Tyyligenresi? - Muoti ja kauneus

NeitiMielenkiintoinen

En ainakaan tuon haun kanssa löytänyt tällaista keskustelua, joten päätin sitten aloittaa.

Mihin genreen luokittelisit itsesi tyylisi mukaan? Ja millaiseksi tyyliäsi kuvaisit?

Itse en ole harrastanut itseni lokeroimista, mutta.. joku emorokkari olen. (Ah, kuinka paljon inhoankaan sanoa tuon, kun pelkään minut haukuttavan wannabeksi.)
Tyylini kuitenkin aika vaihtelevaa joskus olen punkkarimainen, joskus emomainen, joskus rokkarimainen, joskus goottimainen. Vaihtelee päivän mukaan :D

Sivut

Kommentit (30)

Pirpana

Mä oon tällanen Pretty Woman -tyylinen leidi jolle miehet haluaa aina antaa käsisuudelmia.. :) eli naisellisuus ensin. Jos puhutaan ulkomuodosta. Kukaan ei sitten ikinä usko kun sanon harrastavani ampumista, tietokoneita ja kalastusta ja diggailevan mm. Dimmu Borgiria. Kiteytettynä olen ulkoa nainen mutta sisältä mies.

Faunastic

Mua ärsyttää tällaiset kysymykset, esim jos jossai gallupissa kysytään tyyliä... En mä itse osaa sitä sanoa, mun mielestä mulla on kaappi täynnä tylsiä, vanhoja ja "tilanteeseen ku tilanteeseen" sopivia vaatteita..

terry

Oikeastaan tyylini on aika perus, ei mikään päitä kääntävä, mutta suosin kirkkaita, selkeitä värejä suurina pintoina. Yritän olla futuristisuuteen vivahtava. Käytän hihattomia paitoja kauluspaitojen päällä, aluspaitoja, jotka jatkuvat reilusti paidan alapuolelle, ja city-shortseja kesällä.

Rakastan verenpunaista, kirkkaanturkoosia, auringonkukankeltaista, heleää oranssia ja smaragdinvihreää... :)

Naomi

Pukeuden hyvin tyttömäisesti, mutta tiettyä klassisuutta mukana. Minulle on melkein aina joku kauluspaitamekko. Jos viileämpi ilma niin laitan siihen päälle villaneuleen. Farkkuja en edes muista koska viimeksi olisin käyttänyt. Hiukset on pitkät blondit ja yleensä kiharran ne latvoista silleen korkkiruuveiksi, mutta lopputulos on aina melko luonnollinen. Melko yksinkertainen meikkikin(pohjustus,rajaus,ripsari,poskipuna,huulikiilto).

Useimmiten käytän kenkiä, joissa ainakin pieni korko, mutta joskus sitten käytän ihan niitä 10cm piikkikorkojakin. Kenkien tulee kuitenkin olla sirot.

Ulkona käytän nahkatakkia.

Ja väreinä tykkään melkein kaikesta, mutta eniten varmaan musta,harmaa,vaaleanpunainen,valkoinen,lila.... tai oikeastaan mulla on tosi laaja maku värien suhteen, mutta kerralla käytän enintään kolmea väriä(suurinpiirtein).

Celestia

On jotenkin hankalaa luokitella itsensä johonkin tiettyyn tyylikategoriaan, mullakin tyyli jonkin verran vaihtelee kausittain, mutta päätyylit mun pukeutumisessa taitaa kuitenkin olla tyttömäisyys/naisellisuus. Kaverit aina sanoo mua "neitimäiseksi" ja prinsessaksi ym. kun olen kuulemma aina niin huoliteltu ja tyttömäinen :D En mä silti mihinkään vaaleanpunaisiin hörhelöihin pukeudu, en itse asiassa edes juurikaan pukeudu mitenkään värikkäästi vaan eniten käytän esim. mustaa, valkoista, punaista ja ruskeaa. Kesäisin on kirkkaampia värejä sitten käytössä ja usein joillain pienillä värikkäillä yksityiskohdilla saatan piristää asua, esim. kengillä, laukuilla, vöillä tms. Rakastan hameita ja niitä käytän mielelläni kesäisin, muina vuodenaikoina on sitten yleensä jonkinlaiset farkut jalassa. Kengissäkin suosin korkoja ja aika usein myös ballerina-mallia, takit on useimmat jakkumallisia tai sitten muulla tavoin naisellisia. Eli kai mä sitten aika neiti oon :D

SinRuid

Rockabilly ja ripaus psykoa. Haluaisin kyllä käyttää enemmän kellohameita ja -mekkoja, ne korkkarit vaan tuottaa onkelmia. :? Ja balleriinoihin en alistu ikinä. Perus setti on farkut, nahkatakki ja stompperit. Viikonloppuina panostan hiuksiin ja kiharran ne, hiuskukkaset ovat myös olennainen osa vaatetusta. Punainen huulipuna ja kissan silmä rajaukset ehdottomia.

kukkakeppi

^hihii, pakko kertoa. Juuri keskustelin kaverin (poika) kanssa kun hän tahtoisi itsellensä rockabilly-tyylisen tytön. Pisti vaan silmään ja nyt voin kertoa hänelle, että sellaisiakin on siis olemassa :)
Mutta jos siis aiheeseen...oon tyyliltäni mielialapukeutuja. Välillä tykkään käyttää collareita, välillä farkut, välillä hametta. Paita on sitä sun tätä. Mihinkään nykymuotiin en ikänä tule alistumaan.
Talvella vähän synkempää väriä, eli pääasiassa mustaa ja ruskeaa, mutta keväästä syksyyn sitten ehkä vähän enemmän väriä. Tällä hetkellä suurin rakkaus on huppari :)

Tölkki

miun tyyli vaihtelee aika paljon: rockabilly, sport ja sit farkut ja t-paita.. nuo aina vuorotellen jokainen, missään nimessä en kyllä mee sotkemaan noita keskenään.. :D

angeliina

vaihteleva;
Joskus jotain rockahtavaa (nykyjään harvoin...), joskus sporttista (tänään ainakin, siksi ehkäpä kun on seuraavat 2 tuntia liikuntaa amiksessa), joskus runotyttömäinen (semmoista suloista ja hellää, yms.

SinRuid
kukkakeppi
^hihii, pakko kertoa. Juuri keskustelin kaverin (poika) kanssa kun hän tahtoisi itsellensä rockabilly-tyylisen tytön. Pisti vaan silmään ja nyt voin kertoa hänelle, että sellaisiakin on siis olemassa :)

Onha meitä.. Kaverisi taitaa vaan liikkua väärissä paikoissa. :)

gnirom

mun tyyli on lähinnä sellanen, mitä on tarttunu mukaan viimesen suunnilleen 8 vuoden ajalta. perusvaatteita, suhteellisen selkeällä linjalla, yleensä farkut ja jonkinlainen yläosa. kesällä tykästyin myös enemmän naiselliseen tyyliin (hame, korkkarit, kauluspaita jne) kun olin toimistossa töissä. en erotu mitenkään erityisesti joukosta, lähinnä koitan katsoa että värit matchaa keskenään ja etten kulje missään rievuissa. pidän eri väreistä, mutta myös mustasta ja valkoisesta.

Amaya

En nyt suoranaisesti luokittele itseäni mihinkään genreen, mutta jos nyt on pakko sanoa minkälainen olen tyyliltäni, niin olen omaperäinen. käytän luovaa hulluuttani pukeutumisen ja meikin suhteen. Toisinaan saan "kato mikä friikki"- katseita, mutta v**ut siitä. Jos toiset ei voi hyväksyä minua tällaisena niin se on sitten niiden ongelma, ei minun. Olen tasan se mikä olen. :)

Disaster

Vaihtelee.

Välillä tekee mieli olla tyttömäinen/naisellinen (etenkin viihteelle lähtiessä), ja silloin päällä usein hame, joku "naisellinen" paita, ballerinat, hiukset nätisti..

Sit arkena taas usein nahkatakki, pillifarkut, tennarit, hiukset ihan suorana jne.

Eli en kuulu oikeastaan mihinkään tyyligenreen, pukeudun fiiliksen mukaan.

Yumie

Vähän vaihtelee tilanteen mukaan, mutta gootahtavan rock. En kuitenkaan ole töissä missään goottireleissä, vaan näytän aikalailla ihan tavalliselta tytöltä. Viihteellä ja vapaalla onkin sitten eri juttu..

Yleisesti kuitenkin vihaan lokerointia. Musiikkimakuni on laajaakin laajempi, enkä halua myöskään julistaa vaatetuksellani mitään tiettyä linjaa, vaan käytän juuri niitä vaatteita joista pidän ja jotka mielestäni näyttävät hyvältä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat