Vatsaa litistävät sukkahousut jne... - Muoti ja kauneus

zera

Mun vatsa on alkanut kauheasti pömpöttää. Näytän siltä, kuin olisin raskaana. Muu kroppa on ihan hoikka, mutta vatsa siis on todella iso! Pitäisi varmaan tehdä vatsoja kauheesti niin maha litistyisi.

Ongelmana on, että haluaisin pitää kaikenlaisia mekkoja ja muita vaatteita, mutta en pysty vatsani takia. Onko kellään kokemusta minkäänlaisia litistävistä sukkahousuista, tukivöistä jne. Toimiiko ne oikeesti? Kokeilin äidin vatsaa litistävää minimekkoa, mutta se ei litistänyt yhtään! :?

Kommentit (3)

marika_

Mulla oli aikanaan wanhoissa jalassa just semmoset vatsaa likistävät sukkahousut ja eihän ne tietenkään ihmeitä tee, mutta auttovat kyllä. Mulla ongelma on lähinnä (tai ainakin sillon oli, nyt oon kyllä lihonukin) että neste vaan kerty mahaan mikä sai sen paisumaan ja muutenkin kyse oli lähinnä pienestä turvotuksesta, mutta siis kyllä ne autto pitään sen mahan ruodussa.

olematon

Joo, mulla on etenki alavatsalla kunnon pömppö. Ja etenki ennen menkkoja ja niiden jälkeen kertyy nestettä kiitettävästi. Ja sillon ku maha pahiten pömpöttää ni ellen keskity siihen et kävelen tosi hyvässä ryhdissä tai ellen tyyliin jännitä vatsalihaksia niin se oikeesti ei oo kovin viehko näky se mun massu :lol: mä en oo ikinä kokeillu mitään kaventavia/tukevia juttuloita. Mut mua kiehtois korsetti :D siis sellanen ihan mitä voi pitää toppina. Niinkun korsettitoppi. Siitä tulis varmaan ihana ryhtikin.

kersa

Sama juttu minulla, jos hiilareita on vähänkin syönyt niin vatsa tulee esille samaan tyyliin, kuin raskaana olevilla. Hommasin stokkalta sellaiset tukihousut, joilla tosiaan saa sen pahimman pömpön piiloon. Harvoin käytössä, mutta jos päällä on piukka pusero / mekko, niin kyllä mieluummin sen kanssa kuin ilman.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat