Milloin viimeksi olit kampaajalla? - Muoti ja kauneus

tata

Millasta väriä, [color=green]minni-[/color], oon aatellu? Ja millanen on nyt? :D Tuleeko radikaalikin muutos vai meinaatko ottaa samaa tai samantyylistä väriä?

Sivut

Kommentit (162)

Emmily_

http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=10250 Tämmönen tukka olis niiin ihana! <3 Tommosta en kyl ikinä saa. Ensinnäkään en jaksais koko ajan olla kihartamassa ja toiseks en oikein tykkää pitää otsatukkaa.. :D Ne on mun mielestä hyvän näkösiä, mut en tykkää siitä miltä se tuntuu ja kaiken lisäks musta tuntuu että semmonen saa mun nenän näyttään kauheen isolta! :D

Oon ajatellu leikata semmosen olkapäiden yläpuolelle ja jotenkin vähän rikotun ja pikkusen erikoisemman ku yleensä ja sit ehkä vielä vaaleemmaks ku nyt. :)

NeitiMielenkiintoinen

Milloin? Millaiset hiukset tuli? Millä kampaajalla/parturilla olit? Tuliko sellaiset kun olisit halunnut? (:

Itse olin tänään, vähän epäilytti, että mimmonen tukka tulee, mut ihan hieno tuli (:

(Katsoin haun kanssa enkä löytänyt tällaista ketjua, lukitkaa jos on turha :roll: )

ina^

Olin toissapäivänä.
Laitoin vaaleita ohuita raitoja pään täyteen.
Oli jo ennestään tummassa tukassa vaaleita raitoja, mutta kun yritän kasvattaa mustia hiuksia pois niin piti sama käsittely tehdä uudestaan.
Tuli oikeen hienot, oon tyytyväinen, tosin kaikki ei varmasti huomaa muutosta.
Tuli kylllä kallis reissu opiskelijalle.. 68 eeroo. :o

TaskuMyy

Apua..oisko ollu vuojen päivät :roll:
Värjäyksen suorittaa kaveri ja samoin tasottaa latvat :)
Niin en pahemmin oo jaksanu käyvvä :roll:

Riik-ks

viikko sitten maanantaina kävin, aluksi kauhistuin miten vaaleat tuli päältä mutta hyvät tuli loppujen lopuksi.

oon onneksi löytänyt sellasen kampaajan joka tekee hyvää työtä eikä maksa maltaita, kahta väriä päähän ja leikkaus siihen päälle niin pyytää siitä 38 euroa, ei kovin paha :)

enkelin

kävin tossa toukokuun puolivälissä. leikkaus ja väri koko pään raidoituksella, siis pikkuraitaa täynnä. maksoi 65 euroa, ei mielestäni mikään kallis. tukasta tuli sikahieno, luottokampaajani ylitti itsensä. se naikkonen meni leikkaan mulle etutukan, vaikka siitä ei ollut ollut mitään puhetta, mutta jälkeenpäin ajatellen se ratkaisu oli ihan paras, en voisi olla ilman tätä etutukkaa!
pitäisi tosiaan mennä kohta kampaajalle, alan kuulemma pahasti muistuttaa jane fondaa moppitukkana. no tykkään tästä vieläkin, ihan paras!

celia
Riik-ks
oon onneksi löytänyt sellasen kampaajan joka tekee hyvää työtä eikä maksa maltaita, kahta väriä päähän ja leikkaus siihen päälle niin pyytää siitä 38 euroa, ei kovin paha :)

No on kyllä todella edullinen. :shock: Itse kävin joskus 4 vuotta sitten leikkauttamassa pitkät hiukseni puoli pitkiksi ja otin mustaan tukkaan kirkkaanpunaisia raitoja. Kun kampaaja oli mutsin tuttu niin maksoi vain 50e, oikeasti olisi maksanut 80e. :shock:

Viimeksi kävin 1.4 leikkauttamassa tukkani. En tiedä tuliko ihan sellaiset kun olisin halunnut. Oli ne ihan jees mutta otsatukka (tai ei ollut edes kunnon otsatukkaa) ei vastannut odotuksia/ohjeistuksiani. Aion kuitenkin mennä tälle kampaajalle jatkossakin, tosi mukava tyyppi. Harmi vaan kun on mammalomalla. :( Niin juu ja leikkaus maksoi 23e.

terhii

hhhmm.. tosiaan, siitä on jo tosiaan päälle puol toista vuotta ku oon viimeks kampaajalla kääny, kaveri/sisko hoitanu latvojen leikkuun sinä aikana.. ja siltä tämä minun pää nyt kyllä näyttääkin :D

tässä nyt parin viikon päästä oes tarkotus männä käämää iihan asianossoovan luona tämän pään kanssa :lol:

Celestia

Viime kuun alkupuolella kävin leikkauttamassa tukan uuteen malliin tuolla vakkarikampaajallani. Maksoi 22 euroa ja tuli ihan täydellinen ^.^
Viimeisin värjäys on tehty kampaajalla helmikuussa, vieläkin on aika hyvin väriä päässä vaikka siitä tosiaan on jo 5 kuukautta :) Juurikasvu on ainut joka vähän häiritsee.. Ens kuussa oon sit menossa värjäyttämään ja leikkauttamaan seuraavan kerran.

Twilight

Kävin viimeksi kesäkuun lopulla. Otin värin, raitoja ja vähän leikkausta, ja
olin kyllä tosi tyytyväinen tulokseen :) Löysin n.3 vuotta sitten kaikinpuolin
mieleisen kampaamon, ja siellä oon nyt sitten käynyt aina kun on kampaajalle ollut asiaa.

Loca

Viimeksi kävin leikkauttamassa puolipitkiä hiuksiani ja laitattamassa vaaleita raitoja viime elokuussa, eli siitä on jo tovi aikaa;) Yritän kasvattaa hiuksia ja äitini on aina joka toinen kuukausi tasoitellut hiuslatvojani. Nyt elokuun lopulla olisi taas tarkoitus mennä kampaajalle, vähän saa taas leikata ja sitten niitä vaaleita raitoja paljon lisää:)

Tsein

Tarkkaa aikaa en muista, mutta juurikasvusta päätellen liian kauan aikaa sitten. Ja edelleenkin juurikasvun pituudesta päätellen n. 3 kuukautta sitten. Oon tässä jo monta viikkoa miettinyt, että haluttais mennä taas käymään, mutta vähän arveluttaa, että mitenkä jos tulee noita kovia helteitä/aurinkoisia päiviä, niin eiköhän tuo ole vähän yhtä tyhjän kanssa mennä värjäämään ja sitten haalistamaan väri pihalle.

Viimeksi kun kävin kampaajalla olin koko edellisen yön viettänyt vessassa. Huono olo, mutta koska oli aika kampaajalle päätin pärjätä sen aikaa pystyssä. Kampaajalle saattoi jäädä sellainen fiilis etten tykännyt lopputuloksesta mutta tykkäsin. Puolipitkät hiukset muuttuivat punertaviksi ja niihin tuli vielä kirkkaanpunaisia tehosteraitoja. Leikkaukseen/malliin ei tullut uutta, kerroksia ja otsatukka kasvaa pois joten sitä ei lyhennetty.

Ei hitsi... kyllä mie taidan ens viikolla käydä varaamassa itselleni ajan.

namak

Kävin virossa kampaajalla ja oli kyllä hyvä kampaaja. Teki töitä noin tunnin ja leikkasi kerroksittain. Pesu+leikkaus+kuivaus 17e
Ja sitten ostin virosta väri ainetta ja värjäsin itse kotona. Hienot tuli. Ja aikaa tästä on näin 2viikkoa. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat