Vaatekaupassa töissä-miten pukeudutte?? - Muoti ja kauneus

maj-

Aloitanpa uuden aiheen kun en vanhojen joukosta löytänyt aiheeseen sopivaa. Korjatkaaa toki jos olen väärässä.

Eli siis vaatekaupassa töissä olevat siskot, mitä laitatte päälle töihin? Maksaako työnantaja yhtään vaatteita, vai pitääkö kaikki ostaa itse? Ja onko mitään mahdollisuuutta pitää korkokenkiä töissä, vai pitäisikö suosiolla valita matalat?

Itse aloitan työt Vero Moda/ Jack&Jonesilla parin viikon päästä, ja kamala stressi on jo pukeutumisesta....

Kommentit (2)

olematon

mun mielestä niillä on siellä liikkeissä aikalailla samantyyliset kuteet päällä mitä on niillä myynnissäkin? :roll: en mä ainakaan lähtis ihan järkyillä koroilla sinne, ku joudut kuitenki aika paljon olee jaloillas siellä :) Kaipa se sun työnantaja sitten sulle kertoo enempi et millasta vaatetta päälle... ei kait se niin pilkun tarkkaa ole? :) mä luulen et saisin kivat h-kunta-alet vaatteista, en kyll tosin tiedä varmaks mut vois kuvitella :)

celia

Yksi tuttu on ainakin töissä Onlyssa ja saavat 50% alennusta vaatteista. Kaikki myyjät siellä ovat ainakin työaikana Onlyn vaatteissa koska ovat tavallaan "käveleviä mainoksia".

muoks.

Suosittelisin matalia kenkiä kun suurin osa työajasta varmasti ollaan jalkojen päällä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat