itsensä uudistaminen - Muoti ja kauneus

ilmapallo

en oikein tiedä mihin tää aihe laitetaan, mutta pistetään nyt tänne.

eli mulle on jotenkin tullu sellanen ittensä uudistamis kohtaus, jos näin voi sanoa :lol:
eli haluaisin muuttaa hiukseni, meikkityylini,vaatetyylinen,kroppani=kaiken.
en tarkota, että en olis tyytyväinen itteeni tälläsenä, mutta haluaisin jotain uutta :lol:
meikki tuntuu ainakin olevan ihan kadoksissa. se on ollu jo vuosia sama, mutta vaikee tietää mikä mulle kävis! :? kosmetologille varasin ajan ihonpuhdistukseen ja kait siinä samalla vois kysästä tosta, että millanen meikki mulle sopis....
sit vaatteet!!! ne tuottaa mulle pään vaivaa. haluun jotain uutta ja kivaa. enkä aina vaan hupparia ja farkkuja.
hiukseni nyt annan vähän aikaa kuntoutua...
ja iso kysymys olis myös perse! miten saisin sellasen kivan ja 'ison' perseen? :lol:

Kommentit (10)

Msuh

Tuohon vaateuudistukseen voisin ainakin sanoa, että kannattaa ehdottomasti kokeilla ottaa hyvä kaveri makutuomariksi shoppailureissulle! Usein se on niin, että ulkopuolinen osaa sanoa paremmin, minkä tyyppiset ja värit sinulle sopivat parhaiten. Itse kun on niin "turtunut" omaan olemukseensa, että se on vaikeampaa :D Sovittele rohkeasti kaikenlaisia vaatteita eri liikkeistä ihan ajan kanssa: varmasti löytyy uudentyylistä päällepantavaa. Älä ajattele tyyliin "Mitähän muut ajattelevat, jos yhtäkkiä vedän tällaista päälleni" vaan anna mennä ja kisko niskaasi ihan sellaista mistä itse pidät. Onnea matkaan :wink:

Kathry

Jos kropalle haluaa radikaalia muutosta niin kuntosali on kylla tosi tehokas. Netista loytaa aloittelijoille kuntosaliohjelmia ja niihin on ammatilaiset ja ammatilais-amatoorit osanneet koota tarkeimmat lihasryhmat. Jonkun kokeneemman sali urheilijan kanssa kannattaa aloittaa ja jos tahan ei ole mahiksia niin kaverin kanssa on helpompi aloittaa "pohjalta". Sitten kun on paassyt kunnolla vauhtiin salilla niin ottaa kyykyt messiin tangolla, painojen kanssa tai ilman. Tekee taikoja takapuolelle ;)

Jos alkaa salilla tosissaan treenaamaan niin pitaa muistaa huolehtia oikeanlaisesta ruokavaliosta. Jos tahtoo et lihakset kasvaa niin proteiini on tarkeaa huolehtia proteiinijuomana taikka ihan ruuan kanssa.

nelli

Minäkään en ole ikinä ollut tyytyväinen meikkiini ja tilasin siksi amazonista meikkauskirjan http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1592331823 Make-up Makeovers, olen siitä jotain oppinut mutta parasta kirjassa on se että se sai minut innostumaan meikkauksesta. En tiedä onko se hintansa arvoinen mutta kannattaa lukea meikkauskirjoja ja muutenkin kirjat ja lehdet saavat minut aina innostumaan kokeilla jotain uutta meikkauksessa, pukeutumisessa yms.

Kaupoissa kannattaa pyyttää myyjiltä apua. Kosmetiikkaosastoilla myyjät voivat auttaa esim. sinulle sopivien luomivärien löytämisessä.

Kannattaa myös tarkkailla muita ihmisiä. Jos näet ihmisen joka on mielestäsi kaunis ja tyylikäs niin mieti mikä hänestä tekee kauniin. Oma vaatetyylini on muuttunut tosi paljon sen jälkeen kun aloitin opiskelun koulussa jossa on paljon tyylikkäitä naisia, ei siksi että olisin joutunut väkisin muuttamaan tyyliä vaan siksi että on helppoa ostaa kivoja vatteita kun näkee niitä joka päivä koulukavereiden päällä.

http://www.blogilista.fi/avainsana/muotiblogit/1/suosio Muotiblogeja

Emiliaaa

Itselläkin on vähän sama vaihe, vaatekaappiani päivitin juuri kun pistin vanhoja vaatteita myyntiin ja shoppailin uutta tilalle. parturissakin käväisin vaihtamassa vähän kuontalon väriä. Uudistuksia saa varmasti aika pikku jutuillakin, kuten vaikka lakkaamalla kynnet, jollet yleensä niin tee, tai sitten vaihtamalla vain väriä jos yleensäkin kynnet on lakatut... Hiuksissa kivaa muutosta tuo jo esim. otsiksen leikkaaminen, mielestäni ainakin näyttää kivalta ja sopii aika monelle :) ja jos tosiaan olet farkku-huppari-linjalla yleensä ni kokeile vaikka jotain supernaisellista, vaikka uusien korkkareiden ostamista... tietty jollei se oo oma juttu ni sitte ei välttämättä kannata.

*Marika*

Stylisti auttaa.
Palveluja saa myös halvemmalla oppilastöinä siellä päin Suomea, missä kouluja on.
Stylisti voi tehdä mm. värianalyysin ja vartaloanalyysin (opastaa pukeutumisen ym värityyppisi ja vartalonmuotosi mukaan), meikkauksen + opastuksen, luo sinulle uuden tyylin, stylistin voi myös varata mukaan shoppailemaan ja antamaan neuvoja. On muitakin palveluita, mutta luettelin vain nopeasti joitakin niistä mitä ainakin itse teen :)

Sssan*
*Marika*
Stylisti auttaa.
Palveluja saa myös halvemmalla oppilastöinä siellä päin Suomea, missä kouluja on.
Stylisti voi tehdä mm. värianalyysin ja vartaloanalyysin (opastaa pukeutumisen ym värityyppisi ja vartalonmuotosi mukaan), meikkauksen + opastuksen, luo sinulle uuden tyylin, stylistin voi myös varata mukaan shoppailemaan ja antamaan neuvoja. On muitakin palveluita, mutta luettelin vain nopeasti joitakin niistä mitä ainakin itse teen :)

Juuri näin :)

T. Alaa opiskeleva

Phoenix

Mulla on kanssa sama mielessä. Olis hirveesti vaatteita mitkä ei enää oikein istu kauniisti (lihoin 20 kiloa ja nyt oon puolet kevyempi - normaalipainoinen)... :oops:
Pakko vaan myöntää itselleen että ei tässä enää mitään tikkuja olla vaan muodokas neiti. Enkä tarkoita michelin-ukkoa. On lantio, vyötärö tulossa (tähän aikaan kuusta olen turvoksissa) ja vihdoinkin tissit! Jee...

Haluan säilyttää rock-/goottihengen, mutta kuitenkin olla vakavasti otettavissa jos vaikka haen töitä. Lävistyksistäni en mielellään luovu (kulmakoru ja madonna), mutta saahan nuo laitettua takaisin jos haluaa...

Saas nähdä mitä keksin ja ehdotuksia otetaan vastaan! :)

ilmapallo

kiitos kaikille vinkeistä =D>
ajattelin ainakin katsoa koko vaatekaappini läpi ja myydä vaikka kirpparilla pienet ja sellaiset vaatteet joita en käytä. sitten kaverin kanssa vaan katsomaan vaatekaappiin uutta täytettä :wink:
tästä aloitetaan ja katsotaan mitä keksin.
myös lenkkeilyn ja peppulihasten teon olen aloittanut!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat