kulmakarvat - Muoti ja kauneus

ssussuu

olen huono otsikoimaan, anteeksi otsikko :D

apu tartteisin siis kulmakarvojen kanssa. itelläni on aika ohuet kulmat, mutta tummat.
ja tavoitteena olis jotain tällästä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=sohvi^^&image_id=81918368
millä teen ja miten? ja kuinka noista saa samanlaiset? :oops:

Sivut

Kommentit (22)

SinRuid

Älä tee, jooko.
Mutta jos välttämättä tahdot, niin kaupasta saat kulmakynän, ja harjoittelulla tuloksia. Kannattaa vaan ottaa huomioon, että liian tummat ja isot ovat aika epäluonnollisen näköiset.

Tsein

En tajua miksi ei saa sanoa mielipidettään asiasta ja ehkä samalla yrittää muuttaa jonkun päätös piirtää itselleen hirveät kulmakarvat, jotka ovat aika näkyvä osa ihmistä.

Tsein
JJEMMY
SinRuid
Kannattaa vaan ottaa huomioon, että liian tummat ja isot ovat aika epäluonnollisen näköiset.

? :shock: Siis tarkotatko et ohuet nypityt on luonnollisen näköset, jos tummat ja paksut on epäluonnolliset? No jooh...

Ehkä siinä oli aika merkittävä sana tuo LIIAN. Olen itsekin ihan samaa mieltä. LIIAN tummat ja LIIAN paksut kulmakarvat ovat luonnottoman näköiset, paitsi tietysti jos olemus on muutenkin kohtuu tumma ja karvainen. Aivan yhtälailla luonnottomat ovat LIIAN ohuet ja LIIAN vaaleat, jos ne eivät passaa naamaan ja muihin ihmisen osiin.

Samaa mieltä SinRuidin kanssa, älä tee tuollaisia kulmakarvoja. Aivan kamalat, luonnottomat ja kaikin puolin kammottavat hirvitykset.

JJEMMY

Annat kulmakarvojen ensinnäki kasvaa rauhassa paksummiks, jätät nyppimisen kuukaudeks pariks. Ja kulmakynää käyttämällä saat väriä mut harjottele kynän käyttöä tarpeeks, älä piirrä kulmia!

SinRuid
Kannattaa vaan ottaa huomioon, että liian tummat ja isot ovat aika epäluonnollisen näköiset.

? :shock: Siis tarkotatko et ohuet nypityt on luonnollisen näköset, jos tummat ja paksut on epäluonnolliset? No jooh...

marika_

Kyllä mustakin tommoset liian tummaks piirretyt on luonnottomat. Se jos on luonnostaan tosi tummat kulmat, on ihan ok, mutta yleensä jos ne värittää lähes mustiksi niin se näyttää suht. kamalalle.

SinRuid
JJEMMY
SinRuid

Tarkoitin tummiksi ja suuriksi väritettyjä kulmia. Kuten aloittajan esimerkkikuvassa.

JJEMMY
SinRuid

Tarkoitin tummiksi ja suuriksi väritettyjä kulmia. Kuten aloittajan esimerkkikuvassa.

Aa ymmärsin et ihan lunnostaan tummat, mut nyt selkis :)

heica

... en tajua miks pitää heti alkaa arvostelemaan tollasia kulmakarvoja kamaliksi, rumiksi jne? varsinkin jos keskustelun aloittaja sellaset haluaa. hän tuskin pitää niit rumina..?

heica

Saa sitä mun mielestä sanoa. Oon sitä mieltä myös että keskustelu ei ole mitään ilman mielipiteitä.

Mutta jos sattuisin ite kysymään täältä neuvoja miten tollaset kulmakarvat saisin, ja vastauksina olisi vain "Aivan kamalan näköset, älä hanki tollasia" niin ei tuntuis kovin kivalta.

Wicked

Kyllä nuo kulmakarvat mun mielestä ainakin tuolle tytölle sopii. Aika räväkän näköinen muutenkin :) Mua taas kiinnostaisi, että miten saa tuollaisen silmämeikin niinku tässä kuvassa: http://irc-galleria.net/view.php?nick=sohvi^^&image_id=87396546 . Monilla on nykyään tuolla tavalla rajattu silmät, mutta miten ja millaisilla välineillä syntyy tollasta jälkeä? :D

Tsein

[size=7]Kumpikaan tässä ketjussa laitetuista linkeistä ei sitten vie oikeaan kuvaan, saati oikean ihmisen galleriasivuille. Näin sivuhuomautuksena.[/size]

Näyttäis olevan rajaukset mustalla kajalilla ja oletettavasti myös eye-linerilla (pehmennetty rajauksia tummalla luomivärillä) ja sisänurkissa aivan älytön määrä valkoista kynää ja vaaleaa luomaria. Tuota valkoista on kyllä aivan liian paljon. Kohtuullisen typerän näköistä. Ulkonurkkiin on ilmeisesti vedetty kissansilmärajaukset.

Välineinä pieni ja normikokoinen luomivärisivellin (tai sitten vaan normikokoinen ja tarkka käsi), häivytyssivellin, musta kajal, musta ja valkoinen rajauskynä, tumma luomiväri, oletettavasti myös vaalea. Sitä ei voi tietää mitä tuo ihminen on käyttänyt, mutta itse käyttäisin näitä.

zanzibar

en tiiä nyt että meneekö linkit ihan oikein mut eiks tossa oo vaa eyeliner rajaukset, tseinin kuvaamalla tavallaa saa ammatti maisemmat ja musta pehmeemmät..

zanzibar

joo varmasti.. en vaa oikein nää ku kuva on niin kaukaa.. mut aika perus "teini meikki", itellä ainaki esiinty nuorempana suht useesti.. ja käsitin siis että tarkotit että kajaalilla tehty toi ylä rajaus, huonosti luettu :D

Tsein

^Ei kai ny kukaan kajalilla tee mitää muita ku sisärajauksia? Ei oo oikein toimiva tuote normaaliin rajaukseen (ripsien tyveen, luomen puolelle).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat