Kulmien nyppiminen - Muoti ja kauneus

antsuu

Miten usein te joudutte nyppimään kulmianne ketkä sitä harrastaa? Mulla varmaan kasvaa karvat tavallista nopeemmin kun tuntuu että joka päivä pitäs olla nyhtämässä irti. Mulla kun on vielä tosi tummat kulmat, eikä niitä pikku sänkiä saa kunnolla napsittua poikkee, mitkä on kasvamassa takasi..
Ja millaset ois hyvät pinsetit? Mulla on nyt tuommoset "normaalit" halvat missä nuo päät menee sivuttain. Onko kokemuksia semmosista mitkä kaventuu sinne alas ihan semmoseks "piikiks" et ne on aika terävät? Menee hermo näiden kulmien kans :shock:

Sivut

Kommentit (109)

olematon

musta tuntuu että mitä kauemmin oon nyppiny tähän samaan muotoon sitä harvemmin tarvii nyhtää karvoja irti. joskus pääsee kyllä rehahtamaan mut sit on enempi vaan työtä repii ne takas muotoon xD Ja mun mielestä parhaat on just nää normi pipnsetit, niillä kaposilla mulla meni hermo ku piti oikein tähdätä et saanko nyt kii just tosta karvasta :D kun onhan näissä normeissakin se kapenevahko kärki. mulla on myös pinsetit tarkotettu kulmien hoitamiseen mis on vissiin joku valoki mut en oo koskaan käyttäny :D

Amar

Joudun itse nyppimään kulmia päivittäin. Tuntuu että vaikka kuinka nyppii ni ei se mitää kasvua hidasta.
Parhaat on sellaiset hieman leveämmät ni ei ole ongelmia että osuu karvaan :D

Drama Queen

Kulmat tulee nypittyä päivittäin. Tuntuu karvat kasvavan niin nopeasti. Ärsyttävää osa karvoista on niin lyhyitä ettei saa nypittyä pois, mutta kuitenkin sen verran pitkiä että näkyvät tummina pisteinä. Kuitenkin seuraavana päivänä ovat kasvaneet, että saa nyppäistyä pois. Tavallisia halpis pinsettejä käytän ja mulla on myös jotkut automaattipinsetit joista ei ole mitään hyötyä.

linnea_

Kerran viikossa tulee nypittyä. En ole niin tarkka, että jaksaisin useammin sen tehdä. Ja ns. automaattipinsettejä käytän. Aluksi oli vaikea niillä nyppiä, mutta nyt en vaihtais enää tavallisiin.

Jesssi-

Miulla ei oo mitään sellasta että kerran viikossa nypin vaan teen sen kun näyttää että ne on kasvaneet pois siitä "muodosta".Eli käytännössä saatan vaikka päivittäin nyhtää yksittäisiä karvoja jos ne häiritsee.Pinsetteinä on ihan vaan sellaset halppisjutut,mutta kyllä niillä toimeen tulee.Automaattipinsetit olisi kyllä kätevät,tosin kyllä se nyppiminen sattuu vaikka millä nyhtäis.

christiina

tämä ei kyllä varsinaisesti kuulu tähän mutta mulla on semmonen ongelma että kun nuorempana nypin kaikki kulmani pois ja nyt oon noin 2 vuotta tosissaan yrittäny kasvattaa näitä mutta en ole onnistunut... kulmat kyllä kasvaa mut tosi hajanaisesti ja rumasti että niitä on pakko aina siistiä.

olisiko kellään tietoa miten ihmeessa saisin kulmani takasin 0.0

tata

Mun kulmat on vaan kerran nypitty ja seki oli sillon, ku kävin kasvohoidossa :D Ite en ainakaan vielä oo uskaltautunu kiskomaan niitä irti, nippaili sillonki ilkeesti. Jätän sen siis ammattilaisille :P

marika_

Ite käytin pitkään kulmakarvatrimmeriä, joka siis leikkaa vaan ne karvat pois ja ihan siisti tuli, piti vaan tosin oikeesti about jokapäivä leikellä, mut säästypä kivulta.

Nyt menin hajottaan sen ja enkä oo uutta jaksanu ostaa, ni oon sit ruvennu taas nyppimään.

Niin ja tarjoustalosta ainaki saa (eiköhän jostain cittarista/prismasta tms. myös) ja maksaa n. 10€, jos joku haluua kokeilla.

gnirom
christiina
tämä ei kyllä varsinaisesti kuulu tähän mutta mulla on semmonen ongelma että kun nuorempana nypin kaikki kulmani pois ja nyt oon noin 2 vuotta tosissaan yrittäny kasvattaa näitä mutta en ole onnistunut... kulmat kyllä kasvaa mut tosi hajanaisesti ja rumasti että niitä on pakko aina siistiä.

olisiko kellään tietoa miten ihmeessa saisin kulmani takasin 0.0

mun äiti nyppi teini-iässä kulmansa tosi ohuiksi eikä ne oo kunnolla kasvanu takasi vaikka aikaa on kulunu monta kymmentä vuotta. voi toki olla yksilöllistä...

mä nypin kulmia tosi harvoin, parin kolmen viikon välein. mulla ne ei kasva kovin nopeesti ja on muutenkin niin vaaleet, ettei ne juuri häiritse.

christiina

noh :/ onneksi ihmiset ja poikaystävä sanoo että tämmöiset haaleesti piirretyt kulmat sopii mulle parhaiten.... ettei sitä tarvi murehtia.. ja onneksi oon sitä mieltä että luonnolisuus on perseestä :D toki onhan niitä kauniita tyttöjä luonnollisenakin...

kyllä nämä on vähän kasvanu et ilman meikkiä voi olla mutta tosi vähän 0.0
ahistavinta on joka päivänen kulmien piirtäminen jossa menee aikaa...

Susannna

Itellä on täysin vaaleat kulmakarvat, ja etuhiukset. En oo ikinä nyppinyt. 8-[ Oonki oikeesti vähä hukassa siinä mielessä, etten oikein tiedä pitäiskö mun koittaa näitä jotenkin muotoilla, kun ei ne kauheesti näy mihinkään, vai pitäiskö sitte käyttää ihan kulmakynääkin että sais väriä. Mutta sitte taas en tiedä sopisko mulle tätä tummemmat kulmakarvat..

Mun mielestä semmoset pelkät piirretyt kulmakarvat on todella harvoin nätin näköset.. Ne näyttää ihan kivoilta, jos on hyvin ja taitavasti piirretty, mutta muuten en tykkää. Tulee väkisinkin mielikuva siitä kuinka aina pääsiäisenä trulleille vedetään mustaa maalia kulmakarvoihin... :D

Tsein

Onneksi joku aina välillä muistuttaa tällaisten ketjujen muodossa, että kulmillekin voi joskus tehdä jotain :D Onneks miulla on sellaset perussiistit kulmat, joissa on hyvä muoto eli tarvii vaan muutamat hajakarvat nyppiä pois plus vähän lyhentää tuosta keskeltä, kun tuppaavat kasvamaan mielestäni pari milliä liian lähelle toisiaan.

Siispä tänään nypin kulmat taas pitkästä aikaa. Käytössä ihan normaalit peruspinsetit ilman mitään erikoistoimintoja. Ovat toimivat ja käytännössä paremmaksi todetut kuin automaattipinsetit jotka ainakaan meikäläisellä ei nappaa tarpeeksi tehokkaasti karvasta kiinni. Tai sitten en niitä toisia vaan osaa käyttää.

Keinoja laskea punoitusta nypityiltä alueilta? Yleensä tulee vaan heitettyä vähän perusrasvaa naamaan, mutta joskus on tilanne, että pitäisi saada punoitus laskemaan nopsampaan.

pisku

Minulla olisi muuten ihan hyvänmalliset kulmat ihan ilman nyppimistäkin, mutta ne ovat "alkupuolelta" jotenkin pörhöllään. Lyhentelen niitä ihan leikkaamalla ja joskus nypinkin. Tää kuulostaa nyt varmaan siltä että kulmat on kuin majavalla :mrgreen:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat