Kesämeikki - Muoti ja kauneus

bootylicious

]

Käytätkö meikkiä kesällä? jos käytät niin mitkä tuotteet kuuluvat kesäpäivän meikkiisi?

Mikä on mielestäsi:

1. Paras aurinkopuuteri kasvoille/vartalolle?
2. Paras sävyttävä kosteusvoide tai päivettyneiden kasvojen meikkivoide?

Kommentit (11)

des

Käytän, mutta paljon vähemmän kun muulloin. Nyt kun on saanut kunnon rusketuksen pintaan, niin naamassa vaan Lumenen Artic Aqua sävyttävä kosteusvoide, eli tuo siis vastaus 2. kysymykseen. Silmissä ripsaria ja useimmiten L´orealin Colour Minerals vaalea luomiväri. Ekaan en osaa vastata, koska en käytä aurinkopuuteria.

Tiny_

Käytän yhtäpaljon kuin talvellakin :/ ja kyllä ällöttää kun meikit sulaa naamalle. Mikä ois sellanen hyvä ja kestävä meikkivoide ja puuteri kesäksi ?

celia
Tiny_
Käytän yhtäpaljon kuin talvellakin :/ ja kyllä ällöttää kun meikit sulaa naamalle. Mikä ois sellanen hyvä ja kestävä meikkivoide ja puuteri kesäksi ?

Sama. :? Iho ei ole lärvissä niin hehkeä ja siloinen että viitsisi ilman meikkivoidetta mihinkään lähteä..

Tsein

Itse asiassa minuakin kiinnostaisi tämä 2. kysymys jonkin verran. Tulee kanssa kesällä käytettyä ihan samoja meikkejä kuin talvellakin ja aikalailla samanverran. Tietysti jos tiedän, että olen menossa uimaan, jätän meikkivoiteet ja muut härpäkkeet pois. Silloin pärjään ihan vedenkestävällä ripsarilla ja huulirasvalla. Mutta yleensä käytössä meikkivoide, puuteri, poskipuna, luomiväri, rajaus ja ripsiväri. Ja aina tietysti huulirasva ja joskus jos tilanne vaatii myös huulikiilto.

Nyt on ollut kiva huomata, että ihan aavistuksen liian tumma meikkivoide, jonka hankin tuossa joku aika takaperin on nyt juuri oikean värinen kasvoille. Varmaan tuota käytän koko kesänkin, kun on aika kevyt, jos nyt en sitten innostu jonkun hehkutuksen perusteella hankkimaan jotain sävyttävää kosteusvoidetta tms. Itselläni siis käytössä tällä hetkellä L'Oreal True Match.

Aurinkopuuteria käytän vain välillä poskipunan korvikkeena. Taitaa olla itsellä käytössä Yves Rocherin Luminellen puuteri ja ihan on hyvin ajanut asiansa.

Varietease

Käytän meikkiä kesällä yhtä paljon kuin talvellakin. Aurinkopuuterina mullakin on jokin Yves Rocherin puuteri, ja käytän sitä tosiaan poskipunan sijasta. En kovin usein kuitenkaan. Toiseen kysymykseen en osaakaan vastata, koska en käytä tällä hetkellä mitään sävyttävää kosteusvoidetta.

enkelin

en käytä kesäisin juuri ollenkaan meikkiä. joskus en tosiaan laita mitään, mutta yleensä jos keskustaan lähden, laitan valokynää, puuteria, kiharran ripseni, kulmakynää sekä aurinkopuuteria.

aurinkopuuterini taitaa olla lórealin, pitäisi varmaan hommata uusi, koska en tykkää tossa olevasta kimalteesta. talvisin käytän aurinkopuuteria poskipunan korvikkeena.

itse en käytä ollenkaan meikkivoidetta, meikkipuuteri riittää.

Msuh
celia
Iho ei ole lärvissä niin hehkeä ja siloinen että viitsisi ilman meikkivoidetta mihinkään lähteä..

Auringonvalo tekee ihmeitä kasvojen iholle, joten kannattaa joskus uskaltautua ulos ilman niitä pakkeleitakin :wink:

Rasberry

Mulla on onneksi hyvä iho, joten oon kesällä hyvin paljon ilman meikkiä. Ripset saatan taivuttaa, niin katse avartuu :) Sitten vielä sipaus huulivoidetta, niin on kivan raikas vaikutelma. Välillä saatan lisätä aurinkopuuteria, saa kasvoihin vähän lisää eloa.
Päivettäviä voiteita en käytä, oon kesäisin muutenkin aivan papu.

celia
Msuh
celia
Iho ei ole lärvissä niin hehkeä ja siloinen että viitsisi ilman meikkivoidetta mihinkään lähteä..

Auringonvalo tekee ihmeitä kasvojen iholle, joten kannattaa joskus uskaltautua ulos ilman niitä pakkeleitakin :wink:

Juu mutta couperosa ei ole kovin kivan näköinen..

Jesssi-

Meikkaan kesällä oikeastaan ihan samalla tavalla kun talvellakin,valitettavasti.Kuumalla säällä kyllä aina tuntuu että ei ois pitänyt laittaa näin paljon jotain meikkivoidetta.Siis normimeikki on jotakuinkin meikkivoide,puuteri(irtopuuteri yleensä),ripsiväri,rajaukset,joskus luomiväriä ja ehkä aurinkopuuteria.Tosin jos rannalle menen ni sitten vaan puuteria naamaan ja vedenkestävää ripsaria.

Totta kyl se että aurinko tekee ihmeitä mutta ei tällä naamalla kehtaa ilman jotain meikkiä mennä ulos...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat