Hiusten blondaus raidoilla - Muoti ja kauneus

ssussuu

Onko teistä kukaan blondannut hiuksiaan raidoittamalla?

Itseäni kiinnostais tämä, koska itelläni on nyt tummanruskeat hiukset ja jossain vaiheessa haluisin takas blondit hiukset :D
Eli tosiaan pitkään on ollut blondit ja nyt värjäsin välillä tummaks, koska hiukset oheni mielestäni liikaa..(oma väri tummanruskea ja nyt ei tarvii juurikasvuakaan värjätä:) )

Parturi sanoi, että ens kerralla hiusten vaalentaminen voi olla helpompaa kun viimeks, koska kerran jo vaalennettu.. Mutta silti tekis mieli vaalentaa hiukset raidoilla. Ei olis ehkä niin kova rasitus ja sais joka kerta vähän erilaiset hiukset :lol:

Kommentit (9)

zanzibar

^ei välttis riippuu vähän et kuinka paljon ne hiukset on haalistunu yms, pari kaveria on tehny noin mut siihen menee kyl aikaa et ne saa vaaleiks...

ssussuu

sillä ei ole mitään väliä, vaikka aikaa meniskin, koska kiirettä ei blondeille hiuksille vielä ole :D
olis vaan joskus kivat..

aattelin vaan, että saako tummiin hiuksiin suoraan ihan blondeja raitoja?
eli tuleeko niistä just niitä oransseja :?
Ainakin kun suoraan hiukset blondaa joutuu siitä oranssia sävyä kestämään jossain vaiheessa :D

Niinja olisko jollain jotain hyviä erikoisia hoitokeinoja blondeille hiuksille, et tulis kestään?

zanzibar

ei mulla ainakaa raidoista oo oransseja tullu ja kampaamoissa on semmosia raita aineita joilla saa vaaleta suoraa edellisen värin päälle..

ssussuu

okei kiitos :)
entäs sitten jotain tehohoito keinoja hiuksille?
tummat kun näyttävät aina minun mielestä paremikuntoisilta, miksi?

zanzibar

teho hoitoina noi uudet erillaiset tehohoito tuottee joita käytetään kerran pari viikkoon on osa ainaki hyviä, kaveri jolla hiukset lähes kuolleet, kiitos permiksen, sai niistä kiiltävämmät ja eloisammat.. merkkiä en osaa sanoa, mutta ei sen tarvii kovin kallista tavaraa olla että toimis..

olematon

Mä ainakin tehohoidan mun hiuksia muutaman päivän ennen ku värjään ja myös sen jälkeen :) Eli hiusnaamioita ja vaaleille hiuksille/ rasittuneille hiuksille tarkoitettuja ihanan virkistäviä juttuloita :) Mä luulen, että tummissa hiuksissa ei niin näy ne kaikki hiuksen auki olevat suomut kuin vaaleissa kun vaaleat muutenkin enemmän heijastaa valoa. Eikä se tummilla värjääminen rasita niin paljoa hiusta kuin vaalentaminen.

Emmily_
olematon
Eikä se tummilla värjääminen rasita niin paljoa hiusta kuin vaalentaminen.

No ei lähellekään!! Sillon vielä kun värjäilin tummanruskeella, mun hiukset oli sata kertaa paremmassa kunnossa, eikä ne ees ikinä menny takkuun. Nykyään kun blondailen, on hiukset huomattavasti huonommassa kunnossa; kuivat ja usein takussa ja lisäks hiuksia lähtee paljon..! :?

zanzibar

johtunee siitä että vaalennus tarvii aina vetyperoksidia tai vastaavaa ja tummien värjäämisee ei oikeestaa enää tarvii kauheesti kemikaaleja, etenkää ku nykyää väreissä ei ammoniakkiakaan oo, onneks, silti haju vieläkin karmaseva.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat