korkkarijuoksu! - Muoti ja kauneus

zera

Tänä lauantaina ( 23.8 ) on siis se korkkarijuoksu! :D Onko täällä ketään, joka aikoo mennä katsomaan tai jopa osallistumaan?

Mitä mieltä tästä kisasta? Osaatko itse juosta korkkareilla? :)

Mun mielestä toi kisa on aika hauska idea ja palkintokin kuulostaa aika kivalta (4000 euron shoppailulahjakortti). Aion mennä varmaankin kattomaan jos saan jonku kaverin mukaan :D

Mä vasta vähän aikaa sitten innostuin korkkareista, ja nyt mulla onkin noin viidet. Kerran kokeilin juosta niillä ja se onnistui, mutta näytin varmaan aika hölmöltä :lol: Jotku mallithan vois pärjätä tossa kisassa melko hyvin, kun nehän kävelee aina korkkareilla siellä näytöksissä :D

Sivut

Kommentit (23)

SinRuid

Näytetäänkö tää sitten töllössä? :-k Olisi kyllä perin mielenkiintoista nähdä.
Ja jännityksellä odottaa kaatumisia ja nyrjähtäneitä nilkkoja!
Hei! Korkkarijuoksusta Olympia-laji?!
Onkohan niillä muuten joku senttiraja noissa koroissa?

Kathry

Jos voisin niin ihan saleen osallistuisin! Oon juossu bussipysakille niin tuhat kertaa kymmenenkin sentin koroilla etta naapurin pappa on mun ohi viuhahtaessa melkein kaatunut kumoon.

olematon

mäkin oisin voinu osallistua sikäli mikäli ei ois nuin kamalan korkeat korot oltava :D 7 senttiä on aika paljon. vai oliko se niin että max 7?

Amorous

Voisin kyllä osallistua jos siellä asustelisin. Joskus on vähän tullut juostua korkkareilla. Ei se kyllä ihan helppoa ensimmäisillä kerroilla ollut. :D

Celestia

Jos asuisin lähempänä Helsinkiä niin varmasti osallistuisin :) Jo tuo palkinto on niin mahtava että se houkuttelis mukaan. Ja ois varmasti kiva kokemus muutenkin :) Tietty eihän siitä ois ees ollu mitään takeita että pääsee juoksemaan kun ilmoittautuneita oli yli 1000 ja vaan sata valitaan/valittiin itse kisaan. Harmi kun ei pääse ees kattomaan.

Tsein

Jälleen kerran esitän poikkeavan mielipiteen. Minusta tuo koko idea on sangen typerä. Ensinnäkin kuka haluaa mennä juoksemaan kilpaa korkkarit jalassa ja toisekseen, kuka viitsii mennä katsomaan sellaista? Voin kuvitella vääntyneiden nilkkojen määrän. Toivottavasti ensiapupiste on toimiva.

Jotenkin tuo vaikuttaa lisäksi niin naista halveeraavalta. En osaa sen tarkemmin selittää, mutta minusta on typerää, että naiset esitetään jollakin tapaa typerinä kotkoina korkkareissaan. Tai ehkä se johtuu vaan siitä, että minusta koko ajatus on typerä ja kaikki osallistujat siten ovat myös vähän typeriä.

Lisäksi se mainos, joka telkkarissa pyörii, on ehkä huonoin ikinä. Helekatin ärsyttävä.

Celestia
Tsein
Jälleen kerran esitän poikkeavan mielipiteen. Minusta tuo koko idea on sangen typerä. Ensinnäkin kuka haluaa mennä juoksemaan kilpaa korkkarit jalassa ja toisekseen, kuka viitsii mennä katsomaan sellaista?

Huvin vuoks ja urheilun kannalta? :wink: Nojoo, siis kai tuon on vaan tarkoitus olla hauska ja viihteellinen tapahtuma sekä osallistujille että katsojille. Mun mielestä ainakin kiva idea ja jotain erilaista mitä ei oo ennen tehty :)

Tsein

Urheilu tuosta on kaukana enkä näe tuossa mitään mahdollisuutta myöskään huviin, joten minun osaltani ei toimi. Mut oikeestaan minuu ei nappaa yhtään myöskään mitkään kännykänheittokisat tai akankannot.

Miehille sitten varmaan joku munasuojahiihto.

Msuh

Kilpailun palkinto houkuttelisi, itse kilpailuun osallistuminen ei. Kerran olen astunut korkkareiden kanssa oikein kunnolla vinoon, enkä halua kokea sitä enää toiste, saati sitten juoksemalla. Tuntisin itseni kanaksi, varsinkin kun koko tapahtumaa on niin viimosen päälle mainostettu telkussa. Ei tule mieleen hakeutua edes paikan päälle, sillä tunnen herkästi myötähäpeää.

zanzibar

säännöistä sen verran että koron pitää olla min. 6 cm keskikohasta, ei nilkka remmejä, ei saapikkaita..

ois sinänsä ollu kiva osallistiua mutta ihan ei rohkeus anna myötä :)

heica
Tsein
Jälleen kerran esitän poikkeavan mielipiteen. Minusta tuo koko idea on sangen typerä. Ensinnäkin kuka haluaa mennä juoksemaan kilpaa korkkarit jalassa ja toisekseen, kuka viitsii mennä katsomaan sellaista? Voin kuvitella vääntyneiden nilkkojen määrän. Toivottavasti ensiapupiste on toimiva.

Liityn joukkoon.... En tajua mikä järki tässä on? muutamakymmen hullua korkkareidenkiillottajaa kopistelee maaliin ja voittaja saa 4000 euroa. Miks tästä on ylipäänsä näin suuri haloo ees tehty? Eukonkantokin on isompi tapahtuma ja kilpailijoita on ympäri maailmaa, muttei sitä mainosteta telkkarissa.

"NeLoSeN kOrKKaRiJuOkSU" -mainos on kans ärsyttävä. Ekana tulee mieleen että "kenen idea tää nyt oli?"

TaskuMyy

Jos asuisin lähempänä niin ois kyll kiva mennä tsekkaileen :wink:

Aika huimaa jos 7cm pitää olla korot min.?
Voi mennä muutam nilkka siellä :wink: :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat