mitä nahkatakin kanssa...? - Muoti ja kauneus

steffy

joo elikkä mitä vois syksyllä käyttää mustan nahkatakin kanssa tällänen vaaleaverikkö. Siis lähinnä millanen huivi, laukku ja kengät? Materiaaleja ja värejä. onko ehdotuksia trenditietoisimmilta cosmolaisilta:D

Sivut

Kommentit (16)

Embo

Musta nahkatakki on itsessään niin cool, että ei kai siihen mitään erikoisuuksia tarvii... Laita jotain itseäsi pukevia asusteita ja mieluisia koruja.

Varietease
Embo
Musta nahkatakki on itsessään niin cool, että ei kai siihen mitään erikoisuuksia tarvii... Laita jotain itseäsi pukevia asusteita ja mieluisia koruja.

Näinpä juuri. Noista kuvistakin sen näki, ettei se takki nyt mitään kauhean erikoista tarvitse. :lol:

pnja

Mitäs te ootte mieltä, että mitä sellaisen vaaleamman ruskeen kanssa? Mun mielestä siihen ei vaan jotenkin sulaudu ruskea laukku, eikä oikeen muutkaan laukut. :p

zera
pnja
Mitäs te ootte mieltä, että mitä sellaisen vaaleamman ruskeen kanssa? Mun mielestä siihen ei vaan jotenkin sulaudu ruskea laukku, eikä oikeen muutkaan laukut. :p

Mäkin oon tätä miettinyt. Mulla on ihan vaaleanruskea nahkatakki, enkä tiedä minkä laukun sen kanssa laittaisin. Sopisiko musta? Ja minkä väriset kengät?

Sssan*

Mustan nahkatakin kanssa sopii melkeinpä minkä väriset huivit,laukut yms vaan!Valitset vaan kauden väreistä itseäsi eniten miellyttävät ja Kunhan muistat valkata asusteet toisiinsa sopiviksi..:) Jos taas kaipaat neuvoja siitä mitkä värit sinulle sopii parhaiten niin suosittelen värianalyysin tekoa..
Itse opiskelen parhaillaan pukeutumisneuvojaksi joten jonkun verran näistä asioista on jo tietoa kertynyt! Muoti/vaateblogit on myös oiva keino saada hyviä vinkkejä ja inspiraatioita omaan pukeutumiseen!!

Mäkin oon tätä miettinyt. Mulla on ihan vaaleanruskea nahkatakki, enkä tiedä minkä laukun sen kanssa laittaisin. Sopisiko musta? Ja minkä väriset kengät?

Mä laittaisin kyllä vaaleenruskean nahkatakin kanssa mustan laukun ja mustat kengät.. :) huivi taas sitten vois jo olla jonkun muun värinen, mutta miksei myös mustakin.. Mutta tuon vaaleenruskeen takin kanssa en lähtisi laittamaan ainakaan mitään ruskean sävyjä, enkä älyttömän kirkkaita/epäluonnollisia väreja..Kaikki maanläheiset ja murretut värit voisivat sopia just ton ruskean kanssa!

emsku

Itselläni tarkoitus ostaa juuri sellainen vaaleanruskea nahkatakki. Olen myös minäkin etenkin tätä laukkua siihen miettinyt. Tällä hetkellä olen käyttänyt semmoista luonnollisen valkoista/aavistuksen beigeä nahkalaukkua. Sopisikohan se siihen nahkatakkiin myös? Tykkään niin paljon laukusta, että mielellään sitä sitte takinkin kanssa haluaisin käyttää. :D
Entä kengät? Mustat varmaan ihan vakiot mitkä siihen sopii, mutta sopisiko myös luonnonvalkeat (lauku kanssa sama sävy) tai ruskean eri sävyiset kengät? Ehä hiukan vaaleammanruskeat.. :)

Piperr

Minä kyllä pidän vaaleanruskean nahkatakkini kanssa ruskeaa.. Ostin tummanruskeat (tai vähän semmoiset suklaan väriset) nahkaiset avokkaat ja minulla on niiden kanssa samanvärinen laukku. Tällöin käytössä on yleensä luonnonvaaleapohjainen leopardihuivi.
Tennareista suosin takin kanssa valkoisia.. ja yleensä pidän silloin huivia, jossa on valkoinen pohjaväri.

Mä en hirveesti lähtis erittelemään, mitä nahkatakin kanssa sopii. Se on niin monikäyttöinen takki, että tulen aina ja ikuisesti vannomaan sen nimeen :P Baariin lähtiessä mulla on yleensä mustat korkkat ja musta pieni laukku, arkena pidän nahkatakin kanssa tennareita tai korkkareita. Ihan fiiliksen mukaan. Laukulla ja huivilla saa muutettua nahkatakin ilmettä hyvin paljon.

Sssan*
emsku
Itselläni tarkoitus ostaa juuri sellainen vaaleanruskea nahkatakki. Olen myös minäkin etenkin tätä laukkua siihen miettinyt. Tällä hetkellä olen käyttänyt semmoista luonnollisen valkoista/aavistuksen beigeä nahkalaukkua. Sopisikohan se siihen nahkatakkiin myös? Tykkään niin paljon laukusta, että mielellään sitä sitte takinkin kanssa haluaisin käyttää. :D
Entä kengät? Mustat varmaan ihan vakiot mitkä siihen sopii, mutta sopisiko myös luonnonvalkeat (lauku kanssa sama sävy) tai ruskean eri sävyiset kengät? Ehä hiukan vaaleammanruskeat.. :)

Joo, toi luonnonvalkonen laukku + samaa väriä kengät kuulostaa mielestäni hyvälle vaihtoehdolle! Sitten muut asusteet vaan oman tyylin/kenkien&laukun mukaan niin lopputulos on varmasti hyvä :)
Tsemppiä sinne! vaatteiden kanssa ei oo aina niin helppo pelata. (varsinkaan mulla kun oon tällanen kontrollifriikki/pikkutarkka... :lol: )

Pirpana

Vaaleanruskean nahkatakin kanssa sopisi mielestäni erittäin mainiosti keltainen, sellainen kanariankeltainen tai mangoon taittuva. Mustan nahkatakin kanssa käy sitten kyllä tosiaan miltei mikä väri tahansa. Ja pääasiassa käytän itse ensisijaisesti nahan kanssa nahkaa --> laukku, vyö, hansikkaat, kengät jne. Vääh.. tuli taas hinku ostaa uusi nahkatakki.. =P~

Nonna

Mulla on suklaanruskea nahkalaukku ja nyt ostin suklaanruskean nahkatakin. Himassa huomasin ettei ne oikein sovi yhteen, liian saman väriset. Sopisko teidän mielestä musta nahkalaukku ja mustat kengät suklaanruskean nahkatakin kanssa? Onko liian paljon nahkaa jos takki, kengät ja laukku on nahkaa? :)

Emilie

^Mielestäni kuulostaa ihan hyvältä yhdistää musta laukku ja mustat kengät takkiin. En usko, että nahkaa on liikaa. Esimerkkinä sanottakoon eräs tuttavani, joka pukeutuu samalla kertaa nahkahousuihin, nahkatakkiin, nahkaisiin kenkiin ja asusteina on nahkainen vyö, nahkainen laukku ja vielä nahkaisi käsikoruja. Kaikki mustaa... Että siinä alkaa minusta olla jo ihan liikaa kyseistä materiaalia :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat