harmaat silmät + meikki - Muoti ja kauneus

ssussuu

Eli siis mulla on lähes harmaat silmät :x Ite tätä en ollu aikasemmin huomannu, koska oli pitkään tosi siniset. Nyt jostain syystä on harmaantunu? :D Joka valossa on katottu ja harmaat ovat...

Silmät on siis lähes harmaat, joissa vähän sinistä. Minkä väriset luomivärit mun silmille siis sopis?

Googlettamalla löytyy sini-, vihree ja ruskeesilmäsille ns. oikeita luomiväri värejä yms.
Mutta harmaille silmille? :?

Kommentit (5)

Faunastic

Mulla on vihreenharmaat silmät ja noudatan vihreiden silmien "meikkisääntöä". Jos sulla kerran on pohjalla se sininen, noudattaisin sinuna sinisten silmien nyrkkisääntöä.

Sinisten silmien harmoniavärit ovat vihreä ja violetti. Vastavärit ovat oranssi, pronssi ja ruskean eri sävyt. Eli vihreällä ja violetilla korostat omaa sävyästi (tässä tapauksessa korostat sinistä). Ja kaikkien katseet kääntyy tissien sijasta silmiin, jos käytät oranssia, pronssia tai ruskeeta :) Näin.

ssussuu

Kiitos paljon kaivatusta vastauksesta! Niin ajattelinkin, että sinisien silmien "sääntöä" käytän. :)
Eli eikun meikkaamaan ja katsomaan mitä tapahtuu ! :wink:

Tsein

Luin joskus jostain, ettei ihmisellä voi olla harmaita silmiä. Se ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Väri voi olla vaalea sininen/vihreä/ruskea/musta, mutta ei puhdas harmaa. Oli aika yllättävä tieto, koska itsekin pidin itseäni pitkään harmaasilmäisenä. Myöhemmin tajusin, että silmäni ovat aika selvästikin vihreät. :D

Kyllä mieki lähtisin hakemaan niitä värejä tuosta sinisestä, jos se on se vihvahde siellä silmissä. http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/kauneus/kauneusvinkit/silmien_meikka... Yhteishyvän sivuilla on ihan hyviä vinkkejä silmien väreihin perustuen.

SunLion

vaalee meikki ei varmaan ainakaan sovi...suosittelen tummaa meikkiä ja väriäkin voisi käyttää kajaalissa/luomivärissä sikäli et silmät on "värittömät"

ssussuu

kiitos taas vastauksista! itsekkin olen jostain lukenut, että puhtaan harmaita silmiä ei ole. mutta valitettavasti olen joutunut toteamaan, että itselläni on melkein puhtaan harmaat silmät :roll: tietenkin se pieni vivahde siniseen :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat