Kumpia ilman et lähtisi ulos? - Muoti ja kauneus

Gisele

Ilman rintsikoita en lähtis kaupungille ja harvoin lähdenkään ilman. Tuskin ihmiset huomaa jos pikkarit on jääny kotiin, mutta se saattaapi paremmin näkyä jos rintsikoita ei ole. Tästä syystä esim. :wink:

Sivut

Kommentit (62)

summasummarum

Pikkarit jäis kyllä kotiin. Ilman rintsikoita, mun rinnat näyttää tosi rumilta ja ilman rintsikoita paidatkin hiertää jotenkin inhottavasti. Tosin ei se kauheen mukavaa varmaan ois olla ilma pikkareitakaan varsinkin, jos ois jotkut farkut jalassa.

En ymmärrä mun äitiä, kun se taas käyttää rintsikoita vaan urheillessa. Ja se on musta tosi törkeetä, kun se käyttää tiukkoja paitoja töissä ja sen nännit paistaa kilsan päähän. Onneksi sillä on yleensä, joku jakku siinä paidan päällä.

Hannis

Siis, jos olisi pakko lähteä ulos ilman, kummat jättäisit mielummin pois päältäsi, pikkuhousut vai rintsikat?

Itse en tahtoisi ilman rintsikoita kaupungilla kulkea ja todella harvoin, niin teenkin, vaikka aika pienethän nuo ovat. Tai ehkä juuri siksi. ilman liivejä heiluvat kuitenkin liikaa ja liiveillä näyttävät onneksi edes vähän isommilta.

celia

En lähtisi ilman rintsikoita, ei ole niin kiinteät ja pienet tissit. Mutta vain jos on ihan pakko valita. En mielelläni kyllä ilman alushousujakaan olisi, voisi farkut tuntua aika ikäviltä. :? Lyhyen hameen kanssa taas pelkäisin koko ajan istuessa että joku näkee tuheron. :lol:

heica

rintsikat täytyy olla päällä ainakin mulla! Muutenkin A -kupin rinnat, joten liiveillä saa vähän kohotusta ja muotoa, ihan jo sen takia että vaatteet istuisi paremmin...

Jennana

Jaaa. Enpäs osaa heti sanoa.

Jos vaatteet olisivat istuvat, tiukatkin, niin jättäisin rintsikat pois (tarkoitan siis sellaista kangasta mistä nännit EI näkyisi läpi).
Mutta muuten ne pikkuhousut varmaan kotiin jäisivät.

agarina

Ilman muuta jättäisin rintaliivit kotiin! Rinnat on isot ja onneksi sen verran kiinteät, että esim. tuubitopit näyttää yksinkertaisesti paremmilta ilman rintaliivejä. Kotona olen hyvinkin usein ilman liivejä.

aicha

Rintsikat lähtis ehdottomasti mukaan. En voi kuvitella meneväni minnekään ilman rintsikoita. Tuntuu epämukavalta ja näyttää kamalalta. Pikkarit jäis kotiin. Ei ole läheskään niin kamalaa kulkea ilman pikkareita kuin että kulkisin ilman rintsikoita.

Rasberry

Kyllä mä voisin jättää rintsikat pois. Tietyissä paidoissa sitä vaan näyttää paljon paremmalta ilman rintsikoita. Juuri esim. pinkeät tuubitopit saa muodot juuri kohdilleen! Kotonakin olen ilman rintsikoita jonkun verran, mies sitä aina pyytääkin :lol: "Ota rintsikat pois ja laita joku pieni toppi päälle!" Siinä se sit hinkkailee ja puristelee kyljessä kuin mikäkin eläin.

Tsein

Ovelasti asetettu kysymys, kun otsikossa kysytään kumpia ilman EI lähtisi ulos, mutta viestissä kysymys onkin kummat jättäisi pois.

Itse en lähtisi ilman rintsikoita, tuntuisi liian alastomalta ja irvokkaaltakin tavallaan, eli jättäisin pikkarit kotiin. Joskus olen jättänytkin ihan tarkoituksella pikkarit pois. Kesällä erityisen mukavaa esim. hameen kanssa. Kunhan sitten itse muistaa, ettei ole pikkareita jalassa, jos päättää vaikka mennä istuksimaan jonnekin tai muuten olla asennoissa, joissa hame saattaa jättää peittämättä kriittisimmät alueet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat