Haaveilen kaikenlaisista mekoista. Kirosin jo, kun en ole ikinä Suomesta löytänyt sellaisia erityisen nättejä mekkoja, ulkomailta vaan välillä rahdannut. Jokin aika sitten eksyin Asoksen nettisivuille ja voi herranlettas!! Niiin nättejä vaatteita... Ja laitoinkin muutaman mekon tilaukseen, kun olivat sen verran edulliset (alennuksessa). Saa nähdä mitä posti pian tuo, toivottavasti sopivat. Jos sopii, niin uskallan ehkä tilata niitä kalliimpiakin vaatteita sieltä.

Minäkin haaveilen Marilyn-mekosta! Itsellä on kaapissa yksi, joka on kyllä todella hyvä korvike, yksi lempimekoistani, muttei kuitenkaan täydellinen.

Olen myös seksikkäiden alusvaatteiden perään ja tykkään ostella muunmuassa nättejä yömekkoja tai mitä lie. Ei vaan ole tullut näin sinkkuna hirveesti noita käytettyä :D. Mutta varsinkin alushousuista minulla on pakkomielle, tykkään.

Korkokengät ovat myös iiihania. Niitä tykkään ostella, mutta vielä on löytymättä täydelliset parit eri tilanteisiin, vaikka yhdet saappaat liippaavatkin läheltä. Eniten kuitenkin tykkään kesäkorkkareista.

Jesssi-

Mie kyllä kanssa haaveilen korkokengistä.Omistan niin pienen jalan että lähes kaikki korkkarit on liian isoja enkä voi niitä siis ostaa.Mutta silti on ihana kaupassa ja netissä aina ihailla sellasia kenkiä mitä ostaisin jos ne vaan sopis jalkaan :)

Celestia

En kestä! Bongasin tänään Seppälästä maailman ihanimman mekon. Se oli -70 % alennuksessa joten hintaa oli enää vaivaiset 11-12 €. Menin sitten innoissani kokeilemaan sitä, ja pettymykseni huomasin että se oli aivan liian pieni rintamuksen kohdalta :( Vetoketju meni kiinni ja kaikkea, mutta siinä aikani mietittyäni, väänneltyäni ja käänneltyäni oli pakko luovuttaa ja viedä mekko takaisin rekkiin. Ilmeisesti oon joko levinnyt tai sitten tissit on kasvaneet, sillä aina ennen oon kyllä mahtunu sen koon mekkoihin :D Nyt tuntui siltä ettei siinä mekossa ois pystyny pidemmän päälle hengittämään kunnolla saatikka sitten edes istumaan. Mietin siellä sovituskopissa varmaan parinkymmenen minuutin ajan että voisko sitä mekkoa jotenkin fiksailla kotona, tai että olisko se kuitenkin ihan sopiva jos se vaikka venyis käytössä :lol: En vaan millään tahtonut luovuttaa koska se mekko oli niin unelma. Se oli sellanen n. polvipituinen, syvän tumman ruskea, jotain sileää satiinin tuntuista materiaalia, olkaimeton ja vyötäröllä satiininauha + helmassa kevyt tyllikaistale. Nyt itken sen perään varmaan seuraavat 2 viikkoa :lol:

Nojoo, huomaa varmaan että rakastan mekkoja 8-[ On niitä tuonne kaappiin kertynyt kymmenisen kappaletta, ja lisää ostelen aina kun löytyy tarpeeksi edullisia. Tosin noille kaikille ei kyllä ihan hirveesti oo ollu vielä käyttöä, mut pitäähän naisella aina mekkoja ja iltapukuja olla sen varalta jos joskus vaikka tarvis johonkin juhliin :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat