Etsitään luotettavaa tatuointiliike Oulussa - Muoti ja kauneus

Ulpia

Hei!

Ajattelin laittaa tännekin kyselyä, jos vaikka joku osaisi auttaa. Eli tarkoituksena on ottaa tatuointi Oulussa ja nyt etsinkin luotettavaa ja hyvää tatuointiliikettä. Kokemuksia kaivataan, kiitos:)

Kommentit (8)

JigglyPuff

Igor's on hyvä! Oon kyllä vaa ottanu sielä lävärit mut pari tuttu on ottanu tatskan eikä ne oo pahemmin valittanu :>
Hinnatki on jees o/

leijonatyttö

House of painissa oon ite kielikorun ottanu ja mun mielestä siellä on ihan mukava henkilökunta :D Tatuointini otin trams tattoossa, jota ei tosin taida enää oulusta löytyä.
Kannattaa käydä etukätee tutustumassa ja kyselemässä hintoja :)

Pennsylvania

Hinnan perusteella ei kyllä tatuointiliikettä kannata valita. Yleensä rahalla saa laatua, ja tässähän sitä kuitenkin on tekemässä elinikäisen investoinnin. Vähän eri asia, kuin jotkut farkut.

Unohda hintatiedustelut kokonaan, kysele sen sijaan nähtäväksesi tatuoijan portfoliota. Haastattele tatuoijaa; ihminen, joka tuntuu tekevän kuvia rakkaudesta tatuoimiseen, ja jolle jokaisen tekemänsä kuvan laatu on henkilökohtaisesti tärkeä asia, on parempi vaihtoehto kuin ihminen, joka tekee kuvia, jotta saa rahaa. Kun löydät hommastaan kiinnostuneen kaverin, jonka tatskakynänjälki on mieleistäsi, eikä tatuoinneista otetuissa valokuvissa ole valittamista, olet luultavasti oikeassa paikassa. Ota silti huomioon, että joka kaupungista ei löydy pätevää tatskaajaa, vaikka tatuoijiahan kaikkialla on pilvin pimein. Mielummin kannattaa vaikka matkustaa vähän, saadakseen varmasti hyvän kuvan, kuin ottaa huono kuva, joka harmittaa sitten loppuelämän. Asuessani Oulussa selvittelin vähän tatuoijien tilannetta siellä, eikä ainakaan siihen maailmaan aikaan sieltä tuntunut löytyvän vaatimustasoni ylittävää tekijää. Helsingissä ja Turussa ainakin saa varmasti hyvää kuvaa, voin laittaa yksärillä liikkeitten nimiä, jos kiinnostaa. Kuopiosta ja Tampereelta löytyy myös, mutta en vanno, että muistaisin ko. tyyppien liikkeitten nimiä.

Eikä kannata ajatella niinkään, että on menossa nyt ottamaan jotain niin simppeliä kuvaa, ettei ole niin väliä, kuka sen tekee. Esim. jossain tribaaleissakin linjat voivat olla haparoivia ja kaukana suorista, kulmat voivat olla sotkuja terävien sijaan, tatuointimuste voi levitä väärään ihokerrokseen joutuessaan, tatuointimusteen laatu ei ylipäänsä ole välttämättä paras mahdollinen, ja väri voi muuttua turhan äkkiä siniseksi tai vihreäksi. Muunmuassa. Satsatkaa laatuun tässä asiassa, ostakaa sitten mielummin vaikka halpa kännykkä moniominaisuuspuhelimen sijaan, tai yksi kenkäpari vähemmän.

chu

Igor'sia suosittelen, erittäin mukava ja asiansa osaava henkilökunta.

House of painin henkilökunnasta en pidä, tapasin niitä pikaisesti niiden työajan ulkopuolella viikonloppuna. Ryyppäsivät ja naureskelivat kun joutuvat töihin krapulaisina. Itselleni en haluaisin krapulaista tatuoijaa, lisäksi tyyppien puheenaiheet ja yleinen asenne ei kieli hyvästä ja asiallisesta asiakaspalvelusta. Siis itse liikkeessä en ole käynyt, enkä tiedä millaisia ne ovat sitten työajalla ja miten siellä oikeasti asiakasta kohdellaan, ja tapaamiseni oli hyvin lyhyt ja koko käsitykseni perustuu pelkkään ensivaikutelmaan, joten älkää niitä tämän tekstin takia tuomitkokaan.

Parasta olis tietenki käydä ihan itse tsekkaamassa molemmat paikat ja tehdä hintavertailuja ja arvostella henkilökunta oman ensivaikutelman mukaan.

Pluto

House of painia en ainakaan minä suosittele! Kävin varaamassa ajan tatuoinnille 14.6, ja kun sovittuna aikana ja päivänä menin paikalle, ovessa oli lappu "suljettu lauantaina 14.6", ovet oli lukossa, eikä ketään paikalla. Että ihan kiva. Kun olin aikaa varaamassa eivät vaivautuneet kysymään nimeä, puhelinnumeroa tai mitään, eli eivät voineet edes mitenkään ilmoittaa. Ei näköjään maksava asiakas kiinnosta. Varaan kyllä uuden ajan, mutta tällä kertaa siitä kulman takaa igor's tattoosta!
Kiitosta vaan House of painin porukalle!

janice

Mitenkähän tuolla House of painissa, kun eivät tosiaan kyselleet edes mitään tietoja. Entä jos ei haluakaan mennä ottamaan tatuointia silloin, niin voiko vaan jättää menemättä? Vähän omituista hommaa. :shock:

Phoenix

Minä suosittelen Brahe Tattoota, yllättäen Raahessa. Kaikki kohdallaan, palvelu pelaa, laadukkaat kuvat eikä hintakaan hirvitä.
Suosittelen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat