Vaihtoehtoja "twin peaks"(sydämenpuolikkaat)-korul - Muoti ja kauneus

Taffel

Mäkin ajattelin että joku avaimenperä juttu ois kiva.. tai joku muu kuin kaulakoru kuitenkin! kannattaa varman käydä kyseleen kultasepän liikkeestä,eiköhän ne osaa neuvoa..

Sivut

Kommentit (25)

zera

Onko jossain jotain muuta vaihtoehtoa tolle kaverikorulle. Siis joku kaveri avaimenperä tai kaverikäsikoru ihan mitä vaan, mutta ei kaulakorua, kun poikaystävä ei tykkää pitää.... :/

Kuukissa

mite tein poikaystävät on suhtautunu sydän koruun, onko pitäny liian tyttömäisenä juttuna? :D mun miehellä en oo nähny ikänä minkäänäköstä kaulukorua, ni mietin että mitä se tuumais tuosta kun antaisin sille sydänkorun.. kaulassa se on kuitenki aika näkyvä koru..

mut mies on kyllä ollu hirmu onnellinen kaikista lahjoista mitä oon sille antanu, ja mein rakkaus on suurta.. mut mitehä toi sydänkoru.. oisko se epämiehekästä, mun miehelläki ku on niin oma tyyli.. mut joku tuollainen ois kiva.. aurinko ja kuu oli myös kiva, oiskohan se sit parempi.. mut harmi ku ei voi kaivertaa..

mut kertokaa mitä miehenne on tykänny koruista? ettei ne sit piä korua vaan pakosta ja kohteliaisuuttaan xD mutta ku se koru ois rakkautta kuitenkin..

Regsu

Tuota,tuota... Ollaan aateltu et hankittas sellaset twin peaks-korut, eli kummallekin tulee puolikas korusta. Mutta ite ainakaa en haluis sitä tavanomasta sydäntä, nimenomaan sen takia,että sellanen on jo melkeen kaikilla ja muutenkin se ei oo niin kauheen omaperästä ehkä...

Onko kellään minkään muun laista korua samalla idealla?
Tai tietääkö sellasia olevan tai onko nähny jossain?
Ei ainakaan taho löytyä mistään...
Löysin ainoastaan sellasen ympyrän,josta tulee kummallekin melkeen sydämenpuolikkaan näköset palat,joissa on pieni sydän...

Luin jostain,että ois olemassa samalla idealla joitain Yin-yang- koruja...?

Carmencita

No tää ei nyt varmaan auta, kun hait kaulakorua, mutta itse hankin viime vuosipäiväks mulle ja murulle palapelin muotoiset avaimenperät, joissa on karhu ja sen käsissä sydän. Kun palapelit yhdistää kuva on kokonainen. Kaulakorua en halunnut hankkia, kun tiesin, ettei muru sellaista suostu käyttämään kuitenkaan. Nuo avaimenperät hankin Suomalaisesta kirjakaupasta.

mamelukki

Itse olen ainakin nähnyt niitä Yin-yang-koruja timanttisilla. miksi et tekisi itse teille sellaisia omanlaisia koruja. Sinooperista saa paljon erilaisia korutarvikkeita. Se ei tarvitse kuin hieman suunnittelua, aikaa, vaivannäköä ja myös rahaa. Niin voit itse päättää millaiset korut teet.
Oma mieheni ainakin rakastaa itse tehtyjä lahjoja ja tekee niitä myös joskus itse, vaikka ei mikään huippu olekaan värkkäämään pikkujuttuja. :)

främling

Mulla ja kullalla on tälläiset kaulakorut, palapelinpalat. Synttärilahjaksi kullalle ostin, etupuolella lukee mulla miehen etunimen eka kirjain ja toisin päin. Taakse kaiverrutin kk/vv milloin ruettiin seurustelemaan. Meilläkin oli vähän epävarmaa pitäiskö mies kaulakorua (tiedustelin varovasti ja vastaus oli vähän epäselvä) mut tätä korua on kyllä pitänyt mielellään :)

Oon nähnyt erilaisten sydämenpuolikkaiden ja ton palapelin lisäks delfiinit jotka hyppää sillei limittäin ja ne sopii siis "päällekäin" yhteen ne korut ja sitte serkulla on sellainen kirjekäärö, semmone papyrus tyyppinen vai mikä se on. Ja kaiverrettu kans nimikirjaimia niihin. Koruliikkessä oli myös paljo muita, mm. joku kyyhkysjuttu mutta sitä en muista miten se yhdistyi.

Onhan noita vaikka millä mitalla. Kannattaa marssia liikkeeseen niinku minä ja sanoa että semmonen "kaverikoru pitäis saada joista toinen puoli jää itelle ja toine kaverille" :D

SinRuid

Minä oon joskus teettänyt koruja lahjaksi sepällä. Ei ollut edes kallista, 15 euron puolin toisin jäi hinta. Näin saa varmasti uniikin korun!

Pluto

Meillä ei poikaystävän kanssa ole kaulakoruja, mutta sormukset on. Molemmilla on erilaiset, mutta molemmat pidetään niitä keskisormessa. Minun sormuksessa on pieniä sydämiä rivissä ja poikaystävällä semmonen jännä ketjujuttu ja se on muutenki vähän jykevämpi kuin minun. Parempi näin, että molemmilla omanlaiset, koska en usko että tuo ukkeli suostuis jotain sydän kaulakorua käyttämään :D

tata

Mä sain/ostin joskus yläasteella (monta vuotta sitten siis) semmosen kaulakorusetin, missä toisessa laatassa luki Best kukkasen yläpuolella ja toisessa Friends samaten kukkasen yläpuolella :)

Eipä olla pariin vuoteen pidetty yhteyttä, mut sillon tää kaveri tuntu bestikseltä :) Tai ainaki yhestä niistä ;)

SunLion
Pluto
Meillä ei poikaystävän kanssa ole kaulakoruja, mutta sormukset on. Molemmilla on erilaiset, mutta molemmat pidetään niitä keskisormessa. Minun sormuksessa on pieniä sydämiä rivissä ja poikaystävällä semmonen jännä ketjujuttu ja se on muutenki vähän jykevämpi kuin minun. Parempi näin, että molemmilla omanlaiset, koska en usko että tuo ukkeli suostuis jotain sydän kaulakorua käyttämään :D
meiän on tarkotus myös hankkia 1-vuotispäivän tienoilla seurustelusormukset =)

Msuh
Regsu
Heh, löysinkin itse sattumalta sivun, josta löytyy enemmän kuin tarpeeksi vaihtoehtoja !!! <3

https://www.jasmi.net/product_catalog.php?c=118&page=1

Paha vaan, kun noita onkin olemassa noin paljon,niin en MILLÄÄN pysty valitsemaan vaan yhtä... :?

Oih, minä ihastuin tuohon aurinko-kuu -aiheiseen kaverikoruun =P~ Tietty olisi kiva tuollainen perus sydänkin, johon voisi sitten kaiverruttaa jotain.

Edit: Hih, tilasinpa tuolta hopeasormuksen :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat