Käsilaukku tyttöystävälle - Muoti ja kauneus

napalm
nanni-
Kateellisten panettelua :)

?? Käsittämätön kommentti. :-s

Sivut

Kommentit (34)

Daniels

Moi,

täältä varmaan löytyy näkemystä millaisen laukun voisi ostaa tyttöystävälle yllätyksenä.

Ajatus olisi hankkia hiukan parempi, max ~900€ käsilaukku ja siksi mietin että sen pitäisi olla malli mikä kestää ajan ikeen, eli ei joku syksyn sesonkituote mitä kukaan ei keväällä kehtaa pitää. Etsin ehkä sanaa "klassikko". Tietty kiva jos kaikilla ei olisi samaa, mutta lienee jo mahtottomuus.

Olen aika maallikko, mutta luulisin Vuitton -merkin loksahtavan kohtalleen. Toki tämä ei rajaa muita merkkejä...
Mitä enemmän noita malleja selailen, sitä enemmän kaipaan apuanne! ;)

ps. melkoinen foorumi teillä näin äkkiseltään selailtuna! :oops:

pss. taitaa mennä yli tonnin nuo paremmat mallit... huh huh.
Ehkä pitää vielä miettiä, luulen että tytsy tykkää enemmän jos lähdettäis vaikka etelään. :shock:

napalm

Millainen maku tyttöystävälläsi on? Minkälaisia vaatteita / laukkuja hän käyttää? Mitään tiettyä lempiväriä? Minkälaista laukkua olit itse ajatellut, olisiko heittää jotain linkkiä / kuvaa? On niin vaikea ehdottaa mitään, kun maut ovat kumminkin niin eroavaisia, toinen saattaa tykätä 50-luvun tyylistä ja toiselle on oltava ehdottomasti modernia nykyaikaa.

Mutta suosittelen lämpimästi ostamaan sillä max. 900€ vaikka ennemmin kengät ja laukun, ellei tyttöystävälläsi ole muutenkin todella kallis ja merkkitietoinen maku :D Minä ainakin arvostaisin huomattavasti enemmän vaikka uutta sohvaa kuin tonnin arvoista laukkua ;) Ajatus on toki kaikkein tärkein, mutta jollei tyttöystäväsi ole suuri Vuitton tahi Gucci - orja, niin älä tuhlaa merkkiin turhaan. Tästäkin varmasti on poikkeavia mielipiteitä, mutta näin maallikkonaisen silmin...

SunLion

oon samaa mieltä kuin napalm...ei kannata pistää tonnia laukkuun. Itse en sellasta arvostais.. mulle ainaki olis ulkomaanmatka tms tervetulleempi!

marimma
SunLion
onko tyttösi käsilaukkunaisia? ei kaikki kauheemmin niistä piittaa...

Tai ainakaan siinä määrin että jaksaa kantaa sitä kanssa sen edestä. Siis ohan näitä käsilaukkutyttöjä, mut en mä tonnin laukkua ostais jos se käyttää sitä kerran tai kaks ennenkun löytää "paremman" ja vanhat jää taas unholaan.. Ei ne merkkilaukut kuitenkaan mitään sellasia laukkuja ole, mitä jatkuvasti käyttäis. Yhtälailla niittenkin ulkomuotoon kyllästyy ;)

SunLion
napalm
nanni-

oon samaa mieltä :D mä en todellakaan ilahtuis tonnin laukusta kauheasti koska sillä rahalla tekis vaikka mitä hyödyllisempää. En koskaan pistäis niin paljon rahaa mihkää vaatteeseen/asusteeseen! tuhlausta.

Ka
SunLion
napalm
nanni-

oon samaa mieltä :D

Se nyt vaan on niin, et kaikki ei tykkää laukuista tms niin paljoa, et arvostaisi niihin laitettuna tuota määrää rahaa.

Esimerkkinä, itse inhoan etenkin noita Vuittonin veskoja yli kaiken, mutta voisin sillä rahalla ostaa vaikka Barcelona-tuolin... Tai lähteä matkalle.

Sisustus, matkat, laukut, mikä kenelleki nyt uppoaa, kateutta tähän nyt on turha vetää peliin.

mansikka_

Ihana LV-laukku, mutta en haluaisi että poikaystävä mulle tommosen ostais. Tulis vaan hirveet omantunnon tuskat, kun tietää miten kalliin laukun toinen on ostanut. Mielummin sitä lähtis vaikka sinne matkalle oman kullan kanssa kahdestaan ja hankkisi ihania yhteisiä muistoja :)

zera

Mäkään en tykkää YHTÄÄN noista Louis Vuitton laukuista, aika karmeita! :D Mutta jos tyttöystäväs sellasesta tyylistä tykkää ja on kunnon laukkufriikki, eikä kyllästy nopeasti laukkuihin jne niin osta ihmeessä! :)

Daniels

Pitää varmistaa sen kaverilta kautta rantain. On mulla joku käsitys hänen maustaan ja käyttää tosiaan laukkua, mutta voi toi toki olla vähän yliampuva äkkiseltään...

Pitäis olla kuten Pretty Womanis et lyö kortin tiskiin ja sanoo et shoppaile tuolla tunti, mä käyn kaljalla. :)

tephanis

Daniels, ehdota hänelle tuo viiminen niin eiköhän tyttösi tykkää :lol: Mutta jos budjetti on noinkin korkea kuin n.900e, niin esim. Stockalta löytyy varsin kuolattavia Guessin laukkuja hintaan 100-300e. Jos sille laukulle oikeasti on tarvetta ja sitä on pitkään ja hartaasti kuolattu, niin varmasti tyttöystävä ilahtuu. Mutta kyllä minäkin laukkufriikkinä sijoittaisin ennemmin ulkomaan matkaan, sieltähän saattaa tehdä vaikka minkälaisia laukkulöytöjä!

marimma

Mä kyllä kannatan tota shoppausreissun kustantamista ennemmin. Ensinnäkin saa varmasti mieluista ja voi sitten ihan ite päättää että haluaako mielummin yhden kalliin laukun, kuin esim. aivan törkeän isoa läjää vaatetta ja muuta pieenmpää :)

Tsein

Itse pidän itseäni laukkujen ystävänä. Niitä on mooooonta ja lisää tulee. Silti ei mitään intoa mihinkään kalliisiin imagolaukkuihin. Toki arvostaisin lahjana, jos oma mies ostaisi minulle jonkun kolmen tonnin laukun, mutta aivan yhtä paljon arvostaisin, jos hän ostaisi kolmen euron laukun kirpparilta, jos vain se laukku on just minun tyylinen ja silmää miellyttävä. Tärkeämpää tässäkin on sen persoonallisen maun mukainen lahja eikä hinta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat