Arvaa edellisen kommentin kirjoittajan ulkonäkö - Muoti ja kauneus

Essie

(Elikkäs toivotaan nyt ettei tällaista ole jo).. mutta siis arvaillaan toistemme ulkonäköjä. Esim silmien väriä hiuksia, pituutta jne :)

otsikko on vähän tönkkö, en nyt parempaa keksinyt. muoksin jos mieleen juolahtaa joku parempi. (saa myös ehdottaa)

Sivut

Kommentit (19)

nanni

ööp..jos ymmärsin siis nyt oikein.. niin kuvittelisin Essien aika pieneksi ja siroksi, tummahiuksiseksi ja vihreäsilmäiseksi, muuta en osaa sanoa, enkä tiedä kuinka :lol: pieleen meni.

Essie

Nanni voisi olla tummahiuksinen pitkä ja siro. vaaleansiniset silmät? :D menikö ihan pieleen

niin ja minä oon ruskea silmäinen, pitkä siro ja tummanruskeat silmät :)

olematon

mäkin nyt veikkaan nannia ku essia kerto jo itsestään :D

Eli mulle tulee mieleen että nanni olis siro, ruskeahiuksinen, mahdollisesti raitoja hiuksissa, sinisilmäinen.

Mistake

Veikkaisin, että olemattomalla on olkapäille ulottuvat ruskeat hiukset ja siniset silmät ja hän oli normaalipainoinen. Tulee mieleen, että on hyvin iloinen ihminen :)

Kamalan vaikeeta arvata, melkein joutuu keksimään :lol:

olematon

[size=9]olkapäille tai vähän yli on hiukset , mutta vaaleanruskeat/blondit, silmät on sinivihreät :D painonki pitäis olla ihan normirajoissa ja kai oonkin aika perusiloinen luonne. :D Ihan hyvin meni![/size]

Varietease

Disasterista tulee nikin perusteella mieleen punahiuksinen ja pienikokoinen punkkarityttö, mutta kun katson myös avatarta, niin...

Tummanruskeat, pitkähköt, rikkonaisesti leikatut hiukset. Vihreät silmät, pitkä, rennon tyylikkäästi esim tunikoihin pukeutuva tyttö.

SinRuid

Hmm, Varietease kuulostaa hoikalta, täysin musta tukkaiselta, hyvin vaaleaihoiselta tytöltä. Semmonen gootihtava meininki käy mielessä..?

Tomppa

SinRuid vaikuttaa avatarin perusteella Helmi ja Heikki-sarjakuvan Helmeltä. Kunnon nätti Suomityttö ja on siis oikea helmi ja taitaa myös tietää sen itsekin :D

nanni

Nannilla on tummanruskeat/melkein mustat jännästi leikatut hiukset, ja hän on aika lyhyt, alle 160 cm, hieman pyöreä. silmät ovat sinivihreät. :lol:

ja luulisin että tomppa on pitkä, vaaleahiuksinen ja hoikka hyvinpukeutuva mieshenkilö. :)

Tsein

^Loppuiko ketju nyt sitten tähän? Miten kukaan voi arvata enää ulkonäköä, kun se on jo kerrottu aika tyhjentävästi?

Ja minua ei tarvi sitten ottaa mukaan leikkiin ja käydä arvailemaan ulkonäköä. Taitaa olla monelle turhaakin tämä arvailu kun kuvia on nähty.

Ei miulla muuta. Jatkakaa, jos keksitte miten.

Tomppa
nanni

ja luulisin että tomppa on pitkä, vaaleahiuksinen ja hoikka hyvinpukeutuva mieshenkilö. :)

Eipä kovin kauaksi mennyt:)
Näköjään mikään ei pysy salassa, vaikka kirjoittelee nimimerkin takana piilossa :wink:

olematon
Tsein
^Loppuiko ketju nyt sitten tähän? Miten kukaan voi arvata enää ulkonäköä, kun se on jo kerrottu aika tyhjentävästi?

Ja minua ei tarvi sitten ottaa mukaan leikkiin ja käydä arvailemaan ulkonäköä. Taitaa olla monelle turhaakin tämä arvailu kun kuvia on nähty.

Ei miulla muuta. Jatkakaa, jos keksitte miten.

tätä mäkin mietin että tää ketju kumoo vähän ittensä tässä... :D

Msuh

Järkevää olisi ehkä tosiaan olla paljastamatta sitä omaa ulkonäköä, jotta ketju voisi jatkua siitä eteenpäinkin. Tämä ketju on toiminut ehkä jossain demi.fi:n kaltaisella isolla foorumilla, mutta täällä kun lähes kaikki ovat niin tuttuja keskenään, että toisten ulkonäkö lähestulkoon tiedetään ilman arvailujakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat