Funky Junk - Muoti ja kauneus

olematon

muakin vähän kyllä ihmetytti topissa se, miten ohkasta kangasta se tosiaan on! ei se varmaan kovin pitkäikäinen ole...Kaikista topeista en kyllä sitten tiä... mut farkut on ollu kyllä hyvät :)

Sivut

Kommentit (23)

olematon

Mitä mieltä ootte tästä nettivaatekaupasta? :) Mä kyllä tykkään, siellä kun mun mielestä sisältyy kaikkiin vaatteiden hintoihin postikulut jo valmiiksi. Ja maksuvaihtoehtoja on runsaasti, ite maksoin tilauksen nettipankkitunnuksilla :) aivan IHANIA vaatteita, josko nyt sitten miinuspuolena voisi mainita kokoskaalan, joka ei aina päätä huimaa. Muita, jotka ovat asioineet k.o. sivustolla asiakkaana?

Msuh

Nimen olin kuullut kyllä joskus aikaisemminkin, mutta nyt vasta lähdin vaatteisiin tutustumaan.

Ei löytynyt oikein mitään minun tyylistäni. Nuo mainoskuvat ovat aika yltiöseksikkäitä, joten noita vaatteita en luultavasti pystyisi käyttämään tuntematta itseäni halvaksi. Mitä hemmettiä tekee takilla, joka peittää hädin tuskin navan? Huppareidenkaan alle ei ole noissa vaivauduttu laittamaan edes toppia, minkähän vuoksi? Eniten huvittaa tuo "lenkkeilyasu", jota mainostavalla naisella välkkyy persvako, kun vähän on kyykistynyt. Mainoskuvista on mielestäni iso osa epäonnistuneita, mikä ei houkuttele tuolta tilaamaan :roll:

olematon

Mä tykkään noista farkuista!! :) ja joo, mäkin katoin että on aika tyrkkyjä ja langanlaihoja malleja siellä että hankala kuvitella vaate itsensä päälle, mut mun mielestä siellä on myös kivoja toppeja :) Se "halpa" vaikutelma on jokaisella oman päänsä sisällä, mä luulen että niillä malleilla on vaa laitettu päälle pienin mahdollinen koko. En mä ainakaan mielestäni halvalta näytä vaikka mulla onkin crazy agen farkut jalassa :lol:

nanni

minä en tykännyt oikeastaan mistään noista vaatteista.. :? tosiaan aika tyrkkyjä ja melko kova hinta pienillä kangaspaloilla (ainakin niissä topeissa). tietysti voisivat olla myös kalliimpia..

tata

Nyt vasta sain ajalliseks (ja muistin taas) tutkailla valikoimaa :o Siellähän oli vaikka mitä kivaa :D hinnat tosin oli kans "kivat" joissaki :roll:

olematon

Mun mielestä tuolta vois ostaa toppeja mitä sitten käyttäis baarissa vaikka. Ei kyllä tosin niitä pinkkejä kamaluuksia.. :lol: ja siellä oli myös ihania mekkojakin. Itse tykästyin sellaiseen toppiin jossa on edessä "korsetti"kuviointi, ja mustana tämä siis :) ja samaten oon kuolannu tuolta sitä ihan oikeeta korsettitoppia. mustana sitäkin ;)

marika_

Ei ehkä ihan täysin mun tyylisiä noi kaikki, mut kyllä tuolla oli ihan kivoja toppeja just baarikäyttöön ja pari tosinättiä mekkoa ja hametta! :)

olematon

Niin no niistä kuvistahan täällä olikin jo juttua :) ne on kyllä huonohkoja joo. Kai mä sitten oon jotenkin outo tai jotain, (tai ehkä mun sisäinenblondi bileprinsessa heräs) mut mun mielestä siellä on kivoja toppeja ja housuja :D

Avani

Suurin osa topeista/paidoista oli vähän liian anteliaita minun makuuni. Toki muutama kaunis vaate sieltä löytyy. Mutta miksi siellä piti olla sellaisia farkkukuvia, jossa stringit näkyvät??(<-mautonta).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat