Yves Rocher - Muoti ja kauneus

olematon

Koitin kyllä etsiä mutten löytänyt...
Kuinka moni käyttää YR:n tuotteita? Ootteko olleet tyytyväisiä? :)
Itse just tilailin tuolta pari juttulaa. En oo aiemmin koskaan tilannut, täytyy toivoa etten joudu pettymään ;)

Sivut

Kommentit (54)

marimma

mä en oo oikein koskaan tilaillu, mut tykätään kyllä käyttää niitä äitin kanssa :) mm. käsirasvat on vakio ostoksia.

Parit luomiväritkin on sieltä tilattu ja minä meikkitiedoton (ja niitä ihan ylettömästi käyttävä :roll:) kyllä sanon että ne on hyviä :) Ei oo ollu ongelmaa ainakaan niitten kanssa :) samoin puuterit ja mitäs muuta sieltä on ostettukkaan on ollu ihan jees. Mutta niitä missä pitää olla "tarkkaväri" kuten esim. meikkivoide niin en oo tilannut kun kaupastakin saa hakuammuntana aina ettiä oikean :lol:

Tsein

Oon ollu asiakas monta vuotta ja tilaillu yhtä sun toista.

Kuvaston ja nettisivujen kuvat saattaa olla mitä sattuu, aina ei saa sitä mitä on tilannut. En tykkää yhtään niiden luomiväreistäkään, koska ovat vähäpigmenttisiä - näyttää napissa voimakkaalle, mutta luomella on vaan vähän väriä. Ripsivärit on osoittautuneet ihan surkeiksi.

En oo kyllä aikoihin tilannu mitään. En sen jälkeen ku Jyväskylän liike muutti "vielä keskustampaan" ja kotona poiketessa siellä tulee aina käytyä. Tarjoukset ko. liikkeen nettikaupassa on hyviä, mutta liian harvoin voi tilata ilman postimaksuja ja se on se, minkä itse haluaisin eduksi. On nimittäin kalliit postimaksut ja pientoimituslisät jne.

Nykyään tulee ostettua lähinnä huulirasvoja, suihkugeelejä, kuorinta-aineita jne. Meikit ostan muualta paitsi irtopuuteri on ko. kaupasta ja oon tykänny siitä.

Celestia

Mä tuossa jokusen aikaa sitten liityin jäseneksi sinne "kerhoon", oli ollu suunnitelmissa jo varmaan parin vuoden ajan mut vasta nyt sain aikaiseksi :D Aloituspaketin lisäks en oo vielä kerenny muuta tilailemaan, mutta äipän ja siskon kautta oon joskus aiemmin jotain ottanut, enimmäkseen suihkugeelejä ja huulirasvoja kun ne on siellä tosi hyviä.
Liikkeestä tulee harvoin mitään ostettua, yleensä tilaamalla saa paremmat tarjoukset (+ tilaajalahjat :wink:). Meikkejä en oo hirveesti testannu, jotain luomiväriä oli joskus mut se ei tosiaan ollu kovin voimakaspigmenttistä. Parit huulikiillot ollut kanssa ja ne on olleet ihan hyviä.
Hajuvesiä on tullut joskus testailtua niiden pikkupullojen muodossa, ja täytyy kyllä sanoa että Ming Shu ja Evidence on musta aivan ihanan tuoksuisia ? Niitä löytyy tälläkin hetkellä kaapista. Niin ja joitain kasvo- ja vartalovoiteita oon kans testannut ja todennut ihan toimiviksi ja hyviksi.

olematon

Mä odottelen ihan innolla, että mun paketti saapuu :D mäkin vasta liityin tuonne. Munkin on tehnyt mieli liittyä jo vaikka kuinka ja kauan mutta nyt sitten vasta sain aikaiseksi, eli vähän samoilla linjoilla kuin [color=blue]Celestia[/color]. :D Mitä sulle on tulossa?

Celestia
olematon
Munkin on tehnyt mieli liittyä jo vaikka kuinka ja kauan mutta nyt sitten vasta sain aikaiseksi, eli vähän samoilla linjoilla kuin [color=blue]Celestia[/color]. :D Mitä sulle on tulossa?

Mä aina oottelin että jos sieltä tulis edellistä parempi liittymistarjous, niin sit se liittyminen vaan veny ja veny :D
Mulle tuli jo se paketti vähän aikaa sitten, otin 2 huulirasvaa, hoitovoiteen kasvoille + vartalolle, värinsuojashampoon ja sellasen tuotenäytepakkauksen. Ilmasina liittymislahjoina sieltä tuli sit pitkä kaulakoru jossa oli jotain helmiä, kaulakoruun sopiva sormus, pieni voidenäyte ja pieni kynsilakkapullo :) Mitäs sä tilailit? :)

olematon

Mulle on tulossa jalkojen kuorintasysteemi, jalkavoide, kokovartalovoide, sit tais olla vielä kasvonaamio ja sit tuli lisäks siihen joku tuotenäytepaketti ja joku muu systeemi... :D

BabyPhat

Minäkin tilaillu Yvesiltä! Ihan Ok-tuotteta, kyllä ne ainakin jotkin markettituotteet pesee 6-0 8) Hinta kuitenkin aika alhainen!

Mulla tilauksessa nyt kolme naamiota ja kuorinta, päivä- ja yövoide, pari näytepakkausta, kolme huulirasvaa ja yhteensä neljä tilaajalahjaa! 30e maksoi vaan! :P En oo tilausta kylläkään vielä saanut, mutta eiköhän se piakkoin ala kuulumaan, en jaksaisi meinaan odottaa enää!

muokk//: tilasin JO 5.10 TUOTTEENI, aika pitkä toimitusaika :shock:

Nadra

Reilu 4 vuotta on tullu kanta-asiakas oltua. Ostan kaupasta nykyään enkä enää tilaa. Paljon kätevämpää ja saa alennukset noilla kupongeilla mitä ne lähettelee joka kuukausi. (Tilaajalahjat saa myös kaupasta) En tule enää toimeen ilman sitä kulmakynää missä on toisessa päässä kulmaharja, kuuluu vakiomeikkiin :)

glitter_

Mä olen käyttänyt näitten tuotteita paljon! Hyllystä löytyy vaikka mitä, kuorintavoiteita, vartalovoiteita, hajuvesiä, jalkavoide, kosteusvoiteita, jotain meikkejä jne. Ei jaksa enempää alkaa luetella, mut olen tyytyväinen tuotteisiin. :)

Tietenkään en pelkästään käytä näitä tuotteita vaan myös ostan ihan perus kaupasta kaikkea, mutta tulee tuolta tilattua aina välillä. :)

shazzer

Joo kyllä mie jäsen olen, tosin en muista koska olen liittynyt :roll:
Äiti on tilannu usein kun olin vielä melko pieni. Muistan että halusin aina kynsilakkaa :D
Peitepuikot on myös ihan ok. Pitäiskin itse asiassa nyt tilata jos vaikka siellä oliskin niitä 2+1-tarjouksia.

Niin ja ne kirjekuoret on aika rasittavia. Vois niiltäkin tulla joku kuvaston-tapainen luettelo.

minni-

mäkin olen jäsen, mutta ostan tuotteet yleensä suoraan kaupasta, en jaksa alkaa tilailla.
erityisesti tykkään suihkugeeleistä, ne on aivan ihania! myös huulirasvat ja jotkut kuorinnat on olleet hyviä. :)

Tsein
shazzer
Niin ja ne kirjekuoret on aika rasittavia. Vois niiltäkin tulla joku kuvaston-tapainen luettelo.

Tuleehan sieltä vuosittain Kauneuden vihreä kirja. Kirjeet on sitten vaan mainosposteja samalla tavalla ku esim. vaatefirmoissa (H&M, Ellos jne.), joissa esitellään uutuuksia ja nostetaan sieltä kirjasta esille tarjouksia yms.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat