Kampaajalla "vapaat kädet" kokemuksia? - Muoti ja kauneus

Emmily_
NeitiMielenkiintoinen
Joskus menin pyytämään kampausta "vapaat kädet"-periaatteella, kun oltiin menossa sukulaisen häihin. Olin sillon jotain 14. Se tasotti latvat niinku olin pyytänytkin, mut sit se vaan suoristi ne suoristusraudan kanssa ja pisti jonkun pienen pinnin mun päähän.

Paljonko se tosta sitten velotti?! :o Olisit vaatinut sitä tekemään enemmän!

Kommentit (14)

Tsein

^Noinkohan 14-vuotias on osannut vaatia rahoille vastinetta ja sitä mitä itse haluaa. Aika moni on tuossa iässä vieläniin naiivi, että ottavat sen minkä saavat eivätkä uskalla pyytää enempää.

Mustakirahvi

Eli siis olis mielenkiintoista kuulla minkälaisen lopputuloksen olet saanut sanottuasi kampaajalle, että tämä saa vapaat kädet.

Itse huomenna menossa kampaajalle ja vähän jänskättää riittääkö rohkeus antaa vapaat kädet. :shock: :lol:

zanzibar

ite annoin vapaat kädetainut mistä en halunnut tinkiä oli pituus, niin ei se sitte oikein muute tehnyt kun vähän leikkas muotoon.. sinändä olin ihan tyytyväinen vaikka jotain pikkasen radikaalimpaa olisin odottanut..

Sausage

Itse oon käynyt koko ikäni samalla kampaajalla, niin aika usein oon uskaltanut hänelle vapaat kädet antaa ellei itselläni ole mitään ideaa ollut siitä mitä tahdon. Tuo kampaaja kuitenkin tietää niin hyvin, että mikä minulle sopii niin olen voinut luottaa siihen ettei minua ihan kaljuksi leikata :D Eikä ole ikinä tarvinnut pettyä, aina on lopputulos ollut oikein hyvä.

enkelin

itse olen sanonut ehkä, että jotain tän tyylistä. ja sit oon sanonu, et mitä mieltä sä oot, mikä sopis. ekalla kertaa kun näin tein, sain liukuvärjätyn ruskea-blondi raidoitetun tukan joka oli vahvasti kerrostettu. seuraavan kerran sain muuten lyhyen tukan pitkällä niskatukalla, värinä tumman ruskea. sen jälkeen annoin värin suhteen vapaat kädet, ja tuloksena oli tumma punertava tukka violeteilla raidoituksilla :lol:
eli onhan noita erilaisia juttuja tullut kokeiltua. viimeksi kun kävin tulin kampaajalta omaksi yllätyksekseni otsiksella varustettuna pois. ja se oli ehkä paras juttu, minkä toi kampaaja on mulle tehnyt, sillä se sopi mulle hitsin hyvin! tarkoitus ois mennä taas täs kuukauden sisällä leikkeleen ja värjäileen, saa nähdä mikä on lopputulos :D
mutta olen siis ollut suht tyytyväinen hiuksiini aina tuolta kampaajalta tullessani. ainoa mistä en niin tykännyt oli edellinen värini, tumma punertavan ruskea. ei jotenkin sopinut, mutta tästäkin sain syyttää vain itseäni, itse olin tuon värin valinnut.

NeitiMielenkiintoinen

Joskus menin pyytämään kampausta "vapaat kädet"-periaatteella, kun oltiin menossa sukulaisen häihin. Olin sillon jotain 14. Se tasotti latvat niinku olin pyytänytkin, mut sit se vaan suoristi ne suoristusraudan kanssa ja pisti jonkun pienen pinnin mun päähän.

Näytin ihan viis vuotiaalta, eikä ollu mitenkään erityisen sellainen, jota olisin halunnut.
Kotona sitten kiharsin hiukset, jotta olisin joten kuten kehdannut sinne häihin mennä.

Msuh
NeitiMielenkiintoinen

Totta puhuen minä en varmaan edes uskaltaisi saksien varressa tehdä mitään kamalan radikaalia 14-vuotiaalle 8-[ Siinä tulisi pian äiskältä sanomista :lol:

NeitiMielenkiintoinen

Haha joo :D

No tuota, en kehdannut pyytää mitään parempaa.. Enkä nyt tarkkaan muista, paljonko se siitä mahtoi ottaa.
Mutta muistaakseni kyseinen kampaaja oli itsekin melko nuori.. Että voi olla, että kokemuksen puutteesta tämäkin sitten, että tekee jonkun vähemmän radikaalin kampauksen..
Mutta hieman pettynyt kuitenkin olin, olisin halunnut jotain näyttävämpää :P

Faunastic

Viime heinäkuussa ennen miehen veljen häitä päätin mennä täysin tuntemattoman kampaajatuoliin. Pyysin reilusti kerroksittain leikattua mallia, koska halusin jotain muotoa hiuksille. Täti sitten leikkas melkein viivasuoran rajan... Ärr. Puolen vuoden päästä siitä sain luottokampaajalta paremman leikkauksen, mitä olisin odottanut häneltä :)

fezzy

Tekis mieli kamalasti mennä kampaajalle ja ihan vaan vapaat kädet -tyyliin, mutten uskalla :D olis vielä kamalan lyhyt tukka.. Pitää vissiin joku kesä mennä että kerkeis kasvaa syksyyn mennessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat