MUODISTA! - Muoti ja kauneus

Sssan*

No niin, kertokaapas kaikki arvon neidit,rouvat ja leidit Mitä mieltä olette muodista?[u]Näin Yleensä[/u]?Ja Mikä on tämän hetken muodissa ihanaa? ja mikä taas inhaa?

Virikkeen tän keskustelun aloittamiseksi sain Pukeutumisneuvoja-kurssilta jota parhaillaan käyn..Eräs henkilö siellä sattui tokaisemaan että; "MUOTI ON VAIN NIITÄ VARTEN JOILLA EI OLE OMAATYYLIÄ"...
Mitä mieltä olette tästä kommentista..??
Itse taidan olla ihan vastaikkasta mieltä!

(Tällaista samaa aihetta en löytänyt muualta!)

Kommentit (3)

Sssan*

ääh,kun kerta kukaan muu ei oo vielä innostunu keskusteluun niin jatkanpa tästä itte.. :)

Itse seuraan muotia suhtpaljon, mutta en kuitenkaan mitenkään orjallisesti..Eli tulee luettua tietyt lehdet,blogit,nettisivut ja telkkarista+musiikkivideoista saa joskus hyviä Hintsejä :) Oma tyyli on tärkein,joten bongaan aina uuden kauden muodista ne itseä miellyttävät jutut! Tällä hetkellä [u]ihanaa[/u] on korkeat vyötäröt,hameet,mekot,shortsit ja mustaan/valkoseen yhdistellyt karkkivärit..Ja pinkki väri on valloittanut mun sydämen tänä keväänä (viime kerrasta onkin aikaa :D ) [u]Inhaa[/u] tällä hetkellä mielestäni liukuvärjäykset vaatteessa kun vaatteessa!

NIIN JA mitä tohon "MUOTI ON VAIN NIITÄ VARTEN JOILLA EI OLE OMAATYYLIÄ"-kommenttiin voin sanoa, on että ihmiset jotka osaavat yhdistää muodin omaan tyyliinsä istuvaksi,ovat tyylikkäimpiä :)
Muoti vaan on niin ihana ja inspiroiva juttu!!

Faunastic

Jaa, mitä tähän nyt pitäis sanoa...

Mua ensinnäkin ärsyttää, kun esim gallupeissa kysytään millainen tyyli sulla on... Ei sitä osaa sanoa, jos ei ole ihan selkeästi esim. gootti, eli sellainen josta huomaa jo kaukaa mitä tyyliä edustaa.

Mikä on tällä hetkellä ihanaa? En seuraa muotia ja vaatekaupoissa ku etsin TAVALLISTA mustaa toppia, niin sellaista ei löydä. Jos löytää, niin siitä saa maksaa 40 euroa, koska se on kallista materiaalia. Toki Hennesiltä löytyy... No, ihanaa on toki vähän väljemmät paidat, ihastuttaa tällaista naista, joka omistaa pömppiksen :) Kehtaa kerrankin käyttää "isoja" paitoja =)

Hirveetä sit taas on ihan ihme yhdistelmät. Mitäs nyt esimerkiks keksis.. No, en tiedä onko enää muodissa, mutta jossai vaiheessa ällötti esim. löysät puuvillahousut ja ihanan naisellinen jakku... Ja sitä oli paljon, että pitkä löysä paita/tunika/mekko ja trikoot. Muuten ihan kiva, mutta ku nämä isommat naiset ihastui siihen ja ratikassa välillä bongas istumassa haarat levällään.. Huh.

Muoti on vain niitä varten, joilla ei ole omaa tyyliä. No, miten ny ton arviois. Sanoisin, että muotivaatteita käyttävät ihmiset ovat omalta tyyliltään niitä, jotka haluavat pysyä ajan tasalla ja näyttää upeilta. On sekin oma tyyli, ihan ku gootti, hippi ym...

zera

Mä tykkään muodista todella paljon. Rakastan tän hetken muotia, ainakin isoja löysiä mekkoja kun omistan tosiaan kans sen pömppiksen. Tykkään melkein kaikesta tän kevään muotijutuista, mutta esimerkiksi tiukkoja korkeavyötäröisiä hameita en voi mitenkään käyttää, kun pömppis tulee niin pahasti esiin.

Toi väite, että muoti on niille jolla ei oo omaa tyyliä, ei mun mielestä pidä paikkaansa. Tiedän monia muodikkaita ihmisiä, joilla on silti aivan oma ainutlaatuinen tyyli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat