silkkisuoristuksen & suoristuspermanentin ero - Muoti ja kauneus

-miraa

haluaisin ottaa jommankumman, mutta kumpi on parempi ? suoristuspermanentin saisin halvemmalla suhteilla, mutta kumpi pitää hiukset paremmin suorana ym. omistan meinaan melko luonnonkiharat hiukset ja haluan, että se varmasti pysyy. :)

Kommentit (7)

mau_

silkkisuoristus on tehokkaanmpi, ja tukka ainankin näyttää ja tuntuu paljon parempikuntoiselta sen jälkeen, kuin suoristuspermanentin jälkeen. suoristuspermanentilla ei aina saa välttämättä täysin suoraa tukkaa kun taas silkkisuoristuksella saa afronkin suoraksi

Morgan

Otin silkkisuoristuksen, kun ne muutama vuosi sitten rantautuivat Suomeen. (jos siis nyt puhutaan siitä, mistä luulen :D)

Suoristuspermanentti polttaa hiusta, eikä se välttämättä suoristu kun hetkellisesti.

Mulla ainakin tämä painovoimaa kunnioittamaton pehko suoristui täydellisesti silkkisuoristuksella ja kihartui vasta kun uudet kiharat kasvoi.
Hiukset ei myöskään tuhoutunut lainkaan (:

marika_

Mulle toi silkkisuoristus! :shock:
Mulla ei siis kyllä olen kun vähän luonnonkiharat, tai lähinnä vaan eri suuntiin mitenlie taipuilevat hiukset, mutta kun lähes joka ikinen päivä niitä suoristusraudalla tuhoan, niin kai tuo sitten kannattaisi... vai mitä olette mieltä?
Ja mitä tuommonen sitten keskimäärin maksaa? Ja missä noita ylipäänsä tehdään? Tuskin ihan jokasessa kampaamossa?

Yumie

Silkkisuoristus on aika uusi juttu ja se näkyy hinnassakin. Hinnat pyörivät siinä 50-70 €/h ja se, paljonko hommaan kuluu aikaa riippuu tietenkin hiusten pituudesta ja paksuudesta. Käsittääkseni työn hinta vaihtelee kokonaisuudessaan siinä satasen molemmin puolin.

Totta, sitä ei vielä ihan jokaisessa kampaamossa tehdä, mutta olen itse ainakin useammassa liikkeessä nähnyt mainokset. Kannattaa varmaan kysyä ensimmäisenä jostain hieman isommista trendikkäämmistä paikoista.

marika_

Kiitokset tiedosta :) Nyt ei heti taida olla varaa, mut jos tossa myöhemmin syksyllä tai viimeistään sitten joululahjaksi jos pyytäisi. Eipä tuo hinta kuitenkaan ihan kamalan paha, odotin itseasiassa vieläkin paljon kalliimpaa.
Pitääkin katsella Helsingistä missä noita tehtäisiin, täällä omalla paikkakunnalla tuskin missään.

Osaako joku tarkemmin kertoa miten tuo sitten ihan käytännössä tapahtuu?

-miraa

siinä laitetaan munmielestä jotain suoristusainetta hiuksiin ja pesemässä käydään monta kertaa, sitte jotain silkkiä sinne myös ja vahvistetaa jotenki jollai pitoaineella ? ;o en nyt muista tarkkaan mutta jotenkin noin (::

mulla täti sitä kyseli mulle kaikkialta nii porvoossa makso 400-500 ! ;o mutta lahdessa kuulemma enintään 200 (: kyllä mäki sellasen hommaan, jos sellasta ei makseta, ni sitte muilla keinoilla, inhottava ku ei ulos voi mennä ilma et hiukset kihartuu.

ei kukaan kuitenkaa tietäs tehäänkö näitä hämeenlinnassa ?
kivempi olis täällä käydä tekemäs (=

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat