The Body Shop - Muoti ja kauneus

juttak

Eettisyys kyseisten tuotteiden kohdalla on plussaa, mutta ei päätökseeni vaikuta. Tällä hetkellä käytän (ja olen erittäin koukussa :D) e-vitamiini kasvovoidetta, hajusteetonta silmänympärysvoidetta, meikkipuuteria ja mansikan tuoksuista vartalopyreetä. Lisäksi olen käyttänyt useita eri vartalovoita, ja niitäkin taitaa tuolta kaapista vielä löytyä. Itse kun ihastuin pyreen kevyempään koostumukseen. Mielestäni hinta-laatu-suhde TBS:llä on ihan hyvä, olen valmis maksamaan laadukkaasta, omia mieltymyksiäni vastaavista tuotteista.

Sivut

Kommentit (31)

Tsein

Aina toisinaan tulee käytyä, jos ketjun liike tulee vastaan. Harvemmin ostan mitään. Tykkään heidän huulirasvoistaan, muuta en oikeestaan oo ostanu. Kokeilin joskus oliivishampoota ja se oli niin kuvottavan hajuista, että jäi vähän ikävä fiilis koko putiikista sen perusteella (hassua, tiedän).

Miulle on ihan yks ja sama onko liike eettinen. Jos tuotteet miellyttää, niin käytän. Tuolta en oo oikestaan löytäny huulirasvojen lisäksi mitään, mikä erityisesti miellyttäis enemmän ku muilta merkeiltä saatavat tuotteet ja kun se eläinkokeettomuuskaan ei oikeastaan merkitse miulle mitään, ni ei sillain tuu suosittua kyseistä paikkaa.

edit. Joskus vuonna kivi ja keppi Body Shopista sai kyllä aivan ihanaa kiiltohiusvahaa, mutta senkin valmistus lopetettiin.

olematon

Aivan ihana mesta, joskin vähän hintava. Täällä pikkukylässä ei oo bodyshoppia mut jäkessä ku marikaakin näin niin tuli pyörähdettyä. Kaikkia ihania vartalokuorintoja sun muita siellä, tekis mieli ostaa kaikki! :) Tällä hetkellä ei löydy mitään k.o. puljun tuotteita meiksin hyllyistä, mutta kyllä sitä vois seuraavaksi jotakin tuolta ostaa.

papuna

itse kyllä käytän päasiassa bodyshopin tuotteita. se on kuitenkin suht edullinen ja helposti saativilla oleva tuoteketju, joka löytyy animalian hyväksymien tuotteiden listalta. ja tämä on minulle erittäin tärkeä pointti.

eirtyisesti olen ihastunut "glitter" kajaaliin. eli tämmönen "suti pullo" jolla voi piirtää kimalletta luomiin. bilettäessä ihan ehdoton ;)
myös luomivärit toimii tosi hyvin :) jos haluaa,saa suurimmasta ossta tehtyä kajalin myös pensselillä ja vedellä.bonusta,sillai saa rajunkin meikin tehtyä :)

e-vitamiini silmänympärys voide on ollut jo vuosia käytössä. ihana kevyt ja virkistävä. mutta empä ole huonoon rasvaan törmännyt puljussa,kaikki on olleet lupaustensa veroisia!

uskaltauduimpa jopa kynsilakat sieltä hankkimaan,ja hyvin toimii.

heh,voisin ylistää kauppaa tunti tolkulla,sillä tosi paljon kaikkee on tullut kokeiltua.
lähes kaikki meikkini ovat bodyshopista(vain vanhat jotka ensin kulutan loppuun ovat enää "muita"). tavoitteenani on ettei tarvitsisi käyttää mitään eettisesti epäillyttäviä tuotteita,vaan ainoastaan näitä vastaavia,kun kuitenkin puhutaan turhamaisuudesta,eli kosmetiikasta tms. en koe että mulla on oikeutta laittaa eläimiä tai luontoa kärsimään kohtuuttomasti vain sen takia,että tykkään laittaa toisinaan pakkelia naamaani ;) tai koska en jaksa ostaa rasvojani ajatuksella....

napalm

Minä taas rakastan kaikkia tuoksuvia juttuja! Ostin tuolta vartalovoin, satsumalta tuoksuvan, ja kyllä se on yhtä nautintoa kerta toisensa jälkeen kun rasvaa suihkun jälkeen kehoa ja tulee sellainen ihana, raikas tuoksu koko kämppään :D Rasva on myös todella riittoisaa, että vaikka hinta olikin aika "korkea" niin eipähän tarvitse heti olla ostamassa uutta.

Dunny
Tsein
Miulle on ihan yks ja sama onko liike eettinen. Jos tuotteet miellyttää, niin käytän. Tuolta en oo oikestaan löytäny huulirasvojen lisäksi mitään, mikä erityisesti miellyttäis enemmän ku muilta merkeiltä saatavat tuotteet ja kun se eläinkokeettomuuskaan ei oikeastaan merkitse miulle mitään, ni ei sillain tuu suosittua kyseistä paikkaa.

:O Onneksi kaikki ihmiset ei ole samanlaisia.

Msuh

Minulle taas tuo eettisyys on melko tärkeä juttu, mutta ei kuitenkaan ehdoton. Lähinnä pidän sitä vain plussana tuotteita valitessa. Arvostan sitä, että esimerkiksi työntekijät saavat kunnolliset työskentelyolosuhteet ja inhimillisen palkan.

Minullakin on taipumusta migreeniin, mutta silti pidän kaikenmaailman hajuista ihan mielettömästi. Siksi pitääkin olla tarkkana, ettei hyllyyn päädy mitään ylihajustettuja tuotteita. Kyllä Body shopistakin niitä hieman miedomman tuoksuisia tuotteita löytyy :)

Suosikkejani liikkeen tuotteista ovat ehdottomasti suihkugeelit. Niissä on todella paljon valinnanvaraa ja lähes jokainen tuoksu on tätä nekkua miellyttävä. Joku tosi hyväntuoksuinen hajuvesikin siellä oli, hintakaan ei ollut paha. Ja sitten se mansikka-vartalokuorinta [-o< Ketjun meikkeihin pitäisi vielä jossain välissä tutustua, niistä olen kuullut pelkkää hyvää.

minni-

mulla on pelkästään hyvää sanottavaa body shopin tuotteista. varsinkin vartalokuorinnat ovat ihania, iho jää todella pehmeäksi. en suostu enää edes kokeilemaan muun merkkisiä kuorintoja :D
lisäksi body shopin vartalovoit ja body lotionit kuuluvat lähes jokapäiväiseen käyttöön. tällä hetkellä mulla on tuoksuina mm. passion ja papaya.

hiustenhoitotuotteita en ole kokeillut, mutta kiinnostaisi kyllä.

olematon

Eettisyys on tosiaan plussaa :!: MUTTA jos mulla ei paljoa ole rahaa muutenkaan voin ostaa muualtakin vähemmän eettisiä juttuja kuolematta mielipahaan. Mutta siis bodyshoppi on kyllä ihana pulju. Harmittaa ettei täällä oo sellaista.

Silver Feather

Käyn tooosi harvoin kyseisen ketjun liikkeissä, vaikka läheltä löytyy niitä useampikin. Olen kuitenkin ihastunut Body Shopin huulivoihin, etenkin passionhedelmäiseen, vaikka se onkin kallista :( sellainen tulee joskus ostettua.

reissunainen

Oon käyttäny huulirasvoja ja vartalovoita, oon tykänny kovasti. Joissain tuotteissa tuoksut on aivan yli-ihania mut esim. jotkut pähkinän tai verigreipin tuoksuset ällöttää.

Lempparituote on ehdottomasti hamppu-käsirasva jota myydään semmosessa metallimaisessa tuubissa, aevan ihana ja varsinki talvisin ihan must! Hintaa tais olla n. 12 euroa.

Celestia

Tooodella harvoin tulee mitään Body Shopista ostettua, ja pääsyy siihen on tuotteiden korkeat hinnat. Joskus oon siellä käydessä ihmetellyt että miten joku muutaman millilitran kokoinen purkki voi maksaa yli 10 € :O Silloin tällöin isommissa kaupungeissa käydessäni tulee kyllä vierailtua Body Shopissakin, ihan vaan vilkaisemassa että josko olisi jotain aletuotteita tms. Ainut tuote mitä oon sieltä useammankin kerran ostanut, on sellaiset puuterilappuvihkoset. Tosin niitäkään ei taida enää sieltä saada, ainakaan ihan samanlaisia. Harmi, olivat suht edullisia ja tosi näppäriä.

Toveh

Ihana kauppa!

Käytän TBS:n meikkipuuteria. Tällä hetkellä löytyy myös shampoo, hoitoaine ja kolme suihkusaippuaa (kookos, vanilja, ja laventeli siitä uudesta sarjasta...). Myös joitakin kasvovoiteita on ollut käytössä aiemmin.

Myös huulikiilto ja -rasva löytyy varastostani :o

The Body Shop on hieman hintava, mutta sieltä saa myös ihania lahjoja ja itsekin tykkään tuotteista kovin! :)

Msuh

^ Ainakin Tampereen Body Shopeissa olen nähnyt oikein sellaisia lahjapakkauksia, joissa on esimerkiksi kaikki hiustenhoitoon tarvittava tai jotain tuoksujuttuja. Tosi kiva ja laadukas lahjaidea, jota monet varmasti osaavat arvostaa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat